FIFA 22 - Ultimate Team Discussie

FIFA Ultimate Team is al jarenlang de populairste gamemodus in de FIFA-serie. In FIFA 22 is dan FUT uiteraard aanwezig. In dit topic kan je alles bespreken wat met Ultimate Team in FIFA 22 te maken heeft.

Vraagje.

Heb jaren FUT gespeeld, en elk nieuwe seizoen kon je dan in de Web/Companion App je team samen stellen. Bovendien kreeg je verschillende rewards, handig voor een vliegende start Vorig jaar heb ik FIFA niet gekocht en dus ook geen FUT gespeeld. Dit jaar toch maar weer aan de slag met FIFA en via EA Play al FUT bekeken en gespeeld. Tot mn verbazing bestaat mn team niet meer en moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. De pakjes en rewards mis ik zeker, bovendien weinig kans in Rivals met mn gare half bronzen team tegen +90 teams.

Langs verhaal kort: Is mn team verwijderd omdat ik vorig jaar geen FUT heb gespeeld? En heeft iemand tips om toch wat snelle coins te verdienen?

Je krijgt inderdaad alleen rewards als je ook in FIFA 21 FUT gespeeld hebt. Om snel coins te verdienen zou ik sowieso de featured squad en TOTW squad battles op beginner spelen, daarvan win je met elk team. Dan heb je in ieder geval beetje coins om te gaan handelen of eerste spelers te kopen.

Het lukt niet om mijn one to watch pakket te openen.? Kan dit pas na 19.00 uur?

Zie op Twitter berichten dat er nu een gouden kaart uitkwam, dus niet wat je wilt. Zou dus nog even wachten wanneer het mogelijk is.

Als je een OTW ontvangt kan je rekeninghouden met onderstaande:

Ik heb Messi, Pogba, Joe Gomez en Alphonso Davies untradeable gepackt. Doodzonde wanneer ik deze spelers niet zou gebruiken, alleen lastig om een team te maken hiermee. Iemand suggesties? Heb voor de overige spelers ongeveer 200/250k te besteden dus daarvan valt vast wel iets te maken. Zelf ook een aantal dingen geprobeerd, maar toch lastig om een goed team te maken met iedereen op 10 chem.

Ik kom op zoiets voor je uit:
https://www.futbin.com/22/squad/1239056

Ingame kan je het natuurlijk neerzetten als 4-3-3 of 4-1-2-1-2.

Wie kan mij duidelijk uitleggen hoe ik het snelst coins kan krijgen met FUT? Ik heb ooit ergens gelezen dat je op bepaalde dagen bepaalde acties uit kon voeren, waardoor je snel coins kreeg.

is dit een goed team om in het begin te maken FIFA 22 kevin - Squad | FUTBIN

Is dat niet te aanvallend? Er is maar één middenvelder die goed kan verdedigen.
Persoonlijk vind ik Ben Yedder en Lacroix voor de rating die ze hebben wel erg duur, maar ze zijn wel goed.

Hee,
Zijn er mensen die co-op spelen op playstation 5?
Speel momenteel divisie 3 bijna 2.

Mijn psn: damian073x

Terug van weggeweest !

Hoe is het met iedereen?
En hoe gaat het met jullie fut?

Deze week een teampje gebouwd met Diego Milito in de spits. Hij schiet echt de hele zooi aan flarden. Elk schot is een goal, aanrader dus :).

Ik ben gekomen met iets voor Fifa 22 ultimate team een lening markt op Ultimate team waar u kunt toevoegen u spelers aan de lijst hebben een optie voor de hoeveelheid games uitgeleend en u moet zitten kundig voor een prijs op basis van de rating van de kaart en de hoeveelheid games uitgeleend instellen. Dit zou een goede manier zijn om munten te verdienen en het zou geweldig zijn voor nieuwe spelers met weinig munten die zich de betere kaarten niet kunnen veroorloven.

Wel een interessant artikel als je het mij vraagt: Tweakers - Wij stellen technologie op de proef

dit is mij ultimate team
FIFA 22 nec20 - Squad | FUTBIN

ik heb nu 160k wat zou ik er meedoen?

Teamgeest beter maken. Je zult dan wel sterling en Kante moeten vervangen

heb nu 210k als ik spaar voor messi en mbappe blijft dan het teamgeest net zo hoog?

is dit een goed team om voor te sparen?

FIFA 22 kevin - Squad | FUTBIN