Is er ook niks bekend over wanneer die face scans komen?
Het valt mij op dat je in de Champions League een scheidsrechter krijgt uit hetzelfde land als waar de thuisploeg vandaan komt, klein bugje maar wel erg storend.
Geen flauw idee er is wel weer een nieuwe titel update. Bij spelerscarrière kan je nu je leeftijd leiden tussen 1996 & 2003. Dus ik heb nu een poppetje van 15 
Hoeveel van die updates zitten er nog aan te komen? Ik wil eindelijk eens een keer een fatsoenlijke carriere maken
Ik denk dat fifa 19 nu zo ongeveer wel op punt staat😀
Het is inderdaad wel een beetje frustrerend!
De squad update is er voor console tenminste op de ps4
Sinds de laatste update merk ik dat de commentatoren erg weinig zeggen tijdens een wedstrijd, ze zijn nogal stil.
Zowel de Nederlandse waar Jeroen Grueter bijna niets meer toevoegd, als ook de Engelse.
Nog meer mensen dit opgevallen/last van?
Zijn inmiddels de scans toegevoegd van de gepromoveerde teams op console? Wil al een tijdje beginnen met Aston Villa namelijk
Ja zijn toegevoegd, eindelijk
Weet iemand wanneer de derde tenues van bijvoorbeeld Fulham worden toegevoegd?
Waarom passen de rugnummers van verschillende clubs niet aan in Europese toernooien… bijv Arsenal en man utd zei hebben tijdens EL wedstrijden het PL logo in de rugnummer staan… ook valt het me op dat vaak vlaggen door netten heen gaan of de supporters door muren lopen. Dit maakt het niet echt realistisch
Sinds de laatste update vallen de supporters aan de rolstoelkant door de grond heen bij een doelpunt in de Arena. Het ziet er niet uit, alles onder hun buik zit in de grond gebugt.
Is fifa serieus met deze onzin. Er komen nu telkens premier league logo’s in beeld, het spelen van een wedstrijd is letterlijk onmogelijk door deze onzin.
Is er al informatie of er voor FIFA 20 een EK Update beschikbaar komt? Ik heb even zitten te kijken tussen de stadion die gebruikt gaan worden en daar zitten een paar stadions tussen die wat mij betreft al lang in de game hadden moeten zitten, zouden deze dan allemaal toegevoegd worden?
Zit David Villa nog in het spel?
Ik dacht er over na om hem al manager met real face kunnen gebruiken? In LaLiga of in de MLS zoals in real life? 
Hij staat nog wel in de databases bij Vissel Kobe, daar even checken.
Op sofifa dus? Daar vind ik hem idd terug … 
Hoe houden jullie je tweede doelman tevreden? Zeker wanneer jullie nummer één wereldtop is?
Bekermatchen laten spelen.
Uiteraard, maar als dat volgens hem niet genoeg is?
Toegeven of met een ontevreden tweede doelman zitten …?