Ik dacht ga nog ff WL proberen maar na een uur zoeken en geen wedstrijd kunnen vinden ben ik het al weer zat. Toen maar even geprobeerd een squad battle wedstrijdje maar man o man wat loopt het spel traag op prof nog maar net gewonnen met 4-3 kon niet passen, schieten, of skillen is niet te spelen zo stroperig als dit spel speelt vanavond maar even weer kijken.
Lekkere tegenstanders hoeveel ga je.
Potjes zoeken duurt inderdaad erg lang. Als ik eenmaal een wedstrijd heb gevonden, speelt het wel gewoon goed bij mij.
Heb dit weekend weer geen tijd voor de hele Weekend League. Ik ga nu 15 om 3. Ik wil er nu nog 1 winnen, want ga straks weg. Ik zit dan nog net in goud 3, wat ik betere rewards vind dan goud 2. Stel dat de WL verlengd zou worden door die match making problemen, dan kan ik morgen nog doorgaan.
Maf hè! Had ik net ook. Nu de kabel ingestoken en het is een stuk beter. Ga nu 13-6 van 10-2 vanmorgen naar dit … ik kom echt de meest zieke teams tegen
eerste team dat ik nu net weer tegen kom meteen weer dit… win wel na penalties maar pffffExtra lekker als je dan wint van dit soort teams. Ik vind het helemaal niet leuk meer om in het weekend te spelen elk weekend het zelfde gedoe met die servers van EA. Schrijf je je in voor WL vrijdag gewoon bagger ben toen gestopt was er na een wedstrijd al klaar mee, gisteren geprobeerd bleef de camera op de middenlijn hangen hen die wedstrijd maar opgegeven was er toen ook wel klaar mee vandaag kan ik geen wedstrijd vinden, sta 0 uit 2 kan in de weekend league, als dit niet word opgelost kan ik nooit meer die 2000 punten halen voor de volgende weekend league en ben ik verplicht om de hele week rivals te spelen om me te proberen te plaatsen voor volgende week, ben echt helemaal klaar met deze game. maar dat je met squad battle ook zo een trage game hebt is echt belachelijk ook al voor het tweede weekend op rij, kan niet een op legendarisch spelen want de computer heeft zelf nergens last van op deze manier is elite 3 het hoogst haalbaar terwijl ik normaal altijd met mak elite 1 haal, gewoon belachelijk.
Nou ik moest net tegen dit team:
En natuurlijk heb je dan zo’n uitslag, want het is Fifa:
Hij was bij Fifa 18 een maand 432e van de wereld. Zo frustrerend dit. Ik was de betere partij, maar door zijn team (hij wisselde ook nog even inform Neymar in), verlies je zo’n wedstrijd…
Precies erg frustrerend!! @Grunn1972 je hebt helemaal gelijk. En je krijgt er ook nog zo weinig voor terug .
432e van de wereld dat is niet mis. Dan heb je je goed geweerd je had hem zelfs kunnen winnen, miss moeten winnen gezien de stats.
Die crgboy007 waar ik tegen speelde van team Gullit die was vorige week eerste van de wereld . En zijn team stond bij de beste 10 van deze FIFA… dan valt 3-0 me nog mee
Ik vind het zo ongelooflijk bizar dat iedereen waartegen ik speel gewoon teams van 5 mil of meer hebben. Hoe kan dat nou!? Waarom heb ik dat niet!? Zo moeilijk om van zo’n team te winnen als degene die er mee speelt ook maar een beetje fifa kan spelen
Het verschil is een paar duizend euro uitgeven tis echt ongelofelijk pay to win deze FIFA…
Jup zo is het… Ik blijf daardoor telkens in goud 1 steken normaal gesproken, terwijl ik denk ik best 23 tot 25 wins kan halen als ik gelijkwaardige teams zou hebben. De teams die ik tegenkom in pot 15 t/m 25 zijn echt niet normaal.
Iemand Road To The Final Aurier al geprobeerd? Zit te twijfelen Walker voor hem te vervangen
Ik heb hem geprobeerd vind hem wel goed drie squad battles mee gespeeld op legendarisch hij beviel me goed, maar heb ook futmas Valencia gedaan met untr kaarten heeft me niks gekost ik twijfel tussen die twee maar ik kan nu niet spelen eerst het hele weekend die kloten servers van EA en nu ligt ziggo in Groningen eruit
Speel je op PS4? Ik op Xbox one en krijg vanaf wedstrijd één in de weekend league al deze teams, ik denk er sterk aan om volgend jaar ook over te stappen naar PS4, Xbox heb je veels te weinig spelers dus bijna allemaal dit soort teams.
Op de PS4 ook last van, kan gewoon geen tegenstander vinden. Ik dacht even heel de nacht door te spelen om deze weekend league af te maken… maar dit gaat hem zo niet worde…
Zo jammer dat er ALTIJD wel wat is waardoor je niet normaal kan spelen…
Klopt zit hier ook alweer te kijken naar een scherm en er gebeurd niks… inmiddels gaan we 20-8 ongelofelijk weer 2 nederlagen door jaja verbinding die weg valt zoooo ziek… boort me dit eeekend weer elite door de neus en dat met al die zieke tegenstanders… maar goed we hebben weer goud 1 en als in dat haal ben ik altijd tevreden.
Fuck EA!!!
We eindigen ondanks al het gedoe 22-8 zo zuur
Ik speel ook op PS4. Kom inderdaad ook wel zulke teams tegen eerder in de WL, maar in die 10 wel heel vaak.
Ik ben uiteindelijk toch nog door gaan spelen en heb 20 om 8 gehaald. Toch nog weer goud 1!
Ik ga deze nacht door om het af proberen te maken, ga nu 9/9 dus heb nog effe te gaan
Heeft voor mij geen zin meer sta 0/2 en heb net pas weer internet ga echt niet de hele nacht doorhalen voor een zilveren beloning waar toch niks in zit.