FIFA 20 - Mods JLAV

Goedenavond! Ik ben zo af en toe nog wel eens te vinden op FB en heb voor de PC spelers misschien wel wat leuk nieuws! Afgelopen jaar heb ik mezelf verdiept in het programma Frosty Editor, het is op dit moment het enige programma waarmee FIFA echt mee te bewerken is. De mods die je daarmee creëert kun je vervolgens delen en installeren met Mod manager.

Afgelopen jaar ben ik mijn eigen eenvoudige website gestart voor FIFA 19 Mods. Tot mijn grote verbazing werd dat toch wel een redelijk succes. Voor de duidelijkheid, het zijn geen design programma’s of wat dan ook, het zijn mods die met dat soort programma’s gemaakt zijn.

De laatste tijd ben ik op Soccergaming redelijk actief met mijn mods en ook deze keer draait het niet onaardig met zo’n 200 downloads uit drie mods.

Dit weekend wil ik een van mijn betere mods, die ik ook in FIFA 19 had, uitbrengen. Het gaat hier om de Red Bull Londen mod. Deze werd op FIFA 19 bijna 300 keer in totaal gedownload.

Hopelijk zijn er wat mensen die ik blij kan maken met wat mods. Zie hier onder de eerste mods van het jaar die ik uitgebracht heb:

Pep Guardiola als Manchester City manager

Jürgen Klopp als Liverpool manager

Steven Gerrard als Rangers manager

Red Bull Londen mod (not released yet)


alle mods zijn te download op www.jvmods.webs.com

Enjoy!

1 like

Liverpool Reebok mod

1 like