FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Wij hebben een artikel over de pre-order voordelen, waaronder EA Access, op onze site staan: https://fifabenelux.com/fifa-20/fifa-20-pre-order-voordelen/
Als jullie nog aanvullingen of juist vragen hebben, hoor ik het graag. Ik wil jullie wel vragen om de conversatie over FIFA 20 te vervolgen in https://forum.fifabenelux.com/t/reveal-fifa-20/ .

Oké Thanks!

Fifa menu van fifa 19 of welk menu?
Bij mij staat vanaf 22 september word verwacht om te downloaden in de PlayStation store bibliotheek

En ik heb dat acces voor een maand gedaan via iDeal dus je zit er toch niet automatisch aan vast?

Hebben jullie goed gedaan en traden en dergelijke allemaal via de web app doen.
Zou die 10 uurtjes lekker gebruiken om lekker te spelen en vanaf de release lekker packs openen :smile::smile:

Wat gaan jullie met Fut 19 teams doen als FIFA 20 uit komt.? Gaan jullie je teams dan verkopen.? Ik denk zelf van wel dat ik mijn team ga verkopen. Zodra FIFA 20 uit is en ik hem hebt betaald.

Je kan de cions toch niet meenemen van fifa 19 naar fifa 20.

Misschien kun je je cions te koop zetten op marktplaats ofZo

Nee volgens mij is de release van pre order 22 september om middennacht en dan kan je volgens mij met EA access vanaf de 19de spelen dus geen 10 dagen en je moet hem wel opzeggen. En als ik jou was liet ik de muntjes gewoon staan als ze je pakken heb je kans op een ban die ook voor FIFA 20 geld
@Kevin88 Ik ga mijn team zo laten van FIFA 19 verkopen helpt me toch niks meer kan er verder toch niks mee.

Ik heb voor een maand betaald die acces! En werkt volgens mijn net zo als de PlayStation plus lidmaatschap!

Ze kunnen niks afhouden automatisch omdat me portemonnee leeg is in de store.
En heb gewoon via iDeal betaald

Ik hoop het voor je, ik had met mijn xbox account ook vergeten om het op te zeggen maar ik kon toe EA acces niet meer gebruiken of ik moest alle maanden eerst betalen omdat ik het niet had opgezegt, voor mij maakte het niets uit omdat ik toch ging overstappen naar PS4.

@MeisterLandis En nog een topper gekregen uit je top 100 pakket? of was het drama.

Ik ben nu wel klaar met FIFA dit team is het eindresultaat

Je hebt in die korte tijd nog een erg nette ploeg op de been gekregen ! Nice work :muscle:

Dit heb ik eruit gekregen . Alles bij elkaar 1,7 miljoen ongeveer. Enige fatsoenlijke player pick was Mendy dus dat was wel jammer. Heb auba verkocht en heb nu 3,1 miljoen op de bank . Wil mbappe tots eens proberen voor de laatste WL of juist toch auba terug halen mendy erin zetten en Toty Varane voor de laatste WL halen. Jij een idee ? Het maakt allemaal geen ruk meer uit maar leuk is het wel :blush:

@MeisterLandis Ik slechtere top 100 pakketjes gezien die Sancho levert nog wel iets op. Ik wou die Auba ook hebben maar kwam 150K tekort misschien alles verkopen in mijn club hij lijkt me echt een beest, misschien ga ik ook nog een paar potjes WL spelen even kijken wanneer ik tijd heb daarvoor. Mijn idee zou zijn omdat het toch niets meer uit maakt om een paar Eredivisie toppers erin zetten de Ligt, de Jong, Dumfries of Tagliafigo lijken me best toffe spelers ingame.

Daar heb je helemaal gelijk in! Mocht ook absoluut niet klagen. Dat is trouwens best een leuk idee! 

Auba kan ik je ten zeerste aanraden. Ik heb echt serieus elke wedstrijd minimaal 1 vaak 2 voorzetjes binnen gekopt. Die man heeft een trampoline onder zijn schoenen! Een letterlijke cheatcode. Had ik dit eerder geweten had ik hem gehaald voor ik überhaupt aan de sbc’s van Vieira en Eusebio begon.

FIFA 20 wordt de FIFA van de behendige dribbelaars heb ik begrepen :see_no_evil: ben benieuwd !

Ik kan me niet eens registreren voor de WL heb genoeg punten maar jammer genoeg mag het niet hopen op een bug of zo en dat het later nog wel kan.

Team waar ik nu mee speel. Vind het gewoon leuk om nog een beetje plezier te hebben voordat school weer begint, haha! :red_circle:

Hey iedereen,

Al een tijdje ben ik opzoek naar een voetbal spel wat je met de hele familie kan spelen. Hierbij zoek ik meer richting de kant van de bord spellen over het binnen en/of buitenlandse voetbal. Heeft iemand enig idee waar ik dit zou kunnen vinden?

thanks

weekend league is afgelopen in fifa 19.

Even een vraag ik zie op fifa 19 dat ik geen squad battle wedstrijden meer kan doen is dat nu afgelopen ofzo ? Zal toch niet zo wezen net als wkl Dat het op gegeven moment klaar is om Dat FIFA 20 er is