Haha waanzinnig. Een amateur lost (als het goed is) alle problemen gewoon eerder op dan een miljarden bedrijf. Die heeft EA lekker te kakken gezet.
Als dat zo is heeft die vent direct een wereld baan. Kan mij niet voorstellen dat EA z’n persoon laat lopen.
Ik heb het spel vrijdag gedownload,dan op weekend vertrokken en gisteren eens begonnen met een carriere. Toen stelden ze de vraag,laatste selectie downloaden of huidige gebruiken? Na wat rondneuzen op dit forum koos ik voor huidige gebruiken. Gevolg,europa en champions league poules kloppen,daarna begonnen met Man United,eerste wedstrijd gespeeld. Zag geen problemen in de selectie van de tegenstander en daarna seizoen gesimuleerd. 1. Tottenham. 2.Liverpool. 3.Man city. 4. Man u. 5. Arsenal. 6. Everton. Chelsea was 10de,ook de andere competities in het buitenland zagen er realistisch uit,kun je mss ergens de selecties op huidige zetten zodat dit mss het probleem oplost?
Ik las dat ze de squad update terug hebben gedraaid?? Gelukkig net op tijd me career gestart. Voor mensen met opstart probleem op de ps4. Annuleer het aanmelden naar ea servera. Daarna kan je wel weer aanmelden.
Dat top teams met slechte teams spelen in CM komt door de pre beker competitie. Als je die overslaat moet het niet gebeuren las ik. Door de nieuwe dynamic systeem komt dat.
Voor de mensen die niet lekker op doel kunnen schieten en/of button smashers zijn. (Like me). Zet je times finish uit bij de instellingen. Gaat gelijk een stuk beter nu.
Kan je eens kijken naar de gespeelde matchen per speler bij topteams? Ziet dat er ok uit?
@Kingfvp: die truuk werkt maar deels, ondervind ik zelf.
Topschutterstand:1.Agüero 2.Salah 3.Richarlison. Assistenkoning: Debruyne
Dit lijkt me toch wel kunnen.
Bij mijn Schalke CM speelde ik tegen BMG en kon drie kwart van het elftal aanpassen. Aangezien er allemaal B keus in stond, Bayern verloor haar eerste duel met 0-2. Ook daar speelde een aantal sterkhouders niet. Echter na het eerste duel spelen alle team met hun sterkste opstelling. Heb daarna niet meer met een tweede controller het team hoeven aan te passen.
Dortmund begon bij mij heel slecht, maar lijkt na de winterstop net als Bayern in vorm te komen. Verder vooral ploegen als Köln, Frankfurt, Hertha, Leipzig, Gladbach en Wolfsburg in de bovenste regionen, wat best realistisch is.
Ik zal vanavond even kijken. Ik heb wel helaas de pre gespeeld dus kan zijn dat mijn save verkeerd is.
In mijn carrière met Bilbao heeft Hazard vier keer gescoord, maar wel maar 3 van de 7 matchen gespeeld. Rodrygo heeft er 7 gespeeld, Vicinius geen. Da’s zonder pre season te spelen…
Hoi ik had even een vraag
Ik had ergens gelezen dat bij career mode de pouls van champions league en Europa league up to date zijn Maar Bij mij zijn het nog steeds de pouls van vorig seizoen weet iemand wat er aan kan doen?
Als het goed is kan je zelf handmatig de pouls goed zetten, dit was bij Fifa 19 het geval…
EA heeft er een handje van om bepaalde dingen eruit te slopen die wél werken en gebruikt worden door de spelers.
Er doen verschillende verhalen de ronde dus ik heb vanochtend het één en ander zitten bekijken en proberen.
-
Je internet niet verbinden voor je gaat spelen werkt letterlijk 0,0. Dit verhaal doet hier de ronde, maar kan direct de afvalcontainer in. Heb dit geprobeerd in meerdere competities.
-
Pre season skippen. Dit heb ik geprobeerd in 3 competities (Spanje, Engeland en Italië). Opvallend was hier dat zowel in Spanje als Italië dit niet werkte. In Engeland werkte dit bizar genoeg wel.
-
Pre season wel spelen. Ook dit heb ik gedaan in de zelfde competities. Hier viel heel duidelijk op dat dit niet werkte in Spanje en Engeland, maar bizar genoeg speelde clubs in Italië wel met hun sterkste 11. Wat ook opvallend hier aan was dat clubs in de CL dit wéér niet deden.
Hier concludeer ik zelf uit dat de fout zowel in de Engelse als de Italiaanse competitie kan zitten. Aangezien het in Spanje altijd mis gaat. (Ik baseer dit op basis van standen in de competities en CL). Ik kan natuurlijk niet elke competitie gaan zitten controleren, en het kan dus complete toeval zijn. Maar opvallend mag het zeker genoemd worden. Verder is het gewoon een schande dat het nog altijd niet is opgelost, en moet EA wel met iets heel moois komen dit op te lossen.
Echt bizar. Ik ga, zodra ik tijd heb, eens kijken wat het in de Belgische competitie geeft.
Pre season overslaan heb ik samen met een vriend één keer getest in Engeland en één keer in Duitsland. Beide keren bleven teams nog steeds jeugdspelers opstellen. Het lijkt er dan op dat dit niet te linken is aan de competitie. Maar gewoon aan toeval. Pre season skippen geeft je misschien een grotere kans dat topteams wel goed presteren.
Ook heb ik al veel verhalen gehoord over de transfermarkt. Teams verkopen hun beste spelers, maar halen hier geen waardige vervaging voor terug.
Speel momenteel met Ajax en ondervind zowel in de competitie als in de CL geen problemen.
Hiervoor heb ik rond de 10/11 wedstrijden met Leverkusen gespeeld, daar stonden Bayern/Dortmund gedeeld 12de.
Ook toen ik bij de selecties ging kijken zag ik dat spelers als Lewandowski, Neuer, Witsel, Sancho etc nog geen enkele minuut gemaakt hadden.
Vandaar dat ik dus ook ben gestopt.
Iemand een idee wanneer de juiste selecties weer beschikbaar zijn? Ik wil een carriere starten met alle doorgevoerde transfers maar dit kan momenteel niet. Of zie ik iets over het oog?
Ik heb hetzelfde probleem. Maar ik ben bang dat we tot vrijdag moeten wachten tot de nieuwe selectie update. Zo’n slechte start van EA heb ik nog nooit meegemaakt, erg telleurstellend dat we nog niet los kunnen gaan met de carrièremode.
Zijn er meer mensen die problemen met de passing? Krijg het maar moeilijk onder de knie.
Heb een beetje het idee dat ploegen wel weer bij sterkste elf opstellen naarmate het seizoen vordert. Zo ondervindt ik het althans bij Leverkusen.