Ik hoop CR7 te pakken uit mijn Squad Battle beloningen Elite 3. 1 mega pakket en 2 Goud Spelers Premium pakketten. Maar dat zal wel weer niet.
Ik kreeg Angelino, ik wacht ook nog steeds op een basis klant uit die gegarandeerde TOTS sbc
Helaas erg jammer maar kon niet meer verder spelen . Bij 17-2 moeten stoppen dit weekend. 11 potten te gaan maar die krijg ik niet meer weggewerkt . Had niet echt de behoefte om tot 4 uur snachts door te spelen!
Hoop voor jullie dat er wat leuke rewards uit komen rollen straks!
Net even acht van die 81+ upgrade van de serie A gedaan vier walkouts Pjanic, Dyballa, en TOTS Chiesa en de Paul dus eindelijk eens direct packluck en niet eerst 30 doen voor je wat krijgt en allemaal voor de Gullit sbc.
Lekker! Ik deed er 6 en heb TOTS Ilicic gekregen!
Ik heb heel mijn team omgegooid. Havertz was goed, maar op de een of andere manier stond hij niet vaak op de goede plaats. Ik heb hem verkocht en toen o.a. Alex Sandro flashback voltooid. Nu heb ik met het geld van hem en het geld dat ik nog had, het volgende team gemaakt:
Jup, rood op Dumfries haha. Vandaag een gedeelte van de objectives gedaan. In-game speel ik weer met Salah op CAM in de 4231, zoals ik ook had toen ik elite haalde 2 weken terug. Afgelopen weekend kon ik zondag niet spelen, dus dat hielp niet mee. Heb nog wel goud 1 gehaald met 3 wedstrijden over. Ben erg benieuwd naar de guaranteed Serie A TOTS en de rewards van donderdag!
Lekker teampje man, ik ben nu ook aan het sparen voor Dumfries lijk me echt een geweldige kaart.
Ik heb 2 weken terug een heel aantal Rafael kaarten gekocht. De rechtsback van Lyon is op dit moment 1500 en ik kocht ze voor 650/700 per stuk. Denken jullie dat hij verder zal stijgen of is dit de “hype” voor de tijd.
@LucBelt Volgende week als de 81+ upgrade van League 1 er is dan word hij boven de 2k omdat iedereen de TOTS kaartjes van Mbappe en Neymar willen proberen te krijgen.
Ik kreeg Correa uit mijn gegarandeerde Serie A TOTS pakketje valt dus weer tegen ben benieuwd wat jullie hebben gekregen.
Ik had Donnarumma, waar ik zeker niet ontevreden over ben. Zijn NIF is één van de betere NIF keepers in mijn ogen, dus ben ook benieuwd hoe deze versie dan speelt. Wordt wel nog even puzzelen hoe ik hem in m’n team wil gebruiken. Zou ook met 8 chem kunnen spelen, als dat geen gevolgen heeft voor de chemistry van de verdediging.
Ja, dat zou wel logisch zijn inderdaad.
Ik kreeg helaas Sirigu… Erg jammer. Nu alle hoop op de goud 1 rewards van donderdag! Ook weer rank 1 in divisie 1 in Rivals (gaat rank 2 worden) dus ook 2 Ultimate Packs.
Ik kreeg 93 Izzo uit m’n pakket. Met anker is het denk ik een hele degelijke centrale verdediger.
Nu hopen dat ik morgen Donnarumma uit de player pick krijg en ik kan hem op 10 chem zetten.
92 De Paul, wel mooie stats
Fabian 92 en Ilicic 94 uit de player picks, uit de overige pakketten niks bijzonders gekregen.
Iemand hier nog een leuke pick gekregen of speler(s) uit de pakketten?
Ik kreeg Ilicic en Chiesa uit de player picks. Kon zeker slechter!
Uit mijn 100 en 125k packs van de WL en Rivals kreeg ik een tradeable TOTS Chiesa en 86 IF Orban.
Zilver 1 en Van Persie als player pick. Ik had zijn End of an era kaart al, maar deze is net iets beter. Mag zeker niet klagen!
Meteen mijn basis in samen met de nieuwe TOTS Van de Beek!
Omg ik ben nog nooit zo goed gegaan in de Weekend League. Ik ga nu gewoon 20 om 3. Heb vrijdag maar 2 potjes gespeeld en gister kon ik niet spelen. Vandaag ging ik spelen met het idee, ik zie wel tot hoe ver ik doorga. Maar het loopt zo goed dat ik wel door blijf spelen!
Lekker bezig en succes in je laatste potjes!
Van tijden een abonnement op goud 1, naar opeens dit:
Het team dat ik gebruikt heb:
En in-game:
Snap er echt niks van. Vandaag ging bijna alles perfect; late winnende goals, Ederson met onmogelijke reddingen en tegenstanders die lang niet zo goed waren als die ik normaal tegen kom!
Ik ben nu erg benieuwd naar de rewards. Ik wil aan het eind van deze FUT Swap maand, de sbc van prime icon Vieira gaan voltooien. Mede door de icon die ik via de Swap kaarten unlock en al de Team of the Seasons in mijn club, zal die sbc mij minder gaan kosten dan deze tradeable 88 Vieira.
Ik was goed voorbereid op de league 1 81 + sbc had 300 spelers ervoor gespaard. Heb 25 ervan gedaan en ook nog eens 25 van die gewone upgrade van al die spelers heb ik nog 5 81+ gedaan dus 55 packs in totaal en dan 84 Fabregas als hoogste rating gekregen had beter die 300 spelers kunnen verkopen voor 2k per stuk.