FIFA 20 Club gezocht

In dit topic kan je hulp vragen bij het zoeken van een club.

Zelf wil ik graag m’n eerste carrière in Duitsland starten, omdat daar veel stadions en faces zijn toegevoegd. Voor de (sub)-top ben ik nog niet goed genoeg, dus ik zoek een leuke middenmotor.

@Raindog Ik zou dan zeker voor Werder Bremen of Mainz gaan. Beiden ambities om (weer) mee te gaan draaien in de sub-top maar zijn nog niet zo ver om dit te bewerkstelligen. Ook Hertha BSC is een leuke optie.

1 like

Ik ga zelf een carriere doen met FC Koln. Dat is toch altijd één van mijn favoriete club in Duitsland geweest en ze hebben al een aantal leuke spelers, zoals Horn, Mere, Modeste. En hebben ook best wat talentjes. Zit misschien wel wat minder uitdaging in deze club, dan bij de clubs die Jochem noemde.

1 like

Hoi,ik ben nieuw hier maar speel het spel wel al enkele jaren met veel plezier,alleen heb ik nooit echt geduld om lang bij dezelfde carriere te blijven om dan 2 weken later opnieuw met dezelfde club te beginnen.:grinning::thinking: Daarom zoek ik wat hulp bij het zoeken naar een leuke subtopper of middenmotor om enkele seizoenen plezier mee te hebben. Wat vooral belangrijk is bij mij is dat de club over een eigen stadion beschikt en dat het in de tweede helft naar zijn eigen fans speel,lees harde kern.:grinning: Klinkt misschien wat vreemd,maar ik heb een bloedhekel aan het bijv. wedstrijden spelen met Liverpool om de tweede helft weg te spelen van The Kop.

1 like

Ik ga denk ik voor Hertha. Paar leuke spelers, paar Nederlandse talentjes. Club uit de hoofdstad en een schitterend stadion.

Ik ga denk ook voor Hertha. Erg mooie club. Was afgelopen seizoen bij Dortmund Hertha, en stond in het uitpubliek. Hebben een hele fanatieke aanhang. Zal je vast zien als je de beelden van de wedstrijd opzoekt (na een tifo braken rellen uit in het vak). Ben sinds die wedstrijd toch wel fan geworden van Hertha, en kan ze nu optimaal gebruiken met de Bundesliga update.

Ook erg leuk middenveld en een aantal jongens dat serieus goed kunnen worden.

Iedereen met Hertha, da’s wel leuk. Post zeker allemaal jullie opstelling na jullie eerste transferperiode, ik ben benieuwd welke keuzes jullie maken!

Weet iemand waar je kan zien hoeveel game faces een team heeft in FIFA 20? Ik zou dit graag willen weten voor FC köln aangezien ik met hun een career ga starten in FIFA 20.

Eens via YouTube “FC Köln Faces FIFA 20” intikken en zien welke resultaten je krijgt? :blush:

Sofifa, zoeken aanklikken, team selecteren , en de optie real faces aanduiden en dan zoeken. En dan toont hij alle spelers met een real face van het team dat jij hebt aangeduid.

Bij Köln is dat met de huidige update enkel Horn, Hector en Kainz tot mijn grote verbazing.

2 likes

Ik ben op zoek (in Engeland, Spanje of Duitsland) met een mooi stadion en dat Europees speelt.

Ik zou dan voor Chelsea gaan. Die spelen CL en Stamford Bridge vind ik ook een mooi stadion. Met Lampard lijkt de club een andere visie ingeslagen te zijn. Er wordt nu erg aantrekkelijk voetbal gespeeld en jeugd krijgt (weliswaar noodgedwongen) de kans. Om het extra realistisch/leuk te maken zou je ook de regel kunnen instellen dat je het eerste jaar geen aankopen mag doen, net zoals in het echt. Je kunt dan vooral je aandacht richten op spelers als Abraham, Mount en Tomori. Ook zit er nog wel genoeg uitdaging bij Chelsea. De achterstand op Manchester City en Liverpool is aardig groot.

Ik ben op zoek naar een leuke club in de Bundesliga. Het liefst een subtopper met een echt stadion en wat gamefaces. Zelf zat ik te denken aan Leverkusen, Gladbach, Wolfsburg, Frankfurt, Schalke en Werder Bremen.

@luuktk Leverkusen lijkt me een leuke keuze met Peter Bosz als trainer, met Schalke zou je de club weer naar de top kunnen helpen waar ze tog wel horen lijkt me.

Zelf twijfel ik tussen de volgende clubs:
Dortmund, Mijn favoriete club uit de Bundesliga mede door de atmosfeer in het stadion en hebben een leuke selectie.
Sevilla, Persoonlijk vind ik Sevilla een mooie club waar het lastig is om te winnen.
Chelsea, Dit vind ik dit jaar een leuke uitdaging omdat er jeugd gebracht moet worden etc etc.
Andere opties zijn ook meer dan welkom!

Nu de volledige game uit is ben ik van plan om een carrière te gaan starten in Duitsland. Nu zou ik graag Fred Rutten aan het roer hebben, maar bij welke club achten jullie die kans reëel.

FC Augsburg/Werder Bremen: staan wat oud eredivisie spelers bij.

Schalke: heeft hier al eerder aan het roer gestaan.

Hannover/Nürnberg: hebben niet echt iets met Nederlands voetbal, maar kunnen door Nederlandse inbreng wel de weg omhoog inslaan.

Ik zou met Hannover of Nürnberg starten. Beide een echt stadion in 2e klas. De uitdaging is dus 2 seizoenen na elkaar anders. Het eerste seizoen wil je promoveren om het seizoen erna zo snel mogelijk je ploeg veilig te stellen om niet te moeten vechten voor degradatie.

De selecties ken ik niet zo goed maar hebben wel beide aardig wat real faces. Bij Hannover zag ik wel een 2-3 redelijke talenten. En ben ik groot van hun spits Weydandt in game. Wat een stats voor 71 rated spits!

@Aron1997 Bedankt voor je reactie! Ik ga beginnen met Hannover dit als verhaallijn op voorspraak van Arnold Bruggink (oud speler Hannover en Twente). Die al eerder liet weten dat hij Rutten hoog had zitten.

Vrijdag begint te naderen en ik weet nog steeds niet met welke club ik een carrière ga doen.
Ik ben op zoek naar een club waar ik toch een aantal sezoennen mee plezier kan hebben en het meeste plezier haal ik persoonlijk toch in de premier league dus daarom dat ik op zoek ben naar een club uit de premier league. Het liefst een topploeg of een subtopper met een mooi stadion en eventueel mooie tenues. Zelf dacht ik al aan Tottenham met hun nieuw stadion…
Wat denken jullie?

West Ham, Everton, Arsenal?

1 like