FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik zie hier Ederson, Aguëro, Salah en Wijnaldum, nice hoor!
Ik ben één van de gelukkigen die Doherty in z’n pakketje had. Met Cancelo OTW op die plek (super link naar CR7) heb ik daar dus helemaal niks aan…

Ik kreeg deze uit mijn PL TOTS sbc, het had beter maar ook zeker slechter gekund, dus ik ben tevreden met hem past ook goed in mijn team. Heb ook de drie ultimate pakketjes geopend 125k en drie keer een paar 83 spelers die 125k pakketjes zijn echt altijd bagger 375k munten weg discard waarde wat ik terug kreeg was 52 maar ik mag niet klagen.

Even een vraagje!

Ik heb keeper De Gea
Maar zit te twijfelen of hem te verkopen en dan Alisson te kopen of Ederson!

Wat zouden jullie doen?

Ik ga vanavond nog een Ultimate pack openen van de Swap spelers. Daarna wil ik toch een paar PL upgrade sbc’s doen. Ben blij dat ik wat gepackte PL rare spelers heb bewaard op de transferlijst! Hebben jullie die sbc ook al gedaan?

@Alwin ik heb Ederson en tot nu toe bevalt hij me prima vooral met uitkomen hij is echt snel met zijn 80+ pace.

@LucBelt ik heb 15 van elk gedaan valt me echt tegen, uit die 81+ heb ik alleen Mkhitaryan en Deli Alli gekregen de rest waren elke keer dezelfde spelers met Digne 81 5x en Stones 82 4x is het niet best, uit die andere kreeg ik David Silva 89 en IF Batsuayi 86. Als je de waarde bekijkt wat ik terug heb gekregen is het niet best vooral die 81+ sbc die kost nu al bijna 20k dus 15 pakketjes is bijna 300k had de spelers beter kunnen verkopen.

Zo man wat zijn die upgrade packs een partij slecht heb nog 30 van die upgade van 3 spelers gedaan en nog 15 van die 81 plus uit die 30 geen enkele bord gezien alles onder de 83 en die 81 plus uit 15 pakketjes twee borden Pickford en Keita. Ik ben er klaar mee.

Hmmm als ik dit zo lees, ga ik er maar niet zoveel doen :sweat_smile:

Kon het niet laten om toch nog een paar van die prem league upgrade 81+ te doen en toch nog een TOTS gepackt, nu wachten op mijn weekend league rewards en hopen op VVD in de player picks dit is nu mijn team, en heb 1.6 miljoen voor VVD als hij niet in de player picks zit hoop wel dat door de rewards de prijs gaat zakken want ik vind 1.2 miljoen te veel voor een verdediger.

Jammer geen toppers in mijn player picks heb de hoogste ratings gekozen.

packs openen ging ook weer geweldig werd er bij elke pack uitgegooit en geen pack zien open gaan, iedere keer je hebt items om te bekijken geweldig weer van EA. Heb van Dijk 93 UCL Live gekocht voor 750k en ik heb TOTS Wijnaldum gekocht voor 420k, ook heb ik de flashback sbc van Firmino gedaan met veel untr spelers en ongeveer 350k kreeg Mbappe uit één van de packs terug, dit is nu mijn team. Ben benieuwd of jullie een topper uit je player picks hebben gekregen. Nu nog maar even een paar PL upgrade sbc’s doen zo verslavend hahaha.

Ik heb Laporte en Wijnaldum gekregen uit mijn goud 1 rewards. Ga straks na het sporten het volgende team halen (ingame 4231):

Ga spelen met Neymar op links, Salah middelste CAM en Mbappé rechts. Ben erg benieuwd naar Wijnaldum en Salah in de Weekend League. Gisteren 7 wedstrijd Rivals divisie 1 gedaan, 1 verloren en 6 gewonnen. Dat biedt hoop…

Ik ga inmiddels 17 om 3 in de Weekend League. Nog nooit zo goed begonnen. Moest zojuist tegen de E-Sporter van KRC Genk. Ging opzich nog redelijk goed:

Hij heet coltof10 en heeft geweldige resultaten gehaald:

Nu nog 10 wedstrijden over om er 6 te winnen om dan toch eindelijk weer eens elite te halen. Ik ben benieuwd…

Ik speel geen wl meer te veel stressen om een goeie rank te halen en dan de slechtste PL TOTS te krijgen, maar ik hoop het voor je succes in ieder geval.

Weet niet wat het is, maar ik heb na Tawamba en Salah vorige week, nu weer (een van) de beste spelers gekregen uit de guaranteed TOTS sbc!

Hij is wel lastig in mijn team te krijgen, maar wat een geluk! Nu nog even elite choken in de WL…

Ik kreeg nu Almeida, andere sbcs waren ook niet al te goed… Hoop dat er van de bundesliga eens een goede uitkomt :slight_smile:

Je hebt meer geluk als dat ik heb met deze gegarandeerde TOTS packs. Ik had uit de EFL Davies 83, uit de MC Moutinho, uit de SPL Kanno 83, uit de PL Ederson 94, en nu uit de Liga NOS Acuna 88. Maar ik denk dat EA mij uit Italie of Spanje CR7 of Messi gaat geven heb in al die jaren FUT nog nooit een special kaart van hun gepackt en CR7 nog nooit gepackt, daarom is de rest zo bagger omdat EA mij dat gunt hahaha of is het just keep on dreaming hahaha

JAJAJA elite 3 is dan toch weer een keer gehaald! Opeens ook nog met nog 2 wedstrijden over. Wat speelde het team lekker he!

Zo speel ik in-game:

Ik ben erg benieuwd naar de rewards donderdag! Volgens mij is het bij de 3 slechtsten al minimaal 250k :grinning:

@LucBelt hey ik heb dit weekend tegen iemand gespeeld met de teamnaam FC Belt. Mijn teamnaam is Fortuna Floyd ik won van je met 3-2 meen ik.

dit is mijn team en ik herken jou team meteen. Kan niet anders dan dat we tegen elkaar hebben gespeeld! :smile:

Ja die naam en dat team komen me wel bekend voor ja haha! Dat was een van die onterechte verliespotten denk ik dan… :yum:
Welke rank heb je gehaald?

Hahaha ja dat dacht ik al. Volgens wij moesten we verlengen en kreeg je rood in de verlenging en daarna won ik de pot pas. Ben gestopt bij goud 1 . Had elite kunnen halen maar moest nog wat wedstrijden en dat was me te veel en jij ?

Na een maand alle omruilspelers te sparen krijg ik useless 85 Laudrup. Zou ik hem in een icon sbc steken gewoon voor de 100k pack?