FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Heb een paar matchen 3-5-2 gespeeld en dat hielp me wel vooral met die time finishing shots en probleem bij me was ook dat ik veel te over haast was en langer moet wachten voor de bal rond te spelen tot Mn tegenstander uitstapt richting de bal

Balen man dat zijn echt van die script fouten die gewoon belachelijk zijn, ik had gisteravond 1-0 voor laatste minuut tegenstander geeft een lage voorzet maar heeft geen speler in de 16 staan, de Gea duikt naar de bal toe en Joe Gomes komt ineens instormen zonder dat ik hem bedien en raakt met de punt van zijn schoen de bal die gaat daardoor over de benen van Gea heen zo het doel in, gelukkig maakte ik uit de aftrap gelijk de 2-1 maar je zal maar een rank hoger mislopen hierdoor wat jij wel hebt gehad gewoon slecht dat EA dit soort fouten niet uit het spel krijgt.

Goud 1 nog binnen gehaald godzijdank.

1 like

Gaan we dat ook eens proberen :blush: heb er al eens over nagedacht. Heb met Dumfries SBC en Toty Marcelo 2 spelers die de bal lekker erin kunnen slingeren . Dan mag alles op het koppie van crespo :grin:

Ja erg jammer dat ze dit soort onzin er niet uit krijgen. Heb het alleen bijna wekelijks dus zal zelf ook wel veel dingen verkeerd doen waardoor ik in dit soort situaties terecht kom.

Ik heb het zo sportief mogelijk opgepakt. Heb een aantal ( stuk of 3 meen ik) potten deze WL een 2-0 voorsprong niet vast kunnen houden en alsnog verloren dus daar heb ik het gewoon laten liggen over de 30 potten dan had deze onzin jiet eens uitgemaakt. Maar goed, abbo op Goud 1 weer verlengd🤗

Mannen even een vraagje?
Hoe beweeg je de keeper?

Door je rechteranaloogstick in te drukken en ingedrukt vasthouden. Dan kun je naar links DN rechts bewegen. Doe het wel voorzichtig, voor je het weet staat je keeper naast zijn doel :sweat_smile:

1 like

Ik speelde afgelopen weekend voor het eerst weekend league.
Worden de rewards op donderdagochtend gegeven?

Bedankt!

Division rivals rewards iedere donderdag ochtend om 8:00 en Weekend League rewards iedere donderdag ochtend om 9:00

1 like

Bedankt voor je snelle antwoord! :+1:

Oké thnx👍

Haha ik zie wel dan of ik het ga gebruiken!
Doe jij de keeper laten bewegen of laat je het aan de keeper zelf over?

Ik probeer het steeds vaker te doen maar vergeet het nog weleens . Probeer het alleen te doen wanneer iemand vrij duidelijk naar de verre hoek wil schieten. Krijg zelf veel mensen tegen me die hem voortdurend verplaatsen. Dan leg ik het balletje lekker in de korte hoek :laughing:

1 like

Na de patch die deze week komt hoeft het niet meer, omdat timed finesse bijna onmogelijk gemaakt word. Nu schijnt een voorzet met L1 en dan koppen met L1 en R1 het nieuwe overpowered te zijn.

Klopt inderdaad. Ik speel zelf redelijk veel over de flanken en heb altijd al veel voorzetten gebruikt in mijn spel. Kan ik nu weer terug naar mijn originele spel zeg maar.

Heb nu een paar potjes divison rivals gespeeld momenteel 2250 skillpuntjes. Erg vliegen wel wat groen timed finish schoten binnen , maar een stuk minder dan voorheen. Zitten ballen tussen die door de houding en positie van de speler minder hard op doel komen waardoor Ederson hem kan pakken. De lengte van ederson is bij voorzetten wel een probleem, heeft me 2x de winst gekost in de 90 e min, hij stompt de bal weg en vangt weinig. Dit is voor mij wel een reden om weer over te stappen naar DDG die toch een stuk langer is, meen ik .

Ik heb vandaag 2 icon sbc’s gedaan daardoor heb ik Del Piero wel moeten verkopen toen heb ik eerst Nakata gedaan omdat hij voor 430k stond en de goedkoopste icon op de transfermarkt rond de 485k Nakata heb ik toen weer in de SBS van Rijkaard gedaan uit alle packs ik geloof 15 stuks waaronder één 25k twee 30k twee 35k en twee 45k en twee 55k en één 50k en een 100k kreeg ik alleen Davidson Sanchez als 84 lus speler echt belachelijke packs nog nooit zo slecht gezien de twee rare mega packs en de 50k en de 100k pack niet eens een 83 plus speler maar dan heb ik dus wel nu prime Rijkaard, ik had toch wel één of twee walkouts verwacht maar het heeft niet zo mogen zijn.

Met prime Rijkaard heb je wel een speler die perfect past in de nieuwe “meta” .
Heerlijke speler, en Nakata schijnt ondanks zijn lage prijs een erg goede icon te zijn. Zou m zeker eens proberen.

Heb de eredivisie SBC voltooid vandaag en die Dumfries is wel een beest zeg! :tada:

Nakata kan ik niet meer proberen heb hem in de sbc van Rijkaard gedaan dat was de goedkoopste manier plus dat ik de packs erbij kreeg niet dat ik daar wat aan heb gehad maar ja Rijkaard heb ik hopelijk veel plezier van.

Ben ook bezig met die Nakata, verwacht hem vanavond nog te unlocken en dan zal ik hem eens proberen.

Hopelijk haal je meer uit de packs dan dat ik deed.

Bedoelde inderdaad dat ik m zeker eens zou proberen :grin: maar dat was niet bepaald duidelijk :see_no_evil:.
Die nieuwe patch bevalt me wel. Heb tot nu toe niet een belachelijk one time finesse shot om de oren gekregen. Zit inmiddels ook op 2299 skill puntjes :ok_hand: kom maar op met die WL :muscle: