FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik zit met rivals in divisie 5 en dat zit ik al 4 weken het is best moeilijk om te promoveren of degraderen! Dan win je 4 op rij en dan verlies je weer een paar! Blijft schommelen

Wat krijg je bijv in divisie 4 als je rank 1 eindigd? Nu krijg ik 58k

Iemand ervaring met ManĆ©, SanĆ© of Coutinho? Ik twijfel tussen die drieā€¦

@Alwin ik zit in divisie 3 rank 1 en krijg aan het eind van de week 2 zeldzame megapaketten een zelfdzaam elektrum spelerspakket .
Bij de niet verhandelbare krijg je 4 mega pakketten en 2 elektrum paketten .
Of je gaat voor de coins ik krijg 70K .

Dus ik denk dat jij rond de 58K zult krijgen in divisie 4.

@Jesse dan zou ik persoonlijk voor Sane gaan!

Voor het eerst wat Squad battles gedaan en moet zeggen het was het waard!

Zie alleen dat hij van 410K gezakt is naar 380 na de weekend league. Zal hij in de loop van de week weer stijgen ??

Hij gaat vanzelf weer stijgen. Iedereen heeft nu natuurlijk Squad Battle rewards en zet die te koop, waardoor alles goedkoper wordt.

SanƩ dus? Ik neigde zelf meer naar ManƩ, voor de 4 skills en 4 weak.

OMG. Ik pack dus net Messi! Dan maakt het dus niet meer uit welk van de drie het gaat worden, dan wordt het een nieuw team :stuck_out_tongue:

Spelers worden denk alleen maar goedkopen omdat black friday er aankomt

Netjes! Wat een geluk. Ik zou echt een gat in de lucht springen als ik Messi of Ronaldo zou packen :joy:

Dus je kunt het beste nu spelers verkopen en ze later terug kopen?

Ja denk ik wel! Hoor op filmpjes op YouTube dat alles gaat zaken in november met Black friday

Ik zit even te denken maar uiteindelijk veranderd er niks toch. Van het geld wat ik voor Messi krijg ga ik Van Basten halen en om hem een team bouwen. Maar als Messi nu dus minder waard is is Van Basten dat toch ook? Dus uiteindelijk maakt dat toch geen verschilā€¦

Denk niet dat alle spelers evenveel zakken. Ik denk dat icons hun waarde wel behouden

Beetje tijd in de squad battles gestopt en Elite 3 gehaald, beste speler die ik pack is Kompany. Geen donder waard en heb er ook nog eens niks aan.
Wat een kut spel, wat is dit een kut spel, wat een ongelooflijk kut spel hahaha

HI all,
ik weet niet of ik deze vraag hier moet stellen dus ā€¦
ik ben al even op zoek op internet naar uitsluitsel over Financial Takeovers
je hebt er in totaal 3 als je de nodige level bereikt hebt. ik vraag me af of je deze nu steeds opnieuw kan gebruiken of kan je die maar ā€œonce in a lifetimeā€ gebruiken?

alvast bedankt

@Benji niet het juiste topic maar volgens mijn kun je de financial takeovers uit je catalogus maar 1x gebruiken. Succes.

Sommige mensen hebben geluk (heel veel gelukšŸ˜‚) en sommige mensen gewoon nooit. Ik heb al dik 200+ potten gespeeld. Hoogste speler qua waarde die ik gepackt heb is Goretzka (40k).
Gister ook weer een bekende van mij die deed 1 scream sbc, kreeg er zoā€™n simpel pakketje van met 1 rare player, en packt gewoon De Bruyne. Ik doe ook altijd alle sbcā€™s maar ook daaruit nooit iets bruikbaars of van waarde gepackt. Je zou toch zeggen dat het geluk ooit is je eigen kant op zou morten rollen. Ik stop niet eerder met spelen totdat ik C Ronaldo of een aantal Icons in mā€™n team heb haha

Mijn nieuwste aanwinst dankzij het packen van Hazard :muscle:

Haha ook eindelijk iemand, al kwam Goretzka mijn we goed uit. Grote spelers kopen wordt hem ook niet want coins verdienen gaat zo veel minder snel als je nie een keer geluk hebt haha

Hebben jullie ook zoā€™n ongelooflijk veel moeite met Rivals? Voor mijn gevoel speel ik gewoon alleen maar tegen betere spelers? Vind de tegenstanders in de Weekend League echt 10 keer makkelijker.

@LiverpoolRed ja rivals is een stuk lastiger! Komt denk ik doordat je tegenstanders krijgt van ongeveer hetzelfde skillniveau. Als die dan een iets beter team hebben zal dat meteen een stuk pittiger zijn om van te winnen. Hoeveel skillpoints heb je nu en welke divisie speel je ?

Ja dat klopt dat is ook zo, maar dat is bij de WL ook zo. Ik zit in divisie 4 met 1666 skill points. Maar het vervelende is, telkens als ik in de degradatie zone kom ga ik alles winnen tot ik ong 1750 points heb, en dan verlies ik weer alles. Maar als ik zou degraderen is het ook niet gunstig want dan promoveer ik weer met gemak haha.