FIFA 22 Team gezocht

Kijk eens naar west ham united, dortmund,

1 like

Iemand met Newcastle een carrière starten na de officiële overname door de Saudi’s? :wink:

Ik heb in fifa21 vier seizoenen gebouwd en succes gehad met Newcastle United. Niet eens gek veel veranderingen. Saint-Maximin, Schar, Lewis, S. en M.Longstaff, Fraser waren allen nog onderdeel van het team. Mooie club, geschiedenis, club kleuren, hele trouwe achterban. De echte sleeping giant. Doorgaan in fifa22 (als ik die ga halen) lonkt.

1 like

We kijken er naar uit! :grin::ok_hand:t3:

Ik ben toevallig afgelopen week gestart met Newcastle zonder investeerders.
Maar aangezien je op fifa snel geld hebt in de premier league is het zeker nog mogelijk om een realistisch transferbeleid toe te voegen.
Nu nog een beetje zoekende welke aankopen in de toekomst realistisch zijn en even kijken waar ik nu evt wil versterken.

Vond vooral verdedigend het team het zwakst. Aarons als rechtsback bijvoorbeeld halen of Lamptey. Zou vooral ook experimenteren met Allan Saint Maximin, linksbuiten, spits, valse spits. Wat een topper is dat

1 like

Heb net eens op Sofifa naar Aston Villa’s spelers gekeken en moet zeggen dat het eigenlijk een ontzettend leuk team is om eens een carrière mee te doen. Leuke spelers, geen al te grote selectie, talenten met potentie en het belangrijkste; een visie. Na een jaar of 5 de Premier League winnen en dan Grealish terug halen om ook de beker met de grote oren binnen te halen. Ondertussen kan je spelers als James Ward-Prowse, Cantwell, Witsel en Hickey kopen.

Villa is echt een aanrader. Heb nog een CM met hen lopen vanuit vorige FIFA. Je kan veel kanten op, mooie club en inderdaad leuke spelers.

1 like

Goedemorgen,

Nu de nieuwe FIFA weer uit is kunnen we met frisse tegenzin weer beginnen met een nieuwe carrière.

Na wat rondneuzen op het internet heb ik de volgende carrières in gedachte maar aan allemaal zitten plus- en minpunten.

  • Napoli met Fabio Cannavaro
    (+) redelijk realistisch, mooie tenues en veel mogelijkheden
    (-) Veel ontbrekende ploegen in de Serie A en geen echte stadion.

  • FC Catalunya
    (+) Je kunt alles naar eigen hand zetten
    (-) Realistisch houden, geen echte spelers

Of een carrière met Lucien Favre aan het roer bij een club maar waar??

Weet er iemand nog een leuke optie? :smiley:

Favre wordt genoemd bij Newcastle. Je kan een kleine financiële overname doen om zo gestaag te bouwen aan een top team. Bijvoorbeeld eerst per linie een nieuwe speler te halen. Mooi stadion, mooie tenue’s en een geweldige achterban. Spelen als de zon schijnt is wel een ding doormiddel van de schaduw die op het veld word geprojecteerd.

Nu ik gewend ben aan de nieuwe FIFA (+de gebreken een beetje kan accepteren :sweat_smile: ) ben ik opzoek naar een leuke club.

Mits de tijd het toelaat, ben ik van plan om weer een story te beginnen. Ik ben dus vooral benieuwd wat jullie een leuke club lijkt om over te lezen?

Bij mij ligt wel de voorkeur om dit op t hoogste niveau van Spanje, Engeland of Duitsland te doen. Verder is het natuurlijk mooi meegenomen als er een verhaal achter de club zit.

Mocht iemand suggesties hebben, hoor ik het graag!

Ik ben zelf op zoek naar een Duitse of Franse middenmotor, maar ik kom er maar niet uit. Heb alle teams wel al eens bekeken, maar ik vind er geen die net goed is. Ofwel zijn ze wat te slecht, ofwel wat te goed. Enige vereiste is dat het team geen 4-2-3-1 speelt, want dat doe ik in m’n andere carrière met Everton al.

Bordeaux al bekeken? Spelen 532 of 352

Brentford misschien, een clupje wat voor het eerst in de geschiedenis gepromoveerd is naar de premier league.

Nice is zeker te goed? Met Nantes zou je eventueel nog 4-4-2 kunnen spelen.

Heb uiteindelijk toch ook maar de nieuwe editie aangeschaft, wil met een middenmoter in Duitsland starten. Zat zelf aan Hertha, Eintracht Frankfurt en 1. FC Köln te denken. Wil het liefst in een variant met 3 centrale verdedigers gaan spelen. Weet niet of een van deze teams aan je eisen voldoet voor een eigen carrière? Hoffenheim zou denk ik ook nog wel aan je eisen van middenmoter kunnen voldoen.

Mijn eigen vraag: zouden jullie voor Hertha, Eintracht of Koln kiezen?

@Raindog, Bayer Leverkusen blijft in mijn ogen een interessante club voor een carrière. Jammer genoeg spelen ze na de eerste squad update niet meer in een 3-4-2-1, dus dan voldoen ze niet je enige vereiste (ze spelen namelijk nu 4-2-3-1). Als je echt zoekt naar een club met een ander soort speelstijl, misschien kun je dan eens kijken naar VfB Stuttgart? Dat is duidelijk geen subtopper, spelen in een 3-4-2-1 en werden natuurlijk al eens landskampioen in 2006/2007. Weet niet precies hoe het zit met het aantal real faces, maar ze hebben wel een aantal interessante en relatief onbekende spelers.

@db1512, Eintracht Frankfurt speelt natuurlijk al in een formatie met drie centrale verdedigers. Dus dat lijkt me een voordehandliggende keuze. Nadeel is wel dat de club een echt ‘handelshuis’ is waarin de beste spelers doorgaans verkocht worden. Met de nieuwe eigenaren van Hertha BSC heb je dat probleem waarschijnlijk minder. Het hangt een beetje af wat je doel is met de carrière. Als je voor een langlopende carrière gaat, dan zou ik denk ik kiezen voor Hertha BSC.

Ibiza Zeer leuk mee om te bouwen

Ik zou zelf voor Hertha gaan. Hoofdstedelingen, grote club maar te weinig daad kracht. Nieuwe eigenaar dus zeker mogelijkheden. Prachtig stadion en veel mogelijkheden om de selectie te renoveren. Aan sluiten bij de top en dan uit eindelijk Bayern aanvallen.

@Bart: Interessante ploeg, maar ik zou met die selectie in een ander systeem spelen…

@Spoon0612 : Nice vind ik inderdaad iets te goed. Nantes heeft in heel de selectie maar één degelijke spits, dus 4-4-2 lijkt me een rare keuze.

@db1512: Hertha is echt een rommeltje, hebben hun betere spelers laten gaan en hebben oude, half geblesseerde spelers als Boateng en Jovetic in de plaats gehaald. Keulen vind ik erg weinig talent in de rangen hebben. Frankfurt lijkt me de interessantste ploeg, kan je qua systeem ook veel kanten mee uit.

@Joostvans: Leverkusen vind ik ook net iets te goed, maar wat me vooral stoort is dat ze maar twee flankspelers hebben. Ik hou de transferperiode liefst uit in het begin, en dan is dat wel een probleem. Stuttgart is ook een rommeltje, vind ik. Er is daar geen enkele rechtsback.

1 like