FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

5/5 heb geen zin meer servers zijn echt traag.

het zit je weer niet mee he!
Servers zijn wel een dingetje inderdaad, vond ze gisterenmiddag ook weer erg veel leggen…

Zie net trouwens dat baby icon ballack alweer 100K is gezakt… ik zie de munten als sneeuw voor de zon verdwijnen … Het is trouwens wel een aanrader die ballack, die gaat er voorlopig niet uit :slight_smile:

Ik kan er gewoon niet bij je ziet het zelf schoten 10/9 om 1/1 en dan gewoon 1-1 staan, zijn keeper haalt echt alles eruit en 1 schot op mijn doel en de Gea zit weer uit zijn neus te vreten en daarna lijkt het wel of het spel in slow motion speelt. Volgens mij had ik de Bruyne niet moeten verkopen om investeringen te doen voor Futmas maar als alles goed gaat maak ik daarmee wel van 350K bijna 600K dan maar een weekendje schelden hahaha

Ben ik nou gek of? Ik krijg hier een strafschop tegen omdat ik de tegenstander wat dan EA wat dan oja ik speel in de lichte tenue.

Heel gek! Hoe kun je daar een penaltie boor tegen krijgen :sweat_smile:

check deze tegenstander :cold_sweat:

pfffffff die rot de gea hield alles eruit :cold_sweat:

Kom maar tegen mij spelen, mijn de Gea houd open house, ben er wel klaar mee dit weekend heb het spel nog nooit zo irritant meegemaakt zo sloom zo traag dit is geen lag meer, het spel draait nog net niet achteruit misschien morgen in de nacht nog ff kijken als ik zin heb en anders maar niet.

Dit is dus de reden dat ik geen Weekend Leuage speel. Ik hoor jullie aleen maar klagen. Wat ik ook snap want het is heel moelijk. Ik word al in de eerste wedstrijd afgemaakt.

1 like

Nou ik ben heel eerlijk ik krijg liever een best pak op mijn broek dan elke keer dit gedoe, als je de meeste wedstrijden veel beter bent maar zijn keeper haalt alles eruit en één schot op mijn doel gaat er bijna elke keer gelijk in, dan werkt dat echt tegen je zoiets gaat in je hoofd zitten. Deze weekend league sta ik 7 winst 8 verlies, en elke verloren partij was ik de bovenliggende partij oke ik heb ook 4x op strafschoppen verloren wat gewoon niet mijn ding is. De enige partij waar ik alle hoeken van het veld zag in de eerste helft kwam ook 3-0 achter maar in de tweede helft vol op de aanval won ik met 5-3 eigenlijk bizar want ik wou als ik eerlijk ben na 35 minuten al opgeven.

Deze WL is echt vreselijk om te spelen inderdaad. Ik heb nu 12 potten gespeeld, en zeker 10 potten daarvan tegen teams van meer dan 4/5 miljoen. Sta ik elke keer gewoon naar een half uur spelen al 3-0 achter, nja sorry maar dan ga ik die pot niet afmaken. Daar is mijn team gewoon niet tegen opgewassen. En daar boven op nog is de vreselijke servers… Hopen maar dat we nog goud 1 kunnen halen, maar ik denkt het niet zo haha.

Ik heb de servers ook nog niet zo meegemaakt op de Xbox lijkt het wel of het spel op één kwart van de normale snelheid speelt, ik weet natuurlijk niet hoe het op PS4 servers gaat, maar ik kan met mijn cv niet naar mijn ra of la spelen want die ballen komen niet aan worden omdat het zo langzaam gaat altijd onderschept, het is net een loterij geworden en ja bijna elk team heeft 3 a 4 icons. Maar ik speel ze gelukkig wel uit want dan hoef ik ook geen rivals te spelen heb genoeg punten van de weekend league voor rank 2 twee 50k en twee 35k pakketten of 45k coins.

Wat kan ik best doen voor full chemistry qua opstelling of spelers aankoop of verkopen
Ik dacht salah kopen en mbappe verkopen ben nu aan het sparen voor de Gea

Eerste keer deze Fifa tijdens de WL dat ik 4x achter elkaar verlies, waarvan 2 ragequits

Heb meteen geen zin meer de rest van 't weekend

Deze WL is echt fraude vind ik. Zoveel pay to win teams het is echt ongekend.

Het is maar goed dat ik dit weekend de keuze heb gemaakt om geen WL te gaan spelen :crazy_face: Lees alleen maar negatieve dingen Hierro! Enigen jammere is dat Gabriel Jesus vandaag 2x heeft gescoord heeft en waarschijnlijk in de TODW komt :sob:

Heb vandaag Ballack en Roberto Carlos gekocht! Enige nadeel aan Ballack is dat hij snel moe is :woozy_face: maar dat kan ook aan de update liggen las ik net op een andere topic op dit forum

Nu verder sparen voor Neymar :muscle:

Futmas Rashford SBC :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Wat een zeer opmerkelijke Weekend League bij mij tot nu toe. Ik begon voor mijn doen ijzersterk, waardoor ik na elf potjes al op 10 wins stond. Maar vanavond ging het ineens niet meer. Ik domineerde nog wel, maar kreeg zoveel gekke doelpunten tegen. Waardoor ik er inmiddels 7 op rij verloren heb en dus m’n record slechts 10-8 is. Daar gaat mijn kans op elite, waarbij het in deze vorm nog maar de vraag is of ik een goede gouden rank kan halen. Zeer teleurstellend.

Ik ben bij zilver 1 gestopt vind het wel best zo volgende weekend weer proberen, dit was de ergste weekend tot nu toe, sloome trage servers maar dat zijn we wel gewend, super teams, pay to win teams leuke potjes minder leuke potjes en mijn controllers zijn heel gebleven :wink:

Fucking 5 achter elkaar verloren, terwijl ik vorige week op 24-6 geëindigd ben. Zit nog niet eens in Silver 1

Wat een ongelooflijk tyfus bedrijf is dat EA toch. Maak nou godverdomme eens je servers goed man!!! Je kan niet eens een bal 1 keer raken overspelen!? Aannames zijn zo vreselijk langzaam. Ik word alweer helemaal gek hier