FIFA 20 - Algemene Discussie

Raindog heb het geprobeerd maar volgensmij werkt het niet haha.

Je ziet overal idd heel veel voorbeelden vanuit de PL … :pensive: Iemand nog voorbeelden uit andere competities, zoals @Goliath met de Bundesliga aangeeft? LaLiga bijvoorbeeld? :thinking:

Ik heb FIFA enkel nog maar geïnstalleerd op PS4, nog geen CM gespeeld … Weet met andere woorden nog niet hoe erg het zal gesteld zijn qua fouten …

Bij de Bundesliga was bij mij idem dito. Bij Bayern speelde de 4e doelman in de goal, en bij Frankfurt stond de 4e of 5e spits in de spits… en de 3e doelman in de goal.

Ik hoor voornamelijk tot nu toe vele CM spelers die erover praten. In het nieuws ben ik het nog niet tegen gekomen moet ik zeggen.

In mijn carrière met Leverkusen valt het in Engeland heel erg mee. Alleen Arsenal staat negende en Everton staat tussen de andere vijf topploegen. In Spanje loopt alleen Barcelona erg achter en in Italië staan ook geen gekke dingen. In Duitsland wel. Dortmund staat 11e en speelt gelijk tegen Paderborn thuis, ook ploegen als Schalke en Leipzig morsen heel veel. Bayern staat 3e en Hoffenheim en Köln zijn de nummers één en twee. Ook in de CL en EL laten topploegen het afweten en staat bv. Lille 2e en Chelsea 4e.

Ik wou graag in Engeland beginnen met Arsenal, maar al die negatieve reacties op fora omtrent de PL, deed me denken om toch mss met Atlético te beginnen. Al gaat m’n voorkeur toch naar The Gunners en moet ik het toch ‘n kans geven! Bedankt voor je reactie! :smiley:

Rara wat klopt hier niet

Is gewoon een activist die een statement wilt maken, zo raar is dat toch niet? EA gaat lekker met de tijd mee :joy:

Die bug heb ik al gezien… ook weer zoiets ongelooflijks. Soms staat hij ook in het menu. Welke ploegen heeft EA gebruikt om clubs als Zenit en Rode Ster te vervangen? Ook weer zoiets stoms, dat ze die clubs niet hebben toegevoegd. Dan heb je die rechten en doe je er niks mee. EA scoort echt geen pluspunten…

Waarom kan je bij FIFA, alleen maar spelers van 23 jaar of ouder transfervrij binnenhalen.
Dit kan in het echt toch ook vanaf 16 jaar.

Ik heb precies hetzelfde probleem op de PS4.
Iemand misschien een oplossing want het is heel frustrerend.
Heb de fifa al ge-update en de ps4 ge-update maar hij doet het nog steeds niet.

Internet uitzetten en hij doet het.

Het probleem lijkt zich enkel voor te doen in de competitie waar je zelf aan de slag bent.

Zag op reddit net een post voorbij komen met een screenshot van de credits, allemaal Volta en FUT maar niemand voor career mode. Naar het schijnt werkt er gewoon niemand aan career mode, is het op het eind knippen plakken met een paar nieuwe grafische dingetjes. Heel erg triest als je het mij vraagt, wachten op een fatsoenlijke patch nu…

Duurt allemaal wel lang. Zijn al bijna een week verder.

Verwacht je al snel een patch voor Career Mode? Ik verwacht eigenlijk niet voor november aan een carriere te kunnen beginnen. EA geeft er al geen prioriteit aan, ze hebben al aangegeven dat ze geen tijdstip kunnen geven (wat ik zie als excuus, eigenlijk boeit het ze gewoon niet) en het zijn zo veel problemen dat dat niet zomaar even opgelost kan worden… Ik kan niet wachten tot FM er is, dan weet je gewoon dat je krijgt waar je voor betaalt.

Ik denk zelfs dat een aantal bugs deze Fifa niet eens opgelost gaan worden. Vorig jaar hebben we ook meer dan een maand met een bug rondgelopen waar spelers, ongeacht leeftijd of prestaties, een downgrade kregen in overall. Ik hoop ook dat mensen er een keer van leren en die game gewoon niet meer kopen of retour sturen (als je alleen career mode speelt). De Fifa career mode community is misschien wel de domste ter wereld. Elk jaar kopen we weer dat spel, terwijl we weten dat er of niks veranderd is of er enorm veel bugs in zitten.

FIFA begint langzaamaan een parodie op een voetbal game te worden… Niet enkel en alleen om CM. Ook in het algeheel. Net een potje FuT gewonnen waarin ik eigenlijk helemaal zoek gespeeld ben, maar wel win… In de 25e minuut haal ik een doorgebroken speler neer, krijg ik geel. Vervolgens houd mijn keeper (Onana) de meest onmogelijke ballen uit het doel, zeker 7-10 keer, waarvan die zeker 4x alleen op de keeper afgaat en waarvan die 1x m’n keeper voorbij speelt en gewoon de bal voorlangs schuift. Tot aan de 78e minuut had ik echt niks in te brengen. De minuten daarna zijn te bizar voor woorden… Ik schiet met Tadic van ruim buiten de 16 tegen een speler van mijn tegenspeler waardoor de bal van ruime afstand het doel in karanboleerd… Vervolgens geef ik een voorzet die z’n keeper zo het doel in slaat… Twéé bizar onrealistische momenten die in dit geval wel mij een overwinning oplevert. Maar kan mij goed voorstellen dat hij goed gefrustreerd is geweest… Sorry voor mijn lap tekst, maar moest het even delen…

Ik denk dat we allemaal wel eens zulke potjes meemaken. Ik had het met co-op. Buitenspeldoelpunten tegen, hun keeper die alles pakt, onze keeper kan klemmen maar tikt de bal zo in de voeten van de tegenstander… en de scheidsrechters zijn achterlijk slecht inderdaad.

Goed nieuws voor de mensen die op PC spelen: een modder beweert alle issues opgelost te hebben, hij wacht alleen op een tool van een andere modder om het te kunnen delen met het publiek. Wel heeft hij zijn files gratis aan EA aangeboden ^^. Hopelijk slikken ze hun trots in en gaan ze in op zijn aanbod.

1 like