FIFA 20 - Algemene Discussie

Ik heb het ook 1x eerder gehad, kan me alleen niet meer herinneren in welk seizoen het was. Dacht ook al vrij vroeg in de CM. Triest… maar niet heel vervelend haha

CD Lugo heeft een selectie van 28. Moet wel een bug zijn.

Seizoen 2 hadden ze nog maar 16 veldspelers en 4 keepers had meteen even geteld. @Begiristain

Heb dit alleen een keer gehad tijdens het voorbereidingstoernooi. Speelde tegen Barcelona en die hadden geen spelers doordat praktisch de hele selectie op het WK aanwezig was haha

Goeiemiddag iedereen. Eindelijk weer voetbal straks :smiley: :smiley: Denk dat het twee uur zal zijn vannacht, eer ik alles gekeken heb haha . Wat ik wou vragen. Is het niet mogelijk om het forum zoals vroeger in te delen in ‘clusters of klassen’? Zoals je bv. had, manager stories, carrière, algemene topic … Want nu staat alles zo een beetje onoverzichtelijk door elkaar en is het soms moeilijk te zoeken welk subforum waar staat.

IK heb twee vragen over FIFA.

1. Kan je het geluid van het commentaar harder zetten? Ik heb nu alles op maximaal staan.
  2. Hoe verander je je teamnaam in FUT?

Als je alles lager zet dan commentaar en dan je algemeen volume harder zet, zal het commentaar er luider door komen. Over FUT weet ik niets.

Hoe kun je de icons gebruiken voor de career mode?

Dan moet je team transfer doen. Bij team bewerking. Daar kun je dan icoon kiezen die jij wilt.

Bij welke club moet ik dan zoeken? Ik kan de icons echt nergens vinden…

En kan je icon ook gebruiken in de oefenarena zodat je met je icon kan oefenen.?

Je gaat naar het scherm aanpassen. Daarna club tranfers. Je pak een club. Vervolgens duw je op zoeken. Dan kun je kiezen uit zoeken op naam. Die pak je dan. Dan vul jij de naam in van de speler die jij wilt kiezen en vervolgens stuur jij die naar de club. Waar jij die speler wilt hebben!.

Je kan met SOCCER AID. Waar die spelers in zitten. Een oefen wedstrijd mee spelen. Maar volgens mij moet je eerst dat team Ontgrendelen. Via de Catalogus voor je er mee kunt gaan spelen.

Naar het scherm gaan. Waar je club transfers kunt doen. Daar vul je de naam van de speler in. Daarna kun je hem een transfer geven. Naar welke club jij dat wilt.

Ik ga naar edit teams en dan moet ik een naam in kunnen typen? Maar waar???

Waar speel jij FIFA20 op? Op de PC of Playstation?

op de pc. dat moet toch geen probleem zijn of wel?

Oh PC weet ik niet hoe dat moet. Ik zelf speel op de Playstation. Als je FIFA opstart dan kun je kiezen boven in staat aanpassen daar moet je op klikken. vervolgens op Teams bewerken. En dan Clubtranfers. Of dat zo op de PC werkt weet ik helaas niet.

ik heb onana gekocht van ajax hij heeft daar nog een half jaar contract hoefde geen transfer geldt te batalen nu is onana nog niet in mij team hoe kan dat?

Meestal pas in het nieuwe seizoen.