FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Pff ik heb in acht 81+ packs 3 Team of the Seasons gepackt :zipper_mouth_face: Nog goede ook: Thauvin, Thiago Mendes en Delort! De Fifa goden zijn me goed gezind de laatste tijd!

Als je deze 2 vergelijkt dan lijkt Thiago Mendes gewoon beter dan Vieira, maar ik heb het gevoel dat icons altijd wat beter spelen dan normale spelers, is dit een mening die door jullie gedeeld wordt?

Deze mening deel ik zeker, ik heb een hoop spelers geprobeerd die gelijkwaardig of zelfs hogere/betere statistieken hadden dan sommige icons maar op de een of andere manier is er iets met die icons waardoor ze toch anders aanvoelen, in de positieve zin dan. Een maat van mij heeft bijvoorbeeld een tijdje TOTY Kanté gehad en 91 Vieira, ik heb met allebei gespeeld op z’n account en ik moet dan toch zeggen dat Vieira beter aanvoelde, terwijl de statistieken toch zeggen dat Kanté een stuk beter zou moeten zijn.

Dat komt ook omdat grote sterke spelers in deze FIFA gewoon nodig zijn ik heb Vieira 91 ook en dat is gewoon een gamechanger in je team alleen heeft hij vaak een slecht bal behandeling maar dat maakt hij ook vaak goed zonder dat je hem op dat moment bestuurd, ik heb die TOTY Kante ook geprobeerd en zelfs de normale kaart van Fabinho vond ik sterker dan Kante gewoon door zijn postuur Kante kan niks met hoge ballen en word vaak door grote sterke spelers van de bal geblazen, en ik ben het met je eens dat sommige prime Icons zoals Vieira maar ook Gullit gewoon echt baas zijn bijna geen enkele TOTS of TOTY kunnen aan deze beesten in game tippen ook al zijn hun stats soms veel beter.

Ja precies. Top! Ga dan toch de sbc van Vieira doen na de laatste FUT Swap kaart. Ik heb gisteren al gekeken en kan de 89 rated squad al helemaal doen met spelers uit mijn club en kan de icon van de Swap kaarten gebruiken. Ik heb dan nog redelijk veel hoge rated spelers (o.a. de objective TOTS spelers) over voor de overige teams.

Weer niks uit de gegarandeerde TOTS pack ik kreeg Delort hoop dat ik bij de ultimate TOTS volgende week wel een topper krijg die ik ook echt in mijn team kan zetten, heb uit alle gegarandeerde TOTS pakketjes alleen Ederson gepacked die ik in mijn team heb staan dus erg magertjes dit jaar.

Na Guzman en Onana ook weer een doelman gekregen, wel de beste Benitez. Waaruit zal het Ultimate TOTS bestaan? Zijn het de beste spelers van de afgelopen weken of hoe zit dat? En ook nog steeds aan het wachten op tots spelers van de Belgische competitie, hopelijk gaan die er vrijdag zijn!

Eerste jaar dat ik FUT volledig jaar speel, dus alles is een beetje nieuw nu :slight_smile:

Volgens mij is het Ultimate TOTS gewoon de beste spelers uit alle competities.

Dus dit zal bijv. Alisson, Lala, Van Dijk, Koulibaly, Telles, Eriksen, Reus Neymar, Messi, Ronaldo en Sancho. en dan nog 7 wissels.

Dus eigenlijk gewoon de 18 beste kaarten die zijn uitgebracht tijdens TOTS

Benieuwd hoe ze dat gaan doen met de rewards. Stel iemand haalt top 100, dan zou hij wel heel veel miljoenen erbij krijgen.

Ik heb zo’n gevoel dat ik na de 26 om 4 van afgelopen weekend, opeens weer moeizaam goud 1 zou halen aankomende week met die goede rewards in het vooruitzicht.

Neem aan dat ze hier inderdaad wel iets zullen veranderen, mocht het zo zijn dat ze dit hetzelfde houden als de afgelopen weekenden met die 11 tots rewards dan is aankomend weekend mijn laatste WL want dan kom je toch alleen maar tegen teams die ik hier bovenstaand al opnoemde.

Er komt dus ook een Rest of the World TOTS. En top 100 spelers krijgen dus wel 11 TOTS spelers :open_mouth: Zal wel typisch zijn dat ik dan nu geen elite haal… Dat gaat een zweterig weekend worden.

Maar zoals ik het hieruit kan opmaken eerst Ultimate en dan Rest of the world?
Althans dat is te hopen, kan volgend weekend namelijk bijna niet spelen.

Ik denk dat het weer gelijk komt, net zoals je nu Ligue 1 en die Amerikaanse leagues tegelijk hebt.

OH MIJN F*CKING GOD

En nog eens 650k in totaal :astonished:

1 like

Lekker man dat noem ik nog eens beloond worden voor het harde werk en de stress die je in een weekend league kan hebben.

2 likes

@LucBelt Hele lekkere rewards man, die Mendy ziet er ook bruut uit, zag ook dat ie 5 * weak foot en 4* skill moves had, dat is ook als middenvelder of buitenspeler een geweldige speler.

1 like

Ik zit er nu aan te denken om dit team halen:

En dan in-game:
Ronaldo
Eusebio Salah Mbappé
Vieira Mendes
Sandro Luiz Virgil Militao
Ederson

Dit is echt te gek voor woorden man, wat een team. Hier zou ik nog een jaar FIFA voor moeten spelen voor ik dit team zou kunnen hebben.

Mijn packluc(k) :yum: dit jaar is/was niet normaal hoor! O.a. TOTS Sancho van 1.7 miljoen en nog spelers als Griezmann, Neymar, Varane en Ramos in de tijd dat die nog superveel waard waren.

Hiernaast untradeables zoals TOTS Salah, Ederson, Mendes en Mbappé en eerder dit jaar al SIF Salah.

Balen man heb ik me ingeschreven voor weekend league ligt mijn internet eruit, iemand op PS 4 die een paar wedstrijdjes wil spelen met dit team hoop dat mijn internet er morgen weer is zodat ik nog een redelijke rang kan halen.