Dank je wel ik heb even de tips toegepast en ik merk degelijk een verschil. OS sliders klinken mij ook bekend in de oren.
Met welk team speel je op dit moment een carrière? Of laat ik mijn vraag anders formuleren. Met welk team in FIFA 20 heb je het meeste plezier beleefd in carrière?
Ik weet wel dat PC gebruikers altijd een rijkere ervaring genieten dan console spelers door alle mods maar het is je gegund.
Ik heb nu wel even de gameplay leren begrijpen en denk dat ik wel klaar ben voor een realistische carrière. Laat maar dit is toch al een gek jaar haha.
Graag gedaan, blij dat het helpt. Zelf wissel ik momenteel af tussen Leicester, Lille en Inter. Misschien is die eerste wel een aanrader om mee te starten, omdat je niet altijd de bal hoeft te hebben en je vooral op de counter kan rekenen.
Ik kom sinds gisteren niet meer in FIFA op de PS4 als ik mijn internet aan heb staan, is er een storing bij EA of iets of weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Leicester doet het aardig dit seizoen.
Ik was aan het denken aan West Ham. Een hele grote club met fantastische faciliteiten en stadion. Veel geld en mooie tenues.
Wil het realistisch houden maar, ik weet niet echt wat voor kant ik met West Ham op kan. Bijvoorbeeld zou een 4 4 2 opstelling met Dzeko naast Haller voorin realistisch zijn en wel uitpakken?
Die selectie lijkt me niet echt ideaal voor een 4-4-2, je hebt te veel goede CAM’s om zonder te spelen. Dzeko is ook hetzelfde type als Haller, en behoorlijk op leeftijd. Daar zou ik niet meer in investeren. WH heeft eerder een paar goede backs nodig.
Aangezien ik niet weet waar ik mijn vraag anders moet stellen, typ ik hem hier maar neer dan. Ik ben na twee mooie seizoenen bij AA Gent (2x kampioen, 1x beker, 1x kwartfinale Europa League en 1x L16 Europa League via de Champions League) klaar voor een stap hogerop. Mijn volgende bestemming wordt sowieso Frankrijk. Hierin twijfel ik tussen twee ploegen. Ofwel zou ik meteen naar Ol. Lyon gaan, ofwel eerst een tussenstop doen bij Lille. Maar als ik eerst naar Lille ga, ben ik bang dat na enkele jaren ik geen aanbieding krijg van Lyon omdat dat in hetzelfde land is? Wat is jullie mening hierover? Bedankt alvast! Ook ben ik atm manger van Polen en willen de kwartfinale van het WK behalen.
Extra uitdaging? Denk dat het met Lyon sowieso makkelijker is dankzij het groter budget hé. Daarom dat ik eerst nog een tussenstop neem, snap je. Wil sowieso niet naar Parijs gaan in Frankrijk en heb ook geen zin om vijf seizoenen bij Lille te blijven. Dus liever twee seizoenen Lille, en dan drie seizoenen Lyon.
Kan natuurlijk allemaal, maar ik zou me niet vastpinnen op welke club je binnen twee jaar wil coachen. Misschien is Lyon dan helemaal afgegleden, misschien heb je een enorme rivaliteit met hen opgebouwd, misschien is het budget van Lille dan veel hoger. 'k Wil maar zeggen: dingen veranderen, zeker in voetbal. Mijn advies is dus om nu te kiezen welke club je absoluut wil trainen: Lille of Lyon.
Iemand dit ooit wel eens meegemaakt? Al mijn spelers zitten rond de €1000,- aan salaris, alleen Ihattaren had €10.000,-. Tijdens een contractonderhandeling bood hij zelf €6.800,- aan en dit geaccepteerd. Maar nu wordt ik uit het niets ontslagen met een managersrating van +85.
Dit is heel apart. Smalling verdient 100K bij mijn Sunderland save terwijl de rest onder de 50K zit, geen berichten gehad. Nu downgrade je zijn contract en krijg je dit. Waarschijnlijk een bug. Wel meer gelezen over absurde contracten en dat je dan ontslagen werd.
Alee, daar gaan we. Na een mooi eerstse seizoen met Lille: laatste 16 van de CL behaald en derde in de Ligue 1 (1: PSG met 104, 2: Lyon met 102 en wij derde met 100) verwacht het bestuur nu dat ik kampioen wordt én de halve finale haal van de CL. Dat zijn toch veel te hoge verwachtingen die fifa vraagt? En zou graag na dit seizoen toch naar Lyon gaan, dus als ik ze niet inlos, ga ik waarschijnlijk weer niet mijn planning kunnen volgen. Ook moet ik een extra aanvaller kopen als cruciaal, terwijl ik met Osimhen, Weah en Postolachi al drie top spitsen heb. Ik snap echt niet hoe die verwachtingen worden gemaakt per club…
Meestal aan de hand van je moeilijkheidsgraad dacht ik. Bij Ajax heb ik ieder seizoen dat ik 4 jeugdspelers moet laten groeien voor minimaal +10 alg en speel 20 wedstrijden met ze. Kortom moeten ze dus binnen twee maanden speel klaar zijn als invaller. Niet te doen, waardoor ik dat meestal links laat liggen. Als je eenmaal Europees speelt verwachtte ze ook meteen succes. Ik heb in mijn Valladolid save een cl ticket bemachtigd, mocht ik meteen de halve finale halen. Te gek voo woorden
Jongens, even een vraag: hoe is jullie online verbinding?
Op dit moment zit ik op zolder met een wifi versterker (TP-Link Deco M5) vrijwel naast mijn PS4. De PS4 is verbonden via een ethernetkabel met deze versterker.
Als ik mijn verbinding test krijg ik rond de 30-40 mbps download en 20-30 mbps upload. Daarnaast zit mijn PING steeds rond de 30-40, soms eronder en soms erboven (MAAR VER ONDER DE 150!).
Nog steeds ervaar ik delay: als ik van speler wissel met mijn rechter joystick wisselt het pictogram veel te vaak en als ik skillmoves doe dan blijft het hangen waardoor, als ik de bal weer verover, mijn speler de bal voor zichzelf uit blijft tikken.
Ik zit onder wifi meestal tussen 60 a 70 mbps. Via kabel zou dit beter zijn, maar voorlopig geen optie. Af en toe wel vertragingen maar kan er mee leven. Tussen 30 en 40 lijkt mij wel aan de lage kant. Zal waarschijnlijk aan de hoogte liggen. Ik woon in een bungalow en alles is dus beneden waardoor ik hogere mbps haal.
Ik zou het wel doen, als het geen te grote hap uit je budget is. De gameplay is sowieso weer wat beter, alleen al dat je niet (aanvallend) kon koppen in FIFA20 maakt FIFA21 een meerwaarde. Persoonlijk vind ik de toevoegingen aan career mode zoals altijd te weinig, maar toch veel meer dan de vorige jaren.