FIFA 22 Team gezocht

Nieuwe Fifa nieuwe ronden nieuwe kansen!

Benieuwd met wat voor teams het leuk is voor te starten. Benieuwd naar jullie ideeën.

Ik begin zelf met Schalke. Die club is echt helemaal in verval geraakt. Net als HSV, Werder Bremen. Clubs als Ibiza, Venezia en Wrexham zijn leuke RTG saves

1 like

Ben bezig met Ibiza een team waar het realistisch is dat ze binnen paar jaar een miljardair hebben als eigenaar en een nieuwe PSG wordt

Goede club op Ibiza zou wel goud zijn, haha. Moet het stadion wel flink uitgebreid worden, die is vrij klein.

Ik ga met Ajax of Barcelona beginnen. Het worden waarschijnlijk de Amsterdammers.

De kans is groot dat het Atlético wordt … :laughing:

Na het seizoen kan je stadion uitbreiden en maakt het zo ook ralistischer

1 like

Kan je tegenwoordig het stadion uitbreiden in carrière?

Van teams zonder eigen stadion wel.

1 like

Dat is wel een leuke toevoeging als je met een kleine club begint!

Sowieso start ik een carrière met de ploeg van mijn hart, club Brugge. Ook start ik daarnaast een met Chelsea en Inter. En voor mijn story ga ik nog een andere carrière beginnen, de overuren zijn daar weer ^^ ^^ .

Aangezien ik plots serieus twijfelde tussen Atleti & Leeds, de twee teams eens deftig vergeleken heb, zou ik toch voor Leeds durven gaan! :clap:t3:

Met dank aan @Spoon0612 voor het meedenken … :wink:

1 like

Heb vandaag fifa 22 binnen gekregen, zit te twijfelen met wie ik moet beginnen qua team en met welke je gelijk een leuke en lange carrière mee kan beginnen, wie heeft er leuke suggesties?

Hou je het 4-1-4-1 erin?

1 like

Ik denk in het begin wel, al is het preseasontornooi ideaal om wel eens enkele andere formaties uit te proberen! Ga eens moeten zien wat er mogelijk is met de kern & formaties …:relaxed:

In welke competitie wil je spelen?
Engeland misschien met Norwich?
Duitsland misschien met Schalke, HSV, 1 Nurnberg?

Ben ondertussen begonnen met Dortmund vanwege het geluid en de goaltune en natuurlijk de selectie

Daarnaast ook mijn eigen club opgezet en begonnen in de league two in engeland

1 like

Ik vraag me af of er ergens een lijst is van teams die een goaltune hebben.

  • Lyon
  • Greuther Furth
  • Werder Bremen
  • Psv
  • Inter
  • Milan
  • Lazio (?)
  • Real Madrid
  • Dortmund

Als het goed is.

Ik ben nog zoekende naar een team voor mijn eerste carrière. Ik zoek een club in Europa dat eigen gezang heeft en het zou mooi zijn als ze Europees voetbal spelen.