Ik had deze week iets raars in rivals mijn spelers stonden allemaal op verkeerde plekken Sissoko als spits Lenglet stond rechts voorin en Griezman stond als cv en ik kon helemaal niks meer veranderen als ik naar mijn team ging kreeg ik dit scherm iemand anders dit wel eens meegemaakt ik won de partij met heel veel geluk met 2-1
De rewards waren ook niet best, kreeg nog wel Ben Yedder untradeable, de 81 upgrade packs waren wel super uit 10 stuks kreeg ik eerst Lenglet en daarna deze topper, omdat ik ze toch al in mijn team had heb ik daar lekker 700k aan over gehouden
Voor welke icon swaps gaan jullie? Ben benieuwd naar jullie mening en ervaringen.
Ik ga proberen alle tokens te halen, maar twijfel tussen 2 icons of 1. Bij twee icons zou ik voor Nesta gaan en Rivaldo (maar hoor veel negativiteit over zijn 2 sterren weak foot). En bij één icon waarschijnlijk Butragueno. Of misschien Hagi ivm mijn 4-2-2-2 systeem.
Ik heb Guardiola die is niet super maar hij doet zijn werk, daarnaast wil ik Roberto Carlos halen daar hoor je goede verhalen over, maar ook omdat je op andere posities veel sneller betere opties kan krijgen dan deze baby icons, en Roberto Carlos kan ik dan heel lang laten staan daar komt niet zo gauw een veel betere voor.
Ik zou trouwens met Jesus in de spits en Lucas op de cam spelen omdat je met Lucas dan meer snelheid aan de lijn krijgt dan met Jesus.
Ik ga sowieso voor Pirlo en dan zie ik wel of ik er nog een red. Miss is Pirlo niet de beste optie, maar ik vond hem altijd zo badass toen hij nog echt speelde de laatste paar jaren, dus ik moet wel voor hem gaan, haha.
De investeringen heb ik met wat geluk een kleine winst gehaald EA heeft het mooi verneukt hahaha eerst met Bayern spelers normaal met marquee matchups heb je bij de grote competities of drie van beide ploegen of minimaal één van elke ploeg nu één van of Bayern of BVB heb net mijn spelers optijd kunnen verkopen voordat iedereen het doorhad, en met POTM had ik 20 IF kaartjes uit de prem league van Leicester City maar had al een vermoeden dat ze gingen doen wat ze ook hebben gedaan dus heb ze net voor de sbc kwam verkocht voor een kleine winst, EA maakt het voor de handelaars onder ons niet makkelijk op deze manier.
Weetje wat ik niet snap.? Waarom ze de kaarten van CL de zelfde prijs als wat de normale kaarten zijn. Bijlvoorbeeld de normale kaarten van David Silva is 20 kaart maar de CL ook.
Zo waren de CL kaarten vorig jaar veel duurder dan de normale kaarten.
Worden die CL kaarten nog duurder je kan heel goedkoop een CL kaart van een speler kopen.
Blijven denk dezelfde prijs als hun normale kaart omdat ze ook het hele jaar door in packs zitten. Af en toe zullen ze een paar dagen tot max 1 week stijgen maar meer niet denk ik
Er is nu een behoorlijke market crash gaande als ik dat zo hoor. Is het verstandig om dan nu de spelers die je graag in je team wilt te kopen (Aguero) of wachten tot black friday?
Meestal is de crash voor de crash het ergst. Denk dat tijdens black friday de prijzen hoger zullen zijn dan nu. Dit schijnt andere jaren ook zo geweest te zijn.
Ja haal Lewandoski helaas linkt hij niet met Dembélé, er zijn niet zo’n goede Franse Bundesliga spitsen meer. Maar hij is wel heel goed.
Je hebt Reus ook kunnen kopen. Dan is Lewandoski ook wel te kopen kost 40K. En haal Kroos wat hij linkt met Reus en Dembélé zet Kroos op de plek van Rakitic
En vervang die ene Braziliaanse verdediger van Real Madrid. Ik ben zijn naam kwijt voor Lenglet Want Lenglet linkt met Kroos en Varane.