FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Haha ja dat is zo belangrijk! Maar meestal ontkom je er niet aan, je komt onder een soort druk te staan waardoor alles zo moeilijk word, en dan heb je nog de mankementen van FIFA zelf erbij (denk aan scripted, overpowered dingen zoals corners en finessed shots etc) maar goed we blijven het toch weer elk weekend spelen!
Ik ga vanaf morgen weer volle bak rivals spelen, hopen op dikke beloningen weer voor de donderdag.

1 like

En ik maar zeuren dat squash battle niet helpt om je spel te verbeteren, inderdaad mijn spel online werd er niet beter van om tegen de computer te spelen, maar soms verplicht EA je omdat ze dan een Fut omruilspeler in de rewards doen, ben ik ff blij want uit mijn andere rewards pack ik toch maar mooi even een topper van bijna 900K dus voor het eerst in 3 jaar Fut rewards eindelijk geluk.

1 like

Zo dan! Wat een geluk! Netjes hoor :+1:
Ga je hem verkopen? Of past ie in je team?

@LiverpoolRed jammer genoeg past hij niet in mijn Premier League team maar van die muntjes kan ik iemand halen die er wel in past :wink:

Wouw! Gaaf!!
Ik was vanmorgen helemaal enthousiast omdat ik Modric had gepackt, maar je hebt dus altijd baas boven baas!
Die SB rewards zijn dus zo slecht nog niet =D

Ik had uit mijn rewards van SB Mitrovic one te watch kaart. Helaas maar voor 10.000 k verkocht. Wel gaaf dat je Messi hebt gepackt.
Ik zou de de Bryne halen voor die coins.

Netjes! Ik zou Pogba halen en Aguëro of Aubameyang.

Wat een mooie rewards! Ik moest het -helaas- doen met twee IFs die voor discard prijs verkopen.

Ik had isco van 89 ranking was +60k waard

image Aanraders voor aankopen?

Welk budget heb je voor nieuwe spelers?

Ik probeer eigenlijk steeds mijn squad te upgraden. Budget is nu zo’n 40K.
Dus spelers als Hazard en Lukaku zijn voorlopig niet haalbaar.

@Zimooo9 Nee die zijn zo slecht nog niet, en zo zie je maar weer wat je bij een ander ziet kan jou zelf ook overkomen dit is voor mij ook de eerste keer in drie jaar Fut dat ik met rewards iets echt goeds pack.
@Kevin88 de Bruyne heb ik al.
@LiverpoolRed Pogba en de Aubameyang heb ik al in mijn team, en Aguero heb ik weer verkocht voor Luis Hernandez 85.
Dit is mijn team nu https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/1069736
en heb nog 1miljoen coins over, ik zit te twijfelen of ik Gerrard of Lampard moet halen.

Dan ga je lekker @Grunn1972!
Kreeg vandaag Courtois uit mijn wekelijkse pakketje :blush: daar zat ook Kondogbia bij , dat schijnt ook een beest te zijn voor een 82 rated speler.

Komende donderdag komen de Packies weer, hopelijk hebben we dan weer geluk.
Goud 1 en divisie 3 rivals rank 1 dus je zou zeggen dat er wel iets goeds bij moet zitten :sweat_smile:

Leuke dingen gepackt iedereen! Mijn beste speler uit de champions edition packs was Gimenez :weary:
Hoop dat ik donderdag eindelijk eens geluk heb. De enige keer dat ik ooit een speler boven de 100k heb gepackt was FIFA 13, toen had ik Robben en Iniesta in één pakketje. Sinsdien nooit meer wat waardevols gepackt…

momenteel is dit mijn team

Ik twijfel over het volgende en dat is . Kane en pogba verkopen en daar de Bruyne en Aguero voor terug halen . De bruyne lijkt me erg bruikbaar vanwege de sterke afstandschoten

Ik heb Pogba ook verkocht, ik vond het met hem heel lastig spelen in mijn 4-2-2-2 systeem, net niet goed genoeg voor de cam positie en niet goed genoeg als CVM, de Bruyne kan ik je echt aanraden dat is echt een beest. Aguero vond ik voor mijzelf een beetje tegenvallen. Maar dat ligt denk ikzelf meer aan mij dan aan Aguero ik ben niet zo van het skillen en meer van het tikken en dan laat hij nog wel eens een balletje te ver van de voeten springen.

Hmm dan ben ik toch geneigd om hem ook te gaan verkopen. Wie heb jij in de spits staan op dit moment ? Heb je ervaring met Aubameyang of lukaku ?

Aubamayang heb ik zelf ook in de spits staan, Lukaku heb ik zijn IF kaartje geprobeerd en ja je moet er van houden groot sterk en lomp, in de 16 een beest erbuiten vind ik hem zwak maar dan vooral door zijn wendbaarheid balaanname en ik vind hem gewoon lomp aanvoelen.

Ik zie net dat je via de telefoon de links van Futbin niet kan openen om mijn team te bekijken dus hier is mijn team Grunn1972