FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ja en walker, Firmino. Kevin de Bruyne en hazard en Salah zijn spelers die ik nog graag zou willen

Sane vind ik nie fijn ondat hij links is en dan op links vind ik minder

Ja Firmino zou ik dan op 10 zetten en Eriksen gewoon centraal. Walker is inderdaad een goeie maar ook zo duur.

Met eriksen naast Firmino ja? Met 2 aanvallers op middenveld mijn werd verteld dat je beter met 2 verdedigende middenvelder moet spelen. Maar ik hou ook van aanvallers op middenveld

Ja ik speel met 2 cm’s en één cvm. Fernandinho en eriksen op de cm, Fabinho op de cvm en Firmino op de CAM. Eriksen is echt goed in passen en kan verwoestend uithalen als je bijv de 2e bal hebt.

Ja maar die afstandschoten lukken nog nie echt bij mijn en vooral dat timing finishing vind ik weg laatig in 18 scoorde ik super veel afstandschoten

Ideeën over teams? Welke zou ik bv. moeten gebruiken bij Rivals en Champs?

Ik zou het gewoon bij één team houden. Ik gebruik gewoon altijd conditie kaartjes. Vind het zonde om 2 teams aan te schaffen.

Ik merk nu pas dat Rivals heel anders speelt dan Squad Battles, wat een verschil zeg, heb nu pas een paar dagen dat mijn internet goed is en heb nu 10 potjes online gespeeld 3x winst 2x gelijk en 5x verloren, het is dat je Squad Battles moet spelen voor die swap deal speler anders was ik er gelijk mee gestopt. Ik verneem nu pas wat een achterstand ik heb opgebouwd doordat ik niet online kon spelen door mijn slechte internet verbinding. Dit is nu mijn team https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/901654 Ik heb al wel door dat de sterkte van je team niets uit maakt als je niet genoeg vlieguren hebt gedraaid.

Ik kan je link niet openen, jammer ben wel benieuwd. Maar over je laatste puntje ben ik het niet eens. Het helpt wel degelijk als je spelers in je team hebt die het verschil kunnen maken! Zeker als je straks wat hoger in de Rivals komt en natuurlijk in de Weekend League.

In welke divisie zit je nu dan? En ik vind rivals wel heel anders dan divisies in FIFA 18 daar won je makkelijk een serie achter elkaar en nu schilt elke tegenstander van nivo

En wie heeft er nog meer last van score met afstand schoten? In FIFA 18 scoorde ik bijna elke wedstrijd wel een afstand doelpunt nu kan ik ze op 1 hand tellen zo lastig is het nu! Iemand tips?

@LiverpoolRed Ik heb een nieuwe link erin gezet en ik kan hem wel openen dus denk ik jij nu ook wel. Ik bedoelde dat je zoveel achterstand hebt opgelopen op andere mensen met online spelen dat het team er niet echt toe doet maar dat veel potjes spelen belangrijker is zodat je weet wat er gaat gebeuren of staat te gebeuren, natuurlijk is een team ook belangrijk, maar elke tegenstander die ik tegen ben gekomen heeft een goed team, maar , als ik nu tegen spelers kom dan is het meestal mensen die al meer dan 200 online potjes hebben gespeeld, en ik heb 120 potjes offline en nu 15 potjes online in rivals gespeeld vlieguren zijn minstens zo belangrijk om de kleine dingen door te krijgen, ik schiet nu veel op de lat en op de paal, ook is verdedigen tegen echte spelers heel anders dan tegen de computer, bij de computer weet je op den duur wat ze gaan doen en dan reageer je daarop, online is het voor mij nog een raadsel hoe je het best kunt verdedigen, ik loop nu steeds met mijn middenvelders de gaten dicht, en ja dan onderschep je wel eens een bal, maar als ik echt op de man af probeer te verdedigen dan word ik van het bekende kastje naar de muur gestuurd, ik vind FIFA 18 en FIFA 19 een wereld van verschil met alles. Het gaat wel komen maar het heeft even wat vlieguren nodig.

@Alwin Ik zit in Divisie 5, en ja ik heb op dit moment het ook moeilijk met afstandsschoten in online spelen, bij FIFA 18 en squad battles in FIFA 19 vond ik dat toch makkelijker, vooral dat time finisching lukt me niet echt, ook zit ik nog altijd met die low driven te klooien.

Afstandsschoten lukken mij steeds beter. Ik krijg het timed finishen steeds beter onder de knie. Het gaat nog steeds wel fout, maar puur door te kijken naar de voet van de speler, lukt het mij nu steeds vaker. Ik heb de trainer niet aan staan, omdat ik mij dan teveel focus op dat balkje boven de speler.

Ik speel trouwens in divisie 4. Van de laatste 10 potten, heb ik er 9 gewonnen en 1 verloren. Zitten echt hele spannende wedstrijden tussen. Echt een top vervanger van divisies naar mijn mening!

Oké oké! Ja als je dat timing finishing onder de knie krijgt dan moeten die afstandschoten vanzelf wel komen lijkt mijn! Maar trainer uit en lukt het me helemaal niet niet getimed schieten! Je moet het even door krijgen! In weekend league staat de trainer automatisch al uit en dan vind ik het echt lastig zonder dat balkje

Ik zou als je wilt wennen aan het online spelen, eerst gewoon niet timed finishen. Zonder dat kun je ook prima scoren. Als je dan vaker online gespeeld hebt, kun je eens timed finishen vaker proberen.

Ik heb nu trouwens dit team (start 433 (4) en speel ingame 4231 (smal));

Perisic - Matuidi - potm Lucas
CL Can
Rode Immobile - Son (7chem)
Sandro - Manolas (8chem) - Sanchez - Walker
CL Lloris

Heb heel veel packluck gehad met o.a. CL Can, CL Lloris en rode inform Immobile. Ingame speel ik zo;

Immobile
Son - Perisic - Lucas
Matuidi - Can
Sandro - Manolas - Sanchez - Walker
Lloris

Afstandschoten gaat bij mij moelijk. Maar ik scoor veel uit corners met het hoofd. En uit voorzetten met het hoofd. Rivals valt wel mee ik win iedere val veel.

team%201%20fut
Team voor online wedstrijden

team%202%20fut
Team voor offline wedstrijden

Nog tips/aankopen die ik kan doen? Heb op dit moment 36k

Ja zeker bij je eerste team kan je Laporte halen van Manchester City maar 3k en Fabrecas 8k van Chelsea .
En dan zou ik ook voor Tripper van de Spurs gaan 2k en een goeie keeper Leno van Arsenal is een uitstekende doelman. Je kan ook Stones van Manchester City halen voor2k en Davies voor 2k ook van de Spurs.

Net weer alle packs geopend van de WL en Rivals, jullie kunnen het al wel raden…

HELEMAAL NIKS! Word er zo niet goed van.