Haalde 23 wins met nog 2 wedstrijden over. Toen ook niet meer verder gespeeld. Laatste weken telkens 1 of 2 wins te weinig voor elite, nu dus wel een keer. Ben heel erg benieuwd naar donderdag! Lekker vrij dus direct 's morgens de rewards openen!
Ja, waarom niet zou ik denken. Dan heb je nog kans op wat bruikbaars.
Lekker man, soms heb je van die weekenden dat dan ineens heel veel lukt en zoals je zegt je zelfs nog 2 potjes over hebt, donderdag inderdaad lekker vrij, de hele dag objectives doen.
Zat alweer te stressen dat ik alles in de avond moest gaan doen, wil namelijk die TOTS Hazard en Brahimi wel binnen hengelen voor eventuele TOTS sbcâs. Die Eggestein had ik binnen 2 potjes al binnen.
Heel apart hoe dat soms gaat inderdaad. Ik heb Brahimi ook binnen drie kwartier gehaald en ben op de helft van Eggestein na 1 wedstrijd. Denk niet dat ik Hazard ga doen, heb al wat TOTS spelers âoverâ, zit in divisie 1 en heb geen goede Belgische spelers.
Ik moet sowieso nog wat punten halen in DR om me te kunnen kwalificeren voor de volgende WL, heb laatst 95 Hazard uit mân player picks gekregen dus ga het wel even proberen, als het me te lang duurt kap ik er ook gewoon mee.
Ik heb 30 Bundesliga 81 + sbsâs en 70 pakketjes uit league sbcâs en uit icon sbcâs met 100k en 50k en had 10 mega en een zooi rare electrum player packs geopend en wat een bagger zooi. Kreeg alleen TOTS Sommer uit een 81+ pakketje en 2 walkouts Ederson en een untr IF Weghorst dat was echt drama met als hoogtepunt een icon inleveren voor een 100k pakket waar dit uit kwam
Had er veel van verwacht 100 pakketjes openen maar dit was echt drama. Vanmorgen één 81+ upgrade gedaan van de untr Bundesliga spelers en eindelijk een leuk pakketLeuk super subje gepackt uit de gegarandeerde Bundesliga TOTS sbc, ben benieuwd wie jullie hebben gekregen.
93 Witsel, mooie stats. Ben er wel blij mee! Ik kan hem in basis zetten voor 8 chem. Zou dat goed zijn, of gewoon als sub houden?
Leuke speler en 8 gem is voor zijn kaart goed genoeg, zolang hij andere spelers niet in de weg zit met hun gem.
Ik heb dit keer de slechtste speler gekregen, namelijk Kampl. Die gaat in een van de volgende sbcâs.
95 Trapp bij mij, en na 5 van die upgrade 81+ sbcâs gedaan te hebben kwam er gisterenavond ook nog eens 93 Brandt uitlopen, mag dus niet ontevreden zijn.
OMG
Daarnaast kreeg ik Kostic en Halstenberg uit de Bundesliga pack. Sancho is 1.7 miljoen!!! Uit de player picks heb ik gekregen:
Schulz en Gnabry goed bruikbaar. Ik denk dat ik Havertz maar ga kopen
Lekker man, dikke coins erbij.
Als ik mijn FFS Mendy, Neymar en IF Mbappé verkocht heb, heb ik zon 3.1 miljoen. Misschien dat ik Schulz en Gnabry (op 7 chem) gewoon basis zet en dan inderdaad Havertz koop. Dan kan mijn aanval worden:
C.Ronaldo
TOTS Gnabry TOTS Havertz TOTS Salah
Ik kan ook TOTS Werner kopen. Die is 1 miljoen goedkoper dan Havertz. Dan heb ik nog 1.5 miljoen over. Maar zit nu na te denken over wie ik eventueel zou willen verbeteren⊠Nog nooit zoveel coins gehad in een FUT
Kom je op FIFA staat er dat ik nog rivals beloningen heb wist niet eens dat ik gespeelt had hahaha kon kiezen 25k of untr twee mega en twee rare items pakketjes voor de pakketjes gekozen was niet verkeerd hahaha
Mooi voor sbcâs heb ook nog een 81+ gedaan daar kwam 92 TOTS Schulz uitlopen ook mooi voor een sbc.Net untradeable 85 baby Ferdinand gepackt, de eerste icon die ik gepacked heb! Zou ik 88 virgil verkopen voor hem of is ferdinand niet zo goed?
Wat een ergernis deze k.t game dit is echt de laatste keer dat ik weekend league speel echt schijtziek van dit spel, deze keer speel ik nog tot waar zie ik wel maar elke keer als ik nu nog een Zlatan tegen kom race ik het spel iedereen met dat opwippen voorzetten en raak koppen EA heeft deze game kapot gemaakt.
Heb maar even snel de Champions League sbc gedaan moest 7 Champions League spelers kopen want die had ik niet meer 10 k per stuk, plus alle spelers in die 7 sbcâs dus ongeveer 140k pleite maar dan krijg je ook wat packs waaronder een 100k pakketje een geweldig pakket pfff
Ben op goud 3 gestopt vind het wel best zo. Hopelijk komt er nu wel in ieder geval één bruikbare speler uit en niet weer alleen maar sbc klanten. Kwam wel veel Nederlanders tegen in deze weekend league wie weet was het wel één van jullie die me gek heeft gemaakt hahaha dit was mijn team dus laat het maar weten of jullie mij te pakken hebben genomen
Iedereen opletten met de gegarandeerde TOTS uit de super liga ik kreeg 83 Savic eruit, EA heeft de sbc ook al weggehaald, ze zullen wel weer een weekje nodig hebben om dat recht te zetten.
Vanmorgen verrast toen ik TOTS Pablo Sarabia in mân Squad Battle rewards kreeg. Direct verkocht, want ik verwacht niet dat hij nog duurder wordt. Toch jammer dat een speler van 94 slechts 200k waard kan zijn.
Wees blij met 200k ik kreeg uit twee rare mega pakketjes van squad battle 83 Savic als hoogste, en uit de pakketten van de Icon SBC van Desailly waaronder 35k 45k 50k 55k en 2x 100k packs 84 Silva als hoogste en drie lage informs. EA heeft mijn woorden echt letterlijk genomen dat ik niet meer mag klagen na dat ik TOTS Aguero had gepackt