FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Dan blijft er niet veel over denk ik :joy:
Ja Aguëro en Aubameyang haha

Fucking duur man hahaha

Morata misschien?

Mwah nee vind ik te langzaam in z’n doen en laten. Draaicirkel van een vrachtwagen haha.
Ben overgestapt naar de Liga BBVA heb nu een redelijk team staan, en ben na 9 wedstrijden nog steeds ongeslagen. Benzema op 10 is echt een beest :scream: Ik ben nu flink aan het sparen voor Marcelo, Varane en Griezmann. Nog wel meer namen eigenlijk maar eerst maar deze 3 haha.

1 like

Mooi team hoor!

Pionts gekocht?

Ja, voor €50,- maar daar kreeg ik helemaal niks uit. Veel sbc’s gedaan daar wel wat leuke spelers uitgehaald.

1 like

fifa%20floyd

1 like

Goed team hoor.

Ik heb nog geen goed team maar ik heb David Silva gekocht denken jullie dat zijn prijs nog gaat stijgen.

Voeg me toe PlayStation 4 tatabana073

Super team hoor ik heb dit team

Ik heb de Champions Edition aangekocht maar heb nog geen gratis pakketten gekregen. Iemand een idee hoe je er aan komt?

Iemand enig idee van wanneer tot wanneer de squad battles lopen?

Leuk team hoor! Ik heb je gisteren toegevoegd. Anders moet ik het nog eens proberen :blush:

Tot zondag altijd

Van maandag tot zondag

Valt het jullie ook op dat de divisies moeilijker zijn nu de game vandaag gereleasd is

Nog niet gespeeld vandaag. Zou het niet gewoon kunnen dat je toevallig een paar betere tegenstanders achter elkaar hebt getroffen?

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat een aantal sterke spelers zich kwalificeren op hetzelfde divisie niveau.

Mij valt trouwens op dat davinson sanchez nergens te krijgen is??? Irriteert me behoorlijk :see_no_evil:

Nee ik win al 10 potjes niet
Klopt dies heel schaars sanchez

Balen! Dat had ik gisteren
 na 3 goede zeges ging ik er 5 keer kansloos af :joy:
Hoop Sanchez toch te kunnen krijgen wat een beest is dat

Zijn er meer mensen die de afgelopen fifas met dezelfde opstelling spelen en er met deze fifa moeite mee hebben?

Tips voor het behouden/verkopen van topspelers?

Heb mijn packluck alweer gehad deze FIFA, zojuist Sergio Ramos gepackt👍. Nu rond de 200k waard, behouden of verkopen?

Ik zou Ramos verkopen maar ik weet niet wat voor team je speelt.

Tussen 7 en 11 uur in de avond proberen te snipen, dan zijn de mensen packs aan het openen, hij is er vaak zat maar omdat zijn prijs te laag is met 40K koopt iedereen extra van hem om straks voor veel munten te verkopen, hij gaat als zijn prijs omhoog gaat tussen de 70 en 100K waard zijn, ik had geluk en kon hem snipen toen zijn prijs nog 20K was, en ik kan je wel vertellen ik heb hem samen met van Dijk staan echt een beest koppel, maar je zal toch altijd je doelpuntjes tegen krijgen, want zolang die foutjes nog niet gepatched zijn ballen onder het lichaam elkaar onderste boven lopen zal je wedstrijden verliezen.