Fifa 21 pc of ps5

Na jaren Fifa te hebben gespeeld heb ik Fifa 21 nog niet gespeeld. Nu zit ik zelf nog te twijfelen waar ik hem op wil spelen op de PC of wachten tot de ps5 weer leverbaar is en hem daar op spelen. Wat raden jullie aan of waar spelen jullie hem op

Ik speel gewoon op Ps4. FIFA op pc. Lijk mij niks aan.

Kan je dat ook onderbouwen? Ik speel zelf wel op pc en zou niet willen overschakelen. Zonder mods is er voor mij niets aan en meer dan het drievoudige qua FPS maakt toch ook een verschil.

Het is dat ik het nu niet waard vind om een goede pc te kopen, maar anders had ik echt voor pc gekozen.

Als ik op yt wel is zie wat je kunt met mods ben ik echt jaloers. Jeugdspelers gamefaces geven, zelf tenues maken en clubs als Juventus en Roma gebruiken.

1 like

Wat zijn dan mods die fifa op de pc echt leuker maken? fifa op de ps5 of andere console is makkelijker kwa spelen je stopt spel erin of download de game en spelen maar op de pc moet je eerst de controller configureren

Ik heb nog nooit een controller geconfigureerd. Xbox-one controller, plug and play. Heel makkelijk. Het nadeel is wel dat je soms wat moet zoeken qua grafische instellingen voor alles vlot loopt.

Qua mods zijn er enorm veel dingen beschikbaar, maar faces zijn de belangrijkste. Daarnaast zijn er ook nog licentiemods voor Roma en Juvé, of voor heelder competities die er niet (gelicencieerd) in zitten. Voor mij zijn de belangrijkste echter een gameplay mod en een career realims mod. Die laatste zorgt voornamelijk realistischere transfers en logischere topscoorders en ranglijsten. Die eerste is echter een onmisbare voor mij. AI maakt veel meer fouten, speelt beter en realistischer, middenvelders verdedigen mee, … In FIFA 20 kon ik met die mod ook gewoon op doel koppen.