FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Probleem is als ik Salah plaats op de plek van Lucas dat Dani Alves geen volle chemistry meer heeft…

1 like

Tuurlijk, die had ik even gemist.

Lekker TOTW met Messi, Griezmann, Jesus en Fabinho

Ja TOTW is echt heerlijk kijken of we morgen met de rewards eens een keer geen ruk krijgen hahaha maar zal wel weer een teleurstelling worden. Ik zit nog steeds te twijfelen over de Futmas kaart van Son en ja ok hij is duur maar ik denk als hij een IF kaart zou krijgen al gauw 300 tot 400K zou zijn, en ik weet er zijn veel LB/LM/LW premier league kaartjes maar volgens mij is hij wel de enige met 5* WF ga toch nog maar een keertje kijken of hij haalbaar is.

Ik kan Son doen voor 50K dan moet ik wel mijn untr de Gea en untr Alves inruilen zouden jullie dat doen. Ik ben echt helemaal niet tevreden over de Gea en Alves ken ik bijna niet linken ik twijfel echt hahaha

Heerlijke team van de week! Had van de week witsel otw gekocht maar snel weer verkocht omdat ik geen conditiekaartjes kon kopen hierdoor. Daarom Delaney erin gezet heeft die knakker nu een inform :cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat: hopelijk krijg ik hem in mijn player picks :ok_hand: en al die andere toppers zouden ook geweldig zijn. Er moet toch wel een goeie tussen zitten bij de player picks

Lastige keuze zeg!! Heb je goede alternatieven voor die posities?

Ik kan Alves heel moeilijk linken in mijn club, en ik kan Valencia of Walker makkelijk kopen en de Gea wat moet ik zeggen elke weekend league die ik domineer maar toch verlies omdat mijn tegenstander die ene bal er elke keer te makkelijk inschiet, en ik denk zelf dat een Allison die ballen er wel uit haalt, het enige wat mij tegen houd is dat ik elke Son heb geprobeerd en die zijn mij behoorlijk tegen gevallen plus ik lever dan twee 90+ kaarten in die ik ook kan bewaren voor als er een mooie icon sbc komt.

Dan zou ik ze nog even bewaren. Als je alisson en Walker toch makkelijk kunt kopen bewaar die andere twee voor een icon sbc. Heb je meer aan denk ik

Ja ik bewaar zo eerst nog, anders zit ik straks met een untr Son die me niet bevalt en ik ben bang dat ik spijt krijg, als ik die twee daarvoor ga inruilen.

Oh oh oh oh. Ik heb zojuist weer een controller gemold, en dat niet eens tijdens de WL!!! Ik moest nog 1 pot winnen voor promotie naar div 2, sta ik tot en met de 80s minuut met 2-0 voor, brengt hij Futmas Son in, die scoort gewoon op ongelooflijke(!) wijze een hattrick binnen 10 minuten :rage::rage::rage: Toen was ik dus al aardig opgefokt, Maar ik wou ook nog graag die Martinez kaart halen via daily objectives. Ik een MLS teampje gemaakt, best wel een leuk team. Heb ik nu dus 5 keer gewonnen, maar ik doe nu al 7 potten over die 6e win en ik word echt helemaal gek :joy: Kom ook gewoon teams tegen van dik 5 miljoen. Daar doe je vrij weinig tegen, dus ik heb de handdoek maar in de ring gegooid voordat ik straks ook een nieiwe muur kan gaan laten zetten :joy::joy:

@LiverpoolRed zonde zeg! Verloor er net ook een paar. Dat timed finishen is zo overpowered . Speel ze helemaal weg en 3 keer timen ze hem in het groen en hangt die gewoon , zelfs een schot van 35 meter :sweat_smile:

Lijkt qua gameplay soms ook een compleet ander spel dat division Rivals!

Morgen weer dikke kak uit de rewards krijgen en dan mogen we weer :joy::joy:

Uit de player picks 84 Blind en 86 Asenjo gekregen, had slechter gekund. Beste speler uit mijn pakketten is Davinson Sanchez, kan er mee leven, maar stiekem hoop je toch echt op zo’n heerlijke speler als Messi, Griezmann of Jesus.

Ik heb Ings en Gabriel Jesus gekregen uit mijn picks. Redelijk tevreden, maar je hoopt inderdaad toch op Messi, Griezmann of Fabinho. Uit mijn 100k packs was Keylor Navas de beste.

RUK rewards voor de zoveelste keer op rij, rivals had ik de untr genomen in de hoop op een paar 84,85 plus spelers voor de Futmas sbc’s maar als je uit drie mega pakketten en drie rare players pakketten en vier prem jumbo gold pakketten 83 Viviano en 82 Pedro als beste krijgt vraag ik me af waar ik het voor doe, voor 86 Ziyech en 80 Hamdallah in de player picks nou dat was dus weer een weekend stressen voor niks.

Jammer dat word dus geen Futmas Lacazette.

Player picks 81 Ayhun en 84 Pepe 2 100 k pakketten wederom geen walk outs.

Division rivals untradeble pack ik alleen naar spelers van real Madrid en wat informs!
Modric, isco en Keylor Navas.

Ik ben net gewoon keihard getrolled heb de marqee matchups nog ff gedaan open ik het gouden premium players pakketje, maar loop ook weg want ik verwacht niks zie ik vanuit mijn ooghoek in de spiegel dat het een inform is Argentinie Spits ik heb goddomme twintig rondjes om het gebouw gerend Messi lopen uitbrullen kom ik terug is het verd…e Simeone ;-(

Aaaah dat is zo vies!!! Balen man! Ik vraag me nu echt serieus af waarvoor we het doen , elke week opnieuw klote rewards en er gaat soms zoveel tijd in zitten :cold_sweat:

Ja echt wel en als je om je heen kijkt in weekend league de teams worden steeds sterker met dikke vette icons en ik mag blij zijn met een Firmino Futmas upgrade, als je kijkt naar de waarde van de packs die ik vanmorgen heb geopend 3x 50K en 3x 35K en 4x 15K dat is dan 315K waarde van de packs, en je krijgt er als je het optelt nog geen 25K voor terug dat is gewoon pure oplichting.

Precies! Gaat echt nergens over. Heb gewoon het gevoel dat we geen steek verder komen met onze teams. In rivals zit ik nog altijd rond de 2100 punten maar ploegen die ik tegenkom zijn zo ziek is gewoon niet meer leuk :see_no_evil: