FIFA 19 Ultimate Team - Top 100 spelers

Kompany, Robben en van Dijk staan in de Top 100 van spelers met de hoogste rating in FIFA 19 Ultimate Team.

Wie verwachten jullie nog meer in de Top 100?

Nou ik verwacht Kane, Alli en Eriksen in de top 100. Ook verwacht ik geen Nederlanders meer in de top 100.

Nummer 61 t/m 80 zijn bekend gemaakt. Nainggolan de enige Benelux speler deze keer. Wel veel Juventus spelers die allemaal een rating van 85-86 hebben gekregen.

Van dijk en robben zullen de hoogste spelers zijn.
Ben wel verbaasd over de enorme pace downgrades van sommige spelers.
Veel spelers hun pace is minder geworden tov vorig jaar en sommige, zoals vidal, zijn ineens in de 50…

We tellen nog steeds af naar de beste spelers van FIFA 19 Ultimate Team. Vandaag drie Belgen in de lijst en de beoordeling van Kylian Mbappé.

Vandaag heeft EA Sports tien nieuwe namen bekend gemaakt met een beoordeling van 88:

Nummers 30 t/m 21:

Marcelo en Coutinho aan de linkerkant, dat zie ik wel zitten in mijn FUT team!

Vind het wel opvallend dat Isco hoger is als Eriksen, Coutinho, Bale en Salah… Wat mij betreft had Isco 87 gemoeten.

Inderdaad… bale en salah even hoog als Insigne… zitten een paar hele aparte ratings tussen…

Wtf, wat doet Salah hier tussen? Die zou juist Ă©Ă©n van de hoogste ratings van de top 100 moeten hebben.

dus dat! snap er ook niets van

11-20 zijn net gelanceerd. Kante heeft echt een zieke kaart met +7 defending tov vorig jaar.
En godin is de enige speler die ouder wordt, maar niet trager. Dat is ook echt een mooie kaart om te gebruiken voor een futteam.

Heb ergens gelezen dat ze het gemiddelde nemen van afgelopen 4 seizoenen, waarbij het laatste seizoen voor 50% telt…

P.S. 1e post na een aantal jaar stiekem meelezen op het forum… :wink:

1 like

We naderen de top 10, vandaag zijn de nummers 20 t/m 11 bekend gemaakt:

De ratings van Ajax zijn ondertussen ook al bekend:
Ajax:
82 - Ziyech
80 - Tadic
80 - de Ligt
79 - Blind
79 - Neres
79 - Tagliafico
78 - Onana
77 - de Jong
77 - Huntelaar
76 - Veltman
76 - Dolberg
76 - Schone
76 - van de Beek
76 - Labyad
73 - Wöber
73 - Lamprou
72 - Sinkgraven
72 - Bandé
70 - Eiting
70 - Kristensen
70 - Schuurs
70 - Mazraoui
69 - Johnsen
68 - Sierhuis
68 - Cerny
67 - Orejuela
66 - de Wit
65 - Lang

Waar heb je deze ratings gevonden?

Op futwiz. Als het goed is zijn dit de ratings van het capture event.

En we weten nu ook wie officieel de beste spelers van FIFA 19 zijn:

Een van mijn favoriete spelers in de afgelopen FIFA’s, Toni Kroos, is door zijn upgrade nog interessanter geworden om in FUT te gebruiken.

Dan zat ik nog aardig in de buurt ook met mijn voorspellingen in het andere topic.