FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Voor alles over ultimate team. Wat is jullie tactiek om mee te beginnen?

Ik maak sowieso een Premier League team. En ik denk ook dit keer een Bundesliga team. En EPL team 4-3-3 het Bundesliga Team 4-4-2.
Ik eerst sparen voor Harry Kane. En dan bouw ik een team om hem heen. Of moet ik het dit keer anders doen.?

1 like

Klinkt niet verkeerd. Heb het vorig jaar anders aangepakt dan de jaren ervoor. Heb toen teams gemaakt om de leenspelers heen die je uit de catalogus kon kopen. Dat zit er dit jaar niet in. Dus heb op dit moment nog geen idee hoe ik ga beginnen

Wat ben ik blij als het woensdag avond is. Dat we al een klein beetje met fifa 20 kunnen beginnen met de web app

En dan donderdag met EA acces lekker aan de slag kunnen met ultimate team

Ben echt aan het aftellen voor een nieuw seizoen fifa

Ben ook benieuwd of ea weer met zo veel content komt zoals afgelopen seizoen

Ik ga zodra de webapp er is gelijk beginnen met handelen en probeer op die manier zo snel mogelijk twee teams bij elkaar te krijgen zonder FIFApunten te gebruiken. Mijn eerste team word een Bundesliga team voor squad battle, ik ga proberen om met dit team daarvoor als de prijs het toe laat bij elkaar te krijgen.

Als tweede team wil ik een Premier League team bij elkaar krijgen voor division rivals, daar heb ik dit team in gedachten voor. Alle twee teams zijn daarna makkelijk om te versterken al zal dat maar met één team gebeuren ligt er dus aan welke team ik lekkerder vind om mee te spelen. Ik ben benieuwd waar jullie aan denken als team om mee te beginnen.

Waarom niet?
Kan je geen leenspelers meer uit de catalogus halen?

Nee dat kan volgens mij niet meer. Heb verschillende filmpjes gezien dat de leenspelers niet meer in de catalogus zitten. Waarschijnlijk komt dat door de nieuwe season objectives. Dus daar komen dan waarschijnlijk de leenspelers vandaan

Zijn wel 2 dure begin teams met werner, vardy , jesus. Maar als het lukt zijn het 2 goede teams

Valt wel mee denk ik!

Ik wil dit team maken

Zijn wel wat dure teams als je vergelijkt wat ze vorig jaar in het begin hebben gekost

@Grunn1972 jij had toch EA acces op de XBOX vorig jaar?
Vanaf hoe laat kon je der op

@thebriann
Ik denk dat het wel mee valt Werner Vardy en Jesus denk ik tussen de 15 en 25k de rest ga ik snipen, en als je goed handelt kan je in de eerste twee drie dagen makkelijk 150 tot 200k bij elkaar krijgen.
@Alwin
Ja ik weet dat niet meer van vorig jaar maar volgens mij met EA Access kun je woensdag nacht om 12 uur al beginnen gewoon naar je EA Access gaan en daar de proefversie downloaden.

@Grunn1972 als je een goede trading tactiek heb kan je makkelijk 150-200k bij elkaar krijgen. Werner zat vorig jaar in het begin tussen de 80 en 120k en na 1-1.5 week daalde die fors naar 15k

Maar ik heb eerst Fifa 20 ultemate team editie ge preorderd en toen heb ik Ea Access genomen.

Wat nu kan ik hem dan woensdag of donderdag spelen.

@thebriann
Vorig jaar was hij 84 nu is hij 83 rated dus hoop ik hem in de eerste uren goedkoop op te kunnen pikken.
@Kevin88
Ik denk zelf woensdag om middennacht.

84 was toch zijn winterupgrade?

Ja klopt je hebt gelijk dan maar hopen dat hij niet zo duur word ander of wachten of een andere optie zoeken

Verder zijn er niet heel veel goede snelle spitsen. Anders heb je genoeg opties

Ik lees net dat EA Acces vanaf donderdag 17:00 online gaat

Web app is nog nie bekend hoe laat precies maar wel morgen