Chapeau! Teampje hoor 2 Icons erbij.
Mooi team! Heb je ook FIFA pionts gebruikt of alleen door te spelen zoon team bij elkaar gespaard?
Nee geen FIFA points door snipen en traden, van het spelen verdien je niet zoveel en natuurlijk hielp Messi in een pack ook erg goed mee, maar vooral snipen en traden.
Mooi teampje zeg! Hmm dat traden moet ik ook eens wat meer gaan doenâŠ
Ik had er ook genoeg tijd voor omdat mijn internet zo sloom was de eerste 3 weken, hoefde ik alleen maar elke dag vier wedstrijdjes squad battle te spelen. En ik had ook wel mazzel met investeringen die ik had gedaan alleen op Fabinho en Sanches had ik al bijna een miljoen coins te pakken, maar inderdaad doordat ik met traden ben begonnen, speel ik nu wel met een lekker team. Heb Luiz Hernandez 85 ook nog op de bank.
Netjes ! en dat deed je vooral met de spelers die rond de 20K zitten toch ?
of heb je nog andere manieren om te traden ?
Ja met spelers rond de 20K maar met Fabinho had ik gewoon mazzel kocht ze tussen de 35 en 50K maar liet ze op mijn transferlijst staan tot de weekend league kwam had zelf nooit gedacht dat hij boven de 90K kwam, had op sommige bijna 55K winst, en ik koop vaak spelers voor en na de weekend league, voor de WL als mensen hun rewards openen dan gaan spelers soms tussen de 5 en 10K naar beneden, en een uurtje of twee later gaan ze omdat iedereen hun WL team klaar maakt gigantisch omhoog en dan verkoop ik ze, na de WL verkopen veel mensen hun team weer omdat ze de week erop andere spelers willen proberen dus een mooie tijd om te kopen ook omdat squad battle rewards dan ook worden geopend. Verder koop ik veel non rare spelers voor 300 of 350 coins en als er sbcâs uitkomen verkoop ik ze tussen de 750 en 2000 coins. Maar ik koop alleen dure spelers die echt gewild zijn en waar veel mensen mee spelen anders kan het je een keer heel veel coins kosten.
Net een paar UCL upgrade pakketjes geopend en kreeg Fred hieruit. Toch weer mooi meegenomen. Vlak daarna kreeg ik de Belgische vlag CAM en toen dacht ik yes de bruyne maaar helaas t was een knakker van Brugge
Gaan jullie bij de rival rewards voor de coins of voor de pakketjes ?
Ik ga altijd voor coins omdat je dan zelf je spelers kan halen. In pakketen moet je maar afwachten wie je krijgt. En die pakketen die je krijgt zijn onderhandelbaar.
Ik zit in Goud 2 dus ik krijg 30 k coins ik ga Alderweireld en Matic halen.
Ik zat in de 2de hoogste rang en toch zeggen ze dat ik maar recht heb op 32000 coins.
Terwijl je voor mijn rang 44000 coins zou moeten krijgen.
Iemand ook dit probleem?
Ja echt vreemd.
Ik zal het vanavond op mijn PS4 nog eens checken of ik daadwerkelijk recht had op die 44000 coins.
Misschien zit ik er gewoon naast haha.
Ga je voor de coins of ga je packs openen?
Twijfel zelf of ik voor de coins ga of dat ik mijn zeldzame megapakketjes open⊠kans dat ik die 70K daaruit haal is wel reeel, denk ik.
Wil gaan sparen voor een Icon en liefst de prime versie van lampard
Ik ga altijd voor de cions krijg er 58000 rank 1
Ik neem altijd de coins, ik heb zo het gevoel dat wanneer ik voor packs ga, dat de waarde van die spelers in de packs veel minder is dan het aantal coins dat ik kan ontvangen.
Of heb ik het mis?
@Jordy dat zou heel goed kunnen. Denk dat er over het algemeen inderdaad minder uit krijgt dan wanneer je de munten neemt. Vorige keer had ik geluk en ik kreeg ik umtiti maar dat gaat niet elke week lukken
Ik had beter de 50K coins kunnen nemen voor rank 1 in plaats van de untradeable pakketjes, dacht kan ik mooi gebruiken voor de UCL sbc maar kreeg daar geen ene donder in ja zoals altijd spelers die je al hebt en dan moet discarden. Dus volgende week mooi de coins pakken.
Op Youtube zie je dat iedereen daar geweldige spelers uit krijgt uit die UCL sbcâs ik heb nu in totaal samen met de vorige Champions League ronde een stuk of 60 daar van gedaan en de enige speler die ik kon gebruiken of die het waard was, is 83 Stones. Ben wel klaar met die sbc.
Ja daar vrees ik voor.
Ik neem liever het zekere voor het onzekere, dus de coins
@Grunn1972 balen man! Ik kreeg uit mijn eerste CL pakketje meteen Fred. Zeer content mee! Toch maar voor de coins gaan de volgende keer. Nou @Jordy ben ook maar wijselijk voor de coins gegaan. Krijg straks nog 50K en 2 jumbo pakketjes van goud. 1 WL hopen we daar wat mee te verdienen