FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Idd het was bij ook 10 niks alleen met de weekend league had ik benardo Silva

Ja die had ik ook, maar vind ik geen bijzonder speler.

Heb pas 1 potje met hem gespeeld dus kan er nog over zeggen! Hoe zit het bij jou met afstandschoten? Ik scoor ze wel geplaatst maar harde schoten van buiten de 16 nauwelijks echt jammer dat dat zo moeilijk is in deze FIFA

Ja dat hebben ze inderdaad heel moeilijk gemaakt, ik scoor er af en toe eens eentje met Firmino, maar meestal plaats ik m’n schoten gewoon. Ben benieuwd morgen weer een nieuwe Weekend League. Helaas geen versterkingen kunnen toepassen vooralsnog. Proberen weer zo hoog mogelijk te eindigen.

Ik kreeg 84 Arnautovic. Redelijke stormram voor de laatste minuten denk ik… Verder kreeg ik M. Dembele en Kondogbia. Toch nog 29 en 19k. Heb nu Dybala aan mijn team toegevoegd. Ik ben superbenieuwd hoe hij voor mij gaat presteren! Mijn team speelde goed dus wilde niet teveel veranderen. Dan maar een speler van 300k :stuck_out_tongue:

Ik zit te denken om Firmino en walker te halen! Ja vandaag weer nieuwe weekend league heb er zin in! Succes

Ook ik heb deze week niet veel gekregen. Maar ja, vorige week had ik natuurlijk Gerrard en KantƩ dus het zat er wel een beetje aan te komen haha!
Denk dat ik zal gaan sparen voor Pogba.

Succes iedereen met de Weekend League!

Spelen jullie met 1 team of met 2 teams?

Ik speel met 2 teams om veel spelers rust te geven.
1 team met een goed elftal met Kane Sterling en Alexis Sanchez.
En een minder goed team met overige Premier League spelers.

Ik heb genoeg conditie kaartjes speel in de weekend league met 1 team en rivals en Squad battle 2 teams!

Ik speel alles met 1 team. Krijg door verschillende rewards en packs genoeg of bijna genoeg om de hele Weekend League door te komen.

Dus eigenlijk van Bundesliga naar PL? :stuck_out_tongue:

En hoe gaat iedereen zijn Weekend League tot nu toe?

Ja eigenlijk wel want Premier League spelers hebben wel betere kwaliteit.

Ik heb nu 11 gespeeld 7 gewonnen. Wel redelijk dus. Ik begon gelijk met een 4 winst reeks. Daarna wat minder. En jij?

Is zeker waar, heb laporte en leno ook gehaald. Wil eigenlijk Thiago en Tolisso wel behouden en James halen, dus zou daar beetje omheen moeten bouwen. Of toch James laten zitten

Ging lekker met 14-3 maar sta nu op 14/6 … 3 wedstrijden onnodig verloren , was veel beter maar krijg die bal er verdikkeme niet in… en als je dan een penaltie krijgt en die zelfs mist voel je hem al aankomen. Elke pot gewoon in de 85e kin ongeveer de winnende tegen😢

Had eigenlijk op 17-3 moeten staan, mar probeer me er niet druk over te maken :see_no_evil:

Ja je kan kan er om heen bouwen als je dat wil. Dan kan je hybride nemen dus Bundesliga en Premier Leuage.

14 gespeeld 12 gewonnen op dit moment! Maar voor je het weet verlies je er een paar op rij :joy:

Jullie gaan lekker! Elite koers! Ik heb met me eerste potje weer verloren van een team met leenspeler Hazard sbc en Aubameyang etc erin. Totaal onnodig, ik had 12 schoten op doel hij maar 2, en ik verloor met 2-1… kan ik zo slecht tegen. Daarom stop ik nu even want zit mezelf helemaal op te vreten achter die Playstation op dat soort momenten haha.