FIFA 20 - Algemene Discussie

Verpatsen… Als je 2e doelman een pak minder is als de 1e moet hij zijn plaats kennen :smiley:

1 like

Misschien kan je hem een nieuw contract laten tekenen met een lagere rol, dan worden zijn verwachtingen op speeltijd lager.

1 like

Al iemand hier die een carrière speelt waarbij hij veel gebruik maakt van spelers uit de jeugdopleiding? Gaat dat een beetje fatsoenlijk? Had er een paar gebruikt in mijn Arsenal carrière, maar dat beviel eigenlijk niet zo goed. Dit terwijl ik de afgelopen FIFA’s wel vaker veel jeugd gebruikte en dit juist mooi vond na 4/5 seizoenen.

Heb er een aantal bij Ajax. Een rm van 18, 68 ALG met 5* wesk foot en skill. Enige smetje is dat hij niet mega snel is met 77 sprint. Verder heb ik nog een cv van 63 maar die heeft maar een enkele invalbeurt gehad

Maar geen rare FIFA-acties zoals spelers die ineens vertrekken en dergelijke?

Nee nog niet. Enkel als je ze nog geen contract hebt aangeboden dan willen ze op een gegeven moment weg maar dan kan je ze nog een contract laten tekenen.

Is het nog steeds de moeite om FIFA te kopen in januari / februari? Heb even gewacht dit jaar maar twijfel er nu toch aan om hem te kopen.

Heb altijd online gespeeld en sinds kort carrière modus. Speel op legendarisch 6 minuten,toch heb ik het gevoel dat ik heel makkelijk kansen creër. Tegen lagere ploegen win ik vlot maar tegen iets sterkere ploegen krijg ik makkelijker goals tegen maar scoor dan ook altijd meer dan tegen lagere ploegen. Heb nooit het gevoel dat ik na een vroege achterstand in de problemen kom omdat ik elke match toch 4 à 5 open kansen alleen voor de keeper krijg. Spelen jullie met sliders? En is er veel verschil tussen ultiem en legendarisch? Want dit verveeld wel na een tijd…

Ik speel op legendarisch met de sliders van operation sports én met full manual controls.

1 like

Wat is het verschil met deze sliders of wat merk je als je deze instelt? @Raindog

Realistischer spel, moeilijker scoren en wat betere tegenstand. Vind vooral het centrale duo van de CPU altijd heel kort dekken, terwijl je eigen cv dat haast niet doen.

Waar kan je deze sliders terug vinden?

Op Google ^^.
https://forums.operationsports.com/forums/ea-sports-fifa-sliders/958687-fifa-20-os-community-sliders.html

Heb je evt ook een afbeelding van de sliders ?

De link was niet genoeg? Ik wil je best helpen, maar er zijn grenzen.

Sinds gisteren met de sliders gespeeld, voelt wel heel anders aan. Op wereldklasse relatief makkelijk gewonnen van Granada 4 0 en Galatasaray 0 2, is dus wel realistisch. Jammer dat Granada niet 1 doelpoging tussen de palen had maar ze stonden laatste dus kan wel kloppen. Legendarisch was dan weer iets te moeilijk, 3 0 verloren op Atletico en 1 1 uit bij Mallorca. Bedankt voor de tips en sliders.

Met welke club speel je? Een keer 3-0 verliezen van Atletico zou natuurlijk kunnen.

Real Madrid. Merk wel dat het moeilijker is om kansen te creëren, hiervoor kreeg ik elke match 5 open kansen. Nog een nota, het valt me op dat in elke competitie vaak ploegen had maximum van de punten hebben bijvoorbeeld 45 op 45 of slechts 43 op 45. Lijkt me straf dat er in elke competitie zoveel punten worden gehaald. Speel nog maar pas dus zijn dingen die me nu pas opvallen. Verder zijn de interviews lachwekkend, stond na 5 speeldagen 5e en kreeg een soort van vraag of er nog geloof was in de titel en of het seizoen nog te redden valt… (n’a 5 speeldagen ?) of wanner je 4 0 wint van de laatste, kreeg ik een vraag hoe goed de keeper van de tegenstander wel niet was, terwijl die 2 flaters deed…

Als er een cijfer staat dan geldt het voor gebruiker en CPU.

Ben ik de enige die door de nieuwe update echt enorm veel moeite heeft met ultimate difficulty. Mijn eerste wedstrijd verloor ik gewoon 5-0 van een mindere tegenstander. De tegenstanders dribbelen bijna allemaal als Messi. Ik ben alweer druk bezig met sliders testen, want dit is echt bijna onspeelbaar.