FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Zo dat zijn lange dagen zeg!
Ik heb ook een baan, vriendin en dochter van 3 maar mijn kan je opgeven aan het programma verslaafd hoor :stuck_out_tongue_winking_eye: ik moet gewoon elke dag paar potjes doen!
Is maar heel af en toe dat ik 1 dag oversla.

Mag echt van geluk spreken dat mijn vriendin me niet ooit naar buiten geschopt heeft met PlayStation en al haha.

Komt me bekend voor die van mij heeft vaak genoeg gezegd Xbox eruit of ik, dan zeg ik altijd je weet waar de deur is toch hahaha gelukkig is ze nog nooit weggegaan, ik speel nu alleen als zij en onze zoon van 5 slapen of als ze er niet zijn, maar dat is vaak moeilijk met de weekend league dan zit ik soms tot 5 uur s’nachts te spelen en om 7 uur staat mijn zoon weer op ons bed te springen. Daarom speel ik ook niet elke week de weekend league. Maar wil toch echt wel elke dag een paar potten spelen ondanks de vele ergernissen van het spel.

1 like

@Grunn1972 dat is echt super irritant hè! Hoe frustrerend ook we blijven elke keer weer opnieuw proberen :joy: ben zelf weer aan het kijken of ik voor buitenspelers ga met 4-3-3 of toch weer switch naar 4-2-3-1 :sweat_smile: heb 550K momenteel.

wat zouden jullie doen? :blush:

Kanté lijkt mij de meest voor de hand liggende en betaalbare.

Ja ik zit al weer helemaal te flippen ik ging net zo lekker had eindelijk mijn spel weer voor elkaar en de goeie formatie gevonden die bij mijn spel past en gaan ze de boel weer patchen, heb nu uit 10 rival wedstrijden 7 verlies twee gelijk en één winst, als ik de volgende rivals wedstrijd verlies degradeer ik weer, ik denk dat ik ook maar weer met snelle buitenspelers moet gaan spelen want dit werkt voor mij nu al niet meer.

Dan toch maar weer switchen naar de buiten spelers… verschrikkelijk hè :cold_sweat::cold_sweat:

@LiverpoolRed dat klopt ik dacht er net zelf aan om Fernandinho te halen en jawel Pogba weer :laughing::laughing::laughing: ik ga die kante gewoon in mijn red picks krijgen donderdag , als hij in totw zit :innocent:

Wil mijn buitenste cams de opdracht geven richting de flanken te gaan als dit mogelijk is heb ik toch een soort van buitenspelers😊

Ik wil echt zo graag Rashford in het TOTW zien, haha!

1 like

Ik heb weer een rotweek qua rewards. Helaas de Weekend League niet af kunnen maken. Gebeurd als nog vaak zat dat iemand uit zilver 1 wat leuks packt, misschien heb ik weer geluk donderdag :joy:

Hoop het voor je ik heb drie keer zilver één gehad zat niks tussen toen, heb nu goud 3 kijken of het wat word maar ik heb geen al te hoge verwachtingen dan kan het ook niet tegenvallen.

Oooh wat lekker ! Sanchez zijn prijs vliegt de lucht in! Zo lekker :laughing::laughing::laughing:

Komt door de Spurs CL sbc denk ik haha

Gauw verkopen dan heb ik al wel gedaan ik kreeg er 330K voor heb al gehoord dat de upgrade die ze krijgen pas in februari komt, dan is die al weer flink naar beneden gezakt als dat teminste waar is, dus heb ik hem gauw verkocht ga nu sparen voor sif VvD die wil ik graag weer terug hebben.

Echt waar? Ik heb juist weer gehoor dat ze na de groepsfases juist meteen de eerste upgrade krijgen :sweat_smile:

@Grunn1972 heb het even opgezocht na de wedstrijden van vanavond zullen ze een upgrade krijgen. Ik bewaar mijn Sanchez nog even , als die mar 87 gaat denk dat de hype weer even tot leven komt en hij weer zal stijgen :hugs:

Ik hoop het voor je ik heb 100K winst op hem gemaakt ik denk dat die niet zoveel meer omhoog zal gaan in prijs, het was anders geweest als ze een upgrade krijgen zoals ze bij een inform doen maar deze upgrades zijn maximaal + 1 en daar gaan mensen denk ik niet 50 tot 100K meer voor geven. Maar je weet maar nooit. wel vind ik die promo een beetje te veel je hebt nu zoveel verschillende ucl kaarten van diezelfde speler met de zelfde stats of op sommige posities +1 EA maakt op deze manier het spel weer snel dood.

Daar heb je een punt! Er zitten zoveel verschillende kaarten In dat het eigenlijk nergens over gaat! Heb ook nog de UCL kaart van lingard in mijn team. Eens kijken wat die vanavond doet. Zou ze zomaar beide kunnen verkopen. We gaan het zien vanavond :blush:

En aangezien vandaag ook weer een nieuw TOTW komt zullen de spelers sowieso allemaal gaan stijgen.

Die kaartjes vind ik wel tof, maar als je kijkt bijna alle spelers met een ucl kaart hebben twee ucl kaarten met dezelfde ratingen en bijvoorbeeld, Griezman en Fekir die hebben drie ucl kaarten met diezelfde rating dat vind ik gewoon het spel dood maken. Als ze zo doorgaan is FIFA net als vorig jaar na de promo van TOTJ weer dood en hoor je iedereen weer over Fortnight.

Misschien kan iemand mij hier mee helpen ik weet dat de time finish niet goed is en te vroeg geschoten is, maar hoe kan het dat ik twee en een half tot drie bar power geef en als je naar de pijl kijkt hoort die bal richting de bovenhoek te gaan dat de bal die de goede snelheid heeft over de grond gaat? Ik denk wel dat ik Pickfort op het doel moet gaan zetten want dit heeft de Gea nog nooit bij mij gedaan wat een redding zeg hahaha.