Fifa 21 ontwikkelingsplan

misschien een hele rare vraag maar kan er iemand mij die symbolen uitleggen die je krijgt met developmentplans

pijltjes omhoog lijkt me groeit nog steeds
pijltjes naar beneden lijkt me daalt alleen

maar wat betekenen die rechte lijn en als je in je teamoverzicht kijkt dat metertje (die soms geel is soms oranje)

Een rechte lijn betekent volgens mij dat die stat niet omhoog of naar beneden gaat. Veel spelers rond 27 - 30 hebben dat. Ik heb alleen geen idee wat het betekent als dit geel of oranje is. Dat is mij nog niet opgevallen eigenlijk.

oke en dat zeg maar snelheidsmetertje weet je wat dat betekend (die zie je als je naar je “team” gaat zeg maar

ik bedoel dat snelheidsmetertje om het zo maar ff te noemen wordt geel/oranje niet die pijlen

Je kan in de game ook een legenda open met de uitleg. Geloof op de PS4 met Option. Staat onderaan in je scherm.

tuurlijk ja sorry helemaal vergeten :innocent:

net ff snel gekeken maar die pijltjes worden wel een soort van uitgelegd maar soms krijg je ook als je in je selectie scherm krijgt een soort van snelheidsmetertje te zien en die snap ik niet

heb ff een foto gemaakt van wat ik bedoelde wat ik zag bij een youtuber

Dat metertje geeft aan dat de desbetreffende speler niet meer zal groeien.

jij bedoeld groeien in zn nieuwe rol/positie maar ik dacht dat die in verschillende kleuren was is het geel oranje rood qua volgorde of ben ik scheel en blijft het 1 kleur

sorry voor misschien al die domme vragen hoor :innocent:

maar dat metertje is dus eigenlijk hetzelfde als die pijltje in het ontwikkelingsplan alleen dan staat het in je selectiescherm?

nogmaals sorry voor misschien de domste vragen :innocent:

Dat kilometer tellertje heb ik alleen in het geel gezien en is alleen bij de oudere spelers. Hun groei stagneert uiteraard omdat ze op leeftijd geraken maar ze kunnen nog altijd omhoog gaan in hun ALG. Er zijn geen domme vragen :wink:

oke en dat metertje in het team scherm en die pijltjes omhoog/omlaag/horizontaal in het “developement plan” stukje zijn dus eigenlijk hetzelfde

of ja ze hebben de zelfde functie beter gezegd