FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Gisteren bale gepacked , Toen was hij 360K waard. Inmiddels is hij gestegen naar 420K
Weet iemand van jullie of hij nog verder gaat stijgen ? op basis van eerdere jaren?

Ik heb nameljik een Pl team en kan van die coins nog wat leuke spelers kopen.

Eigenlijk maakt dat niet zoveel uit, want hoe langer je wacht, hoe duurder de premier League spelers gaan worden, van der week wou ik van Dijk kopen maar vond hem te duur voor 75K als je nu ziet is hij boven de 110K op XBox.

Thnx voor je reactie.
Heb de premier league spelers ook in de gaten gehouden maar die stegen nog niet zo snel…
Dan ga ik Bale dadelijk erop knallen en daar wat versterkingen voor halen.

Tja maar de algemene stats zijn allemaal onder de 80. Ik zou een het gemiddelde van alle stats nemen.

Dit is het TOTW van deze week:

Ik had bij de launch een beter team verwacht. Dit nodigt nog niet echt uit om packs te openen als je het mij vraagt.

Net bale verkocht voor 450K

Momenteel heb ik het volgende team

Schmeichel op doel.
Valencia Bailly Stones Mendy
Joringho Fabinho en Mkhytaryan met de punt naar voren.
Lamela ( CL kaartje) Firmino en Felipe Anderson.

Momenteel dus een mooie 480K te besteden, welke versterkingen zoudne jullie halen ??

Dol hoor Bale uit pack

ja , mooi meegenomen, eerste keer dat ik eens iets fatsoenlijks pack…

Nee hoor kijk maar deze stats nemen ze ook mee in het algemeen

Ik had Nainggolan 80k waard

Nice! dat is ook mooi meegenomen he :slight_smile: Hoe ziet je team er verder uit ?
Vind jij het nieuwe timed finishen ook zo vervelend?
Maakt de vorige fifa teveel gebruik van de low driven shots en moet heel erg aan wennen dat het nu minder werkt , voor mijn gevoel.

Ik gebruik die timg finishing niet hoor veel te moeilijk Uploaden…

Voeg me toe tatabana073 ps4

En jij team?

Wat vind ik deze FIFA toch vreselijk K*T!
Dat afmaken slaat helemaal nergens op, passen is zo ongelooflijk langzaam dat is gewoon niet te doen. Heb nu 12 potjes gewonnen en 11 verloren… en dat te bedenken dat ik de afgelopen fifa’s gewoon goud 1 elite 3 speler was…

Is gewoon wennen komt goed!
Ik had de demo flink geoefend en ik win nu met wedstrijden gewoon

Zit nu in Squad battles in elite 1
En rivals divisie 5

Zegt de man die timed finish te moeilijk vind… :wink:

Ja dat timing finishing gebruik ik niet @Luke gewoon 1x drukken

Dit is mijn stand van zaken nu

Ik had 2 gewonnen en 3 verloren en kwam in divisie 6 en heb daar 1 wedstrijd gespeeld en dat werd 2-2.
Ik ben ook benieuwd hoe het precies gaat met die rangen of je ergens lang in blijft staan of dat je snel weer een rang zakt…vind het een goeie modus waar je ongeveer gelijke tegenstand treft.

Had gisteren inderdaad ook wat potjes gedaan en het niveau ligt mij wel. Gaat mooi gelijk op meestal! Velen malen beter dan in die veel te makkelijke divisies beginnen. Nu kun je echt kijken hoe goed je team is en deze voorbereiden op eventuele Weekend Leagues!

@Alwin leuk team hoor!
Vind het afwerken zelf echt verschrikkelijk… ik creer veel kansen maar weet gewoon niet te scoren … en als het al lukt dan krijg ik de gelijkmaker weer om de oren in de 90e minuut…

Speelde bij fifa 18 ook elite maar nu wil het nog niet vlotten… Zal straks even mijn team uploaden.

Oké is goed!

Wie weet er nog een goeie spits voor premier league! Heb vardy gehad en lacazette maar vond ik bijna niks
Heb ook zaha en jesus en die score wel veel!

#TIPSGRAAG