@MeisterLandis De laatste wedstrijden dat ik tegen Richarlison speelde konden mijn MotM Sergio Ramos en TOTS Piqué hem niet makkelijk afstoppen. Dus het is zeker een goede speler. Sterk, snel en een goede afmaker.
Ik ben pas begonnen en zit nu op 77 winst, 9 gelijk en 60 verlies… op het begin echt lopen prullen, maar heb nu echt een team gevonden wat naar mijn zin speelt. Nog wat goede en snelle wissels vinden en weer klaar voor de volgende WL.
Ik dacht ook geluk te hebben uit een sbc pakket kreeg ik TOTS Pepe die was een paar weken geleden nog meer als een miljoen maar sinds ik op vakantie ben is de transfermarkt ingestort dus schrok ik dat hij onder de 100k is balen dus.
Zonde zonde! Anders was het wel een hoe mooie pack geweest. Haalde zelf nog jovic tots uit de tots sbc. Maar goed , dit weekend weer tot de 23 gespeeld en daarna klaar . Heb nog 5 wedstrijden over. Maar ben er wel klaar mee nu de markt zo gedaald is . Speelt toch nergens meer voor dus denk dat het goed geweest is.
Ga de rest van de munten lekker in packs steken of een upgrade sbc als die er nog komt
Iemand al ideetjes hoe ze hun team willen gaan runnen tijdens FIFA 20? Ik denk er over na om een RTG te gaan doen waar ik alleen mag spelen met speler die ik pack of uit sbc’s!
Ik wel ik maak in Fifa 20 2 teams een Premier Leuage team. En misschien een Bundesliga team. Maar Premier league word het hoofdthema. Dit vanwege mijn interesse in Engeland.
@MeisterLandis Ik denk dat ik gewoon hetzelfde ga doen als dit jaar, gewoon veel handelen, en in het begin veel spelen en net als dit jaar zonder fifapunten en kijken of ik mijn team van FIFA 19 kan overtreffen. Net nog even de Sterling sbc gedaan dacht 190k met een 100k en een 55k pakket terug alleen wist ik niet dat de derde batch net was afgelopen en dat er niks meer in packs zat, en dan waren die twee packs ook nog untadeable dat vond ik wel heel raar maar FIFA zit er toch op.
Ik denk dat ik toch een leuk team bij elkaar gesprokkeld heb zonder fifa puntjes, al moet ik wel zeggen dat het niet gelukt was zonder de laatste weken met al die mooie sbc’s waarin ik toch nog een behoorlijke packluck heb gehad zoals de meeste mensen denk ik. Dit is het eindresultaat geworden.
Hele leuke ploeg heb je gebouwd! Heb je mooi bij elkaar gespeeld in die korte tijd. Ga precies hetzelfde doen als jij denk ik. Lekker traden en van daaruit zien we wel waar het schip strand
Hierin zijn alleen Lala, Ronaldo en Dembele tradeable.
Ik hoop vooral dat EA veel play-to-win objectives in de game doet. Net zoals rond Team of the Season dit jaar, kon je spelen voor bepaalde spelers. Ik ben benieuwd of ze dat nu meer toe gaan passen, aangezien het volgens mij wel populair was.
Heb voor Fifa 20 de Ultimate Edition gepre-orderd, dus krijg sowieso een Ones-to-Watch speler in het begin. Had nog kortingskaarten liggen dus direct de duurste maar genomen haha.
Hey allemaal, vraagje, nu ben ik zelf goed actief op fifa ultimate team, maar begin er redelijk op uit te kijken, dus heeft een van jullie een idee wat een leuk vervangend spel is? bij voorkeur een app of misschien zelfs wel een voetbal bordspel? wat je met je vrienden en/of familie kan spelen? ik hoop dat mensen me kunnen helpen. alvast bedankt.
Nooit gebruikt maar je het eens proberen voor een maandje . Staat in de ps store voor 4 euro. Wil die ook pakken en daarmee de korting van FIFA en het eerder kunnen beginnen fiksen
Is wel tof EA acces ik had het op de Xbox dan kan je eerder FIFA spelen ik geloof vanaf de 19de 10 uurtjes (en je hoeft de game niet gelijk bij de store te kopen doe je dat wel krijg je 10% korting op de game) maar hou daarbij YouTube in de gaten want ze vinden altijd een foefje zodat je ongelimiteerd kan spelen. Ook kan je andere games spelen en als je Fifapunten wilt gebruiken krijg je daar oom korting op en dat voor 3euro99 per maand of 24 euro per jaar ik ga één maand doen zodat ik eerder FIFA 20 kan spelen.
Topper is dit je eerste keer top 100? In FIFA 20 wil ik ook vaker weekend league spelen alleen geen 30 potjes dat lukt gewoon niet met een gezin om elke vrijdag en zaterdag tot 5uur te spelen en s’morgens om 7uur er weer af omdat de kids staan te trappelen.
Eerste keer top 100 wel een aantal keren dichtbij geweest maar kwam vaak 1 win te kort. Speel pas fut sinds FIFA 18 halverwege ofzo tijdens FIFA 20 gaan we het weer proberen en dan zien we wel waar het schip strand
Heb hetzelfde gedaan! EA Access en daarmee de Ultimate Editie gekocht. Kun je mooi in dat weekend na de 19e al 10 uur spelen! Volgens mij gaat de 10 uur in als je in het Fifa menu zit. Dus niet te lang open laten staan als je even wegloopt