FIFA 20 Club gezocht

Ik ben een carrière begonnen met dynamo Zagreb in de Poolse competitie, is wel een ploeg die wel misschien een beetje te goed is voor de competitie maar je kan de talenten die je hebt goed ontwikkelen, daarnaast kun je nieuwe jeugdspelers scouten in Kroatië of Polen zelf, in de competitie zelf lopen hier er daar ook nog leuke talentjes rond die niet de top kunnen halen maar die wel een redelijke goede potentie hebben.

Oke Leuk Alleen wil ik wel een ploeg hebben die ook echt uit dat lang komt. Leuk dat jij bij dynamo Zagreb ook jammer dat Kroatië competitie niet in het spel zit. Want Dynamo is gewoon een leuke ploeg. Alleen wat ik al zei ik wil een ploeg die ook echt in die Competitie zit .Dan zou ik misschien inderdaad naar Polen kunnen gaan maar weet alleen niet welke ploeg ?

In Polen wellicht Lech Poznan? Grote club maar heeft de laatste jaren naar wat ik zo weet weinig meer gepresteerd. Werden paar jaar geleden nog door Utrecht uit de EL-voorronde gekegeld.

Dat zou ook inderdaad een iedee zijn. Een goeie tip van je. Ik ben ook in Duitsland aan kijken 3de bundasliga zitten ook grote clubs bij met een groot verleden. Duisburg Kaiserlauteren 1860 Munchen. Is ook wel interessant competitie om daar iets van te maken. Maar zit te denken aan Polen Denemarken ook paar mooi clubs of Duitsland 3de liga dan vooral.

Fc Koln daar ben ik Fan van al een paar keer heen geweest. Ook leuk om daar een Career mee te doen.

Ik weet niet of Villareal een optie is?

Een subtopper met enkele leuke spelers
Een club waar de verwachtingen niet al te hoog zijn…

Dat is kan ook een optie zijn. Dank je wel zal morgen ik zal morgen eens kijken. Everton ook een leuke ploeg alleen zei iemand dat je daar meteen in seizoen europees moet halen. Ik ben zelf nu met Napoli begonnen maar die is meer voor de fun. Wil echt een career mode die beetje serieus is en er iets van kan maken. Maar goeie tip spanje is ook leuk.

Net even snel gekeken naar villareal en je kan makkelijk een kern neerzetten onder 25 met een potentieel van 80+… en ik vermoed dat de verwachtingen ook wel zullen meevallen…

Laat gerust je eigen bevindingen ik ben ook aan het kijken voor een lange carrière :wink:

Ja ik twijfel nu ook aan Fc Koln die zijn weer terug. En Hebben het stadion in het spel. Ik vind FC Koln ook mooie ploeg en ze hebben paar jonge spelers denk dat daar de verwachtingen ook mee vallen. Dus ik ga morgen kijken welke ploeg het word. Koln Villareal of toch een andere club. Laat jij mij weten welke club jij zoekt? Zou wel leuk vinden wat jou iedee is.

Ik neem aan dat je dan niet voor een realistische carrière gaat?

Ik denk dat je zeker een mooie carrière kunt bouwen met Köln en zeker op een realistische wijze. Wat @mart442 in mijn ogen lijkt te bedoelen is dat de genoemde aankopen niet heel realistisch zijn voor Köln.

Mocht je voor andere aankopen zoeken is daar een speciaal topic voor waarin je deze vraag kunt stellen. Evenals voor updates over je carrière.

Ik probeer te zeggen dat de spelers die wilt halen in het echt nooit naar Koln zouden gaan. In een realistische hou je hier rekening mee.

Dank je wel waar kan ik die Topic vinden toevallig? Nou Ik ben van mening wel dat die aankopen kunnen. Die Fruchtl Keeper van Bayer Munchen 2 spelen die 3de Liga kan een hele goeie keeper worden is niet duur. Sarr Is misschien andere verhaal maar ik heb hem wel net naar Koln gehaald. Omdat ik nog een linkse Centralen Verdedigd zocht 10 Miljoen voor betaalt. Boadu is een jonge spits. Maar die kan ik helaas niet halen dus ik moet verder zoeken naar een spits. Heb Terrode verkocht die is 31 jaar. Nog mooi bedrag voor gekregen. Maar Boadu kan ik helaas niet halen. Als jij nog andere tips hebt over een jonge spits dan hoor ik dat graag.

Ben ik niet helemaal eens met je. Boadu die speler kan ik niet halen met Koln dis die vervalt. Waarom zou Fruchtl niet naar Koln kunnen komen? Hij is keeper van Bayer München 2. Die zal niet snel eerst keeper worden van Bayer 1 . Dus waarom zou hij dan niet naar Koln kunnen gaan? Betreft Sarr ja dat kan misschien net niet. Maar heb hem wel gehaald.

Fruchtel moet kunnen die andere twee zullen normaal gesproken nooit de stap naar Koln zetten. Kunnen beide veel hogerop dan Koln.

1 like

Früchtl is ‘the next best thing’ bij Bayern München.Sraat klaar om binnen x aantal jaar de plaats van Neuer in te nemen.
Daarom zou ik zeggen,enkel huren,mss wel twee jaar huren om het realistisch te houden.

Bayer heeft die Keeper Alexander Nübel van schalke 04 gehaald. Die word de vervanger van Neuer. Maar ik heb hem gekocht of het realistisch is ik vind van wel. Sarr en Boadu die heb ik niet gehaald. Ik heb die keeper gehaald Früchtl en Anton van Hannover96 die heb ik gekocht en een linksback 17 jarig van Antwerpen. Die 3 zijn mijn aankopen. Ik zoek alleen nog een spits. En heb uiteraard Terodde verkocht. En Clemans die beiden heb ik verkocht. En dan nog 1 speler verhuurt.

  • Lijstitem

Ze hebben ook Nubel gehaald van Schalke, dus Fruchtl wordt voorlopig nog niet gezien als opvolger van Neuer.

Klopt dus jij vind dat ook niet zo gekke keuze dat ik Fruchtl naar FC Köln gehaald heb?

Ja en nee. Door de komst van Nübel is de kans groot dat Fruchtl ergens anders voor speeltijd gaat. Daarmee zou het realistisch zijn om hem bij FC Köln te halen, een mooi instapniveau. Aan de andere kant keept Timo Horn al jaren in Keulen en is de verwachting dat hij dit ook nog wel een tijdje gaat doen. Op de korte termijn Fruchtl als tweede keeper halen kan, mits de eerste keeper daarna vertrekt. In deze situatie is daar denk ik geen sprake van en dan zou hij jaren op de bank zitten, dat kan hij dan beter bij een topclub doen.