FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik heb echt precies hetzelfde rond de 2150 punten heel de tijd, maar om te promoveren moet ik echt teams van 7 mil verslaan… Had Jesus en een niet noemenswaardige speler in m’n player picks. Jesus ziet er wel leuk uit als supersub. Kost nu ook gewoon 250k als ik het goed zag. Dus dat is wel leuk. De packs open ik na m’n werk thuis pas, vind dat echt niet leuk via de telefoon kan je niet zien of je een walk out hebt :joy:

Op de 1 of andere manier krijg ik betere packs als ik ze open op de mobiel. Vandaag voor de untradeble gekozen. In 2 mega packs de 1 Kane en de ander godin. Helaas dus wel untradeble

Haha jammer dat je daar geen walk outs op ziet hè! Ik heb nu 5 weekenden goud1 gehaald en heb niet en keer een walk out gehad uit mijn 100K pakketjes. Dat schiet niet bepaald op :cold_sweat:

Het is inderdaad heel erg frustrerend, die gasten met 5 miljoen teams krijgen waarschijnlijk alleen maar zieke player picks en spelers uit pakketten en kunnen het team maar blijven upgraden en wij komen geen steek verder zo.

Afgelopen weekend ook vaak genoeg meegemaakt dat ik tegen mensen kom die er geen moer van kunnen en het lijkt alsof ze die controller op z’n kop vast hebben maar dan toch 3x via Neymar en Ronaldo een afstandsschot van 35 meter binnen werken en ik maar aan het pushen ben om tot 1 goal te komen.

Precies dat! En door die onzin blijf ik elke week weer i goud 1 hangen. Los van het feit dat ik het natuurlijk ook gedeeltelijk zelf schuld ben. Had een geweldig elftal aan het begin en teveel proberen van spelers heeft me teveel gekost, helaas!

Ik had deze week Ings en Ziyech als player picks

Ik had alvarez in mijn pack maar waarom heeft die een andere kleur dan al die andere totw spelers ?

Volgens mij is dat een Hero kaart

En Wa houd dit dan in ?

Hero kaartjes worden af en toe uitgedeeld aan spelers als ze iets bijzonders hebben gedaan voor hun club, deze Alvarez heeft geloof ik 2x in een finale voor Club America gescoord waardoor ze kampioen zijn geworden van Mexico. Correct me if i’m wrong.

1 like

Die kan je dan ook gebruiken als totw speler he?

Ik heb nu dit team ben er erg blij mee!
Wil even wat anders proberen :sunglasses:

Leuke ploeg hoor @Alwin binnenkort maar eens een potje spelen tegen elkaar :muscle:

dit mijn team na de rewards van vandaag

Wat zit ik nog te zeuren dan mijn player picks waren beter ja met Ziyech en Hamdallah wat ik wel belachelijk vind is dat ik uit twee player picks twee keer Ziyech had en daarom een ander moest kiezen vind zoiets gewoon belachelijk dat je normaal mag kiezen uit twee keer drie spelers dat er dan dubbelen tussen zitten die je al hebt gekozen. kan je zien hoe EA over de spelers van hun spel denkt.

Licht het trouwens aan mij of heb je soms dat een drag bag en een la coqueta soms niet werkt?

Helemaal met je eens. Als je een speler hebt gekozen zou die er niet nog eens tussen mogen komen :cold_sweat:
Dat heb ik ook soms ja! Of de bal dan tever van de speler verwijderd en hij iets anders registreert? Geen idee hoe het anders kan…

Ja zeker @MeisterLandis Is goed!
Moeten even kijken wanneer want heb best druk nu ivm de feestdagen.
Speel ook dit weekend geen WL
Zelfs geen Rivals
Ben bezig met SB deze week.

Maar we gaan zeker keertje spelen goed.

Ook bruut team zeg :+1:.
Knap gepuzzeld :ok_hand:t2:

Komt goed ! :muscle::muscle: ik ben alleen mijn team kwijt :cold_sweat: ik ben prins geweest en “mijn” jeugdprinsje vond het leuk om me te trollen. Hij heeft mijn team verkocht en er weer een premier league team van gemaakt de rotzak! Kwam net thuis en dacht ga nog even spelen, compleet ander team… appt ie net , en wat vind je ervan :sweat_smile:
Hij heeft zelfs die rotte hommel van een Pogba er ingegooid :see_no_evil:

1 like

Zou Alli het waard zijn?