FIFA 20 - Algemene Discussie

Misschien even opnieuw installeren als je er toch nog niks in hebt staan? Heb dit probleem zelf nog nooit gehad in deze editie.

FIFA volledig verwijderen en dan herinstalleren, bedoel je? Maar ik laat de opgeslagen carrière dan staan? Heb ik het zo goed op? :blush:

Als je pas bezig bent met een pre-season toernooi, verlies je ook niet veel @Matthi9s

Dit ziet eruit als een MOD die weer is verwijderd waardoor sommige bestanden door de war zijn. Inderdaad verwijderen en herinstalleren.

1 like

Zal ik eens proberen! Bedankt voor de respons! :grin:

In dit geval zou ik gewoon alles verwijderen, als je nog niet zo ver bent. Het is daarentegen wel mogelijk om save games te bewaren. Op die manier is het trouwens ook mogelijk om extra save slots aan te maken, voor degenen die hier nog niet van op de hoogte waren.

1 like

Is het niet zo dat het enkel bij de graphic in’t begin van de match is dat de spelers ‘undefined’ zijn? Heeft verder weinig impact, ik heb meestal het geduld ook niet om de cutscenes uit te kijken tot ik bij de opstellingen beland ben. Meestal check ik de opstelling van de tegenpartij via match ratings.

@Raindog, dat stoort me eigenlijk ook niet, wel als er zo’n pop-upschermpje blijft staan, waardoor ik niet deftig de wedstrijd kan spelen.

FIFA verwijderd en terug geïnstalleerd, alles wat opgeslagen werd, is ook verwijderd. Hoe kan ik nu het snelst weten of het probleem opgelost is? Een nieuwe carrière starten en wat simuleren tot eerste competitiewedstrijd?

De vraag stellen is deze beantwoorden :wink:

1 like

Als je wacht tot de logos net uit beeld verdwijnen (namen vd commentatoren komen dan), druk je verder en komen de opstellingen.

1 like

@Matthi9s

Dat grijze vlak in m’n scherm had ik laatst ook!
Echt vervelend ja, ik speel dus op PS4 maar heb toen de game afgesloten en opnieuw gestart en toen was het weg. Maar goed er komt weer een nieuwe patch aan om dit te verhelpen.

1 like

Enig idee wanneer die patch zal komen? :blush:

Nog niet gehoord precies wanneer maar kan niet lang duren denk ik

1 like

@Levi, bedankt voor de reactie, ik wacht dan wel tot de patch! :blush: Daarnet nog vastgesteld dat het probleem blijft, bij competitiewedstrijden. :pensive: Dus laat ons hopen dat de patch dit kan verhelpen … :crossed_fingers:t3:

Ik kom tot de conclusie dat wanneer ik laatste downloads doe dit maar de download is van 20 maart terwijl er sindsdien nog 2 updates zijn geweest waarvan de laatste op 2 april iemand een idee waar de fout ligt?

Is de download niet eerst voor de pc én dan pas later de consoles? Zoals @Levi ook al aan gaf? En zoals het eigenlijk al heel de tijd zo is … :neutral_face:

Ja ik had moeten zeggen dat ik het over de spelers updates had die zijn wel altijd meteen direct.

Speler undifiened is er weer uit gelukkig

1 like

Dit zou toch gaaf zijn!!!
Al zal het wel bij dromen blijven.

man man man dat ea deze creator maar in dienst neemt. Carrière mag echt wel eens vernieuwd worden. Dat het echt een totale verandering krijgt en niet enkele (kleine) toevoegingen.

Gaan ze nooit mee akkoord.
EA Sports niet omdat er dan minder reden is ieder jaar weer een nieuwe game aan te schaffen.
Bovendien de clubs, maar nog zekerder hun sponsoren niet. Auteursrecht, mogelijke imagoschade etc.

Maar naar dit niveau zou het wel moeten gaan.

Ik zou om te beginnen meer selectiviteit willen zien in transfers. Op dit moment kan ik bij wijze van spreke Messi naar RKC halen als ik genoeg geld zou hebben.

Dus of de AI-speler moet selectiever worden, of er moet een rol worden gecreëerd voor agenten/makelaars. Raiola in the game, zeg maar.

Ik zou ook graag een tournament creator willen zien in Career Mode, zodat je bijvoorbeeld een BeNeLeague, Alpenleague, of ScandiLeague zou kunnen maken.

Voorts alle in UEFA toernooien uitkomende ploegen, of in ieder geval de kampioen van ieder aan UEFA verbonden land (BATE, Ludogorets, Dudelange, Qarabag, etc)

En een iets andere schaalverdeling in ratings zodat de AI met iets meer variabelen kan simuleren. De afstanden in punten zijn nu wel héél groot.