Dan heb je hem transfervrij vastgelegd, maar hij heeft nog een halfjaar contract. Dus krijg je hem in de zomer.
ok weet ik dat bedankt
Als je hem wel in de winterstop wilt hebben kan je proberen om in december tot koop over te gaan. Vaak is de prijs dan gezakt gezien het korte contract en dan komt hij op 1 januari in je team.
ok is nu te laat transfer periode is al voorbij maakt niet uit heb nog een goede keeper nubel is algemeen 80
ik heb nog 73 miljoen transfer geld over en kan aan het einden van het seizoen malen verkopen voor ongeveer 100 miljoen dan zou ik ongeveer 170 miljoen hebben echt ziek veel
Bij welke ploeg ben jij dan?.
ik speel bij psv zit in seizoen 3
Ik hou een carriere blog bij op instagram met Hoogtepunten op Tik Tok
https://www.instagram.com/takuma69f/
https://www.tiktok.com/@gontakuma (Feyenoord)
Leuk ?
En ik maar denken dat carrière beter ging zijn dit jaar. Speel ik drie seizoenen met Chelsea. In het eerste seizoen wordt ik vierdes, win ik de League cup en de Carabao cup. In men tweede seizoen winnen we de Champions League en zijn we vice-kampioen na Liverpool. In mijn laatste jaar spelen we kampioen en verliezen we de Champions League finale tegen Liverpool. Tussendoor word ik ook nog wereldkampioen met Engeland en verlies ik de Europese finale tegen Spanje. Na drie seizoenen wil ik vertrekken naar een andere ploeg en kijk ik eens tussen de aanbiedingen. Enkel maar van Leicester, Aston Villa en Everton… Moet je daarom al die tijd erin steken? Geen fifa meer voor mij volgend jaar  , ben er klaar mee zo.
 , ben er klaar mee zo.
Ik kan altijd naar ALLE topclubs uit mijn competitie al na 6 maanden.
Ik dus nooit  . K snap echt niet hoe dat komt; EA sports heeft duidelijk iets tegen mij hahahaa. Ochja, volgend jaar geen fifa meer
 . K snap echt niet hoe dat komt; EA sports heeft duidelijk iets tegen mij hahahaa. Ochja, volgend jaar geen fifa meer  . Ga wel verder RDR2 spelen en Jedi fallen order.
 . Ga wel verder RDR2 spelen en Jedi fallen order.
Sla anders de save op en heropen hem. Soms komen er dan andere aanbiedingen. Raad je City of Real Madrid aan als je van hun aanbiedingen krijgt.
City was inderdaad de ploeg waar ik naartoe wou gaan .
Zal misschien nog eens proberen vanavond, je weet maar nooit. Vind het echt raar dat ik in Engeland alleen maar kleine ploegen heb  .
 .
Ligt aan je Manager rating. Als die niet hoog genoeg is komen er ook geen grote ploegen. Je kan wel veel winnen maar als de rest van de doelstellingen telkens niet behaald worden blij je zo rond de 80.
Leeds is na het verliest van West Brom officieel gepromoveerd. Wordt ongetwijfeld één van mijn eerste carrières in FIFA 21.
Al behoorlijk vaak getwijfeld met ze te startte, koos dit jaar voor Sunderland. Leeds is een geweldige club, ben blij dat ze terug zijn.
Vooral ook mooi dat hun stadion nu in FIFA komt.
ik zit nu in seizoen 4 met mij psv team heb malen verkocht voor 130 miljoen had 240 miljoen budget heb ik 3 spelers van gekocht
dit is nu mij team
dm onana 86
la grimaldo 87
cv denayer 85
cv konate 84
ra dumfries 84
cm rosario 84
cam draxler 86
cam van de beek 90
lb bergwijn 88
sp rashofrd 88
rb lozano 89
wissels
dm nubel 81
la rodriquez 81
cv gnagon 79
cam pereiro 83
cam ramselaar 81
lb brahim 80
sp lammer 82
reservers
la jansen 74 jeugd
cv obispo 73
ra kristensen 76
cam ihatarren 76
cam junior 76
rb gakpo 80
rb aboukhlal 72
sp romero 79
Da’s heel mooi, maar dit is niet het juiste topic daarvoor. Ik verwijs je door naar het gewone carrière-topic: Career Mode FIFA 20
Hey Raindog. Hoe gaat ie? Ben een tijdje weggeweest hier ivm drukte en al.
Ik heb Fifa20 amper gespeeld maar heb nu even een carrière opgezet met Aston Villa op legendarisch. Ultimate schijnt niet goed te werken en is overpowered heb ik gelezen.
Ik heb moeite met fifa 20. Wellicht kun jij of een ander lid mij helpen.
- 
Hoe doe je verdedigen in fifa20? ( ps4) je kunt een sliding maken of een soort staand tackle maar is er ook een ander manier om te verdedigen want ik word zo telkens kapot gespeeld als ik hap. 
- 
Hoe doe je keepen? Als de tegenstander schiet in carrière bijvoorbeeld gebruik je dan alleen de pijltjes van je cursor naar de hoek waar de bal gaat of is er een ander knop waar je ook op moet drukken? 
- 
Handmatig of Semi passen ipv volledig hulp van de computer wil ik toepassen om het spel toch wat realistischer te maken. Het viel me op dat je anders een keer op X of Driehoekje drukt en de bal perfect aankomt telkens. Enige tips voor semi passen en Manual schieten? 
- 
Hoe werken sliders nou? Ik heb fouten schoten op 60 gezet alsnog word ik door Tottenham met 4 -1 van het veld gespeeld. 
Excuses voor alle vragen maar ik wil het spel echt goed begrijpen en bespelen.
Ik dank u vriendelijk.
Dag Moha, lang geleden! Welkom terug!
Om op je vragen te antwoorden:
- 
Happen moet je alleen doen als je zeker bent dat je de bal gaat hebben. Best kan je met L2 ingedrukt tussen het doel en de man in balbezit proberen te blijven, eventueel aangevuld met R1 (daarmee laat je een andere speler aansluiten, maar die gaat dan wel uit positie lopen). 
- 
De keeper werkt toch automatisch? Bij penalties moet je de rechterstick gebruiken om te duiken, geen andere knop. 
- 
Zelf speel ik full manual, maar dat heeft wel een lange leercurve gevergd. Ik raad aan om met semi schieten en manual passing te starten, omdat vooral op doel schieten erg moeilijk is in het begin. Je kan de trainer zo instellen dat hij enkel een richtingsaanwijzer is, dat helpt in het begin goed om je passes te mikken. Er is ook een mogelijkheid om er effectief een pijltje bij te zetten, kan ook handig zijn. Verder moet je vooral geduldig spelen, de bal controlleren voor je past, effectief je speler in de richting van de pas positioneren (dus niet blind naar achter spelen) en risico’s proberen te beperken. 
- 
Qua sliders raad ik je aan OS sliders te googlen. Zelf heb ik die ook gebruikt voor ik met gameplay-mods (enkel pc) begon te werken. 
Laat maar iets weten als je nog vragen hebt!