FIFA 23 Modding (PC)

In 22 was er een versie dat wel werkte met FIFER’s mod, voor 23 weet ik het niet.

Maar als ik moet kiezen tussen realistische transfers (en opstellingen, competitiestanden, etc.) of extra schoenen, ballen, etc. dan weet ik het wel.

Die schoenen en ballen interesseren me ook niet echt, maar die 884 nieuwe faces, 129 manager-faces en 557 tattoo’s zijn wel echt een meerwaarde voor mij. FIFER’s transfers en opstellingen zijn ook al een pak beter dan vanilla FIFA, maar misschien niet zo goed als die van MCK. Heb je daar trouwens een (discord-) link voor? En is die gratis?

1 like

Heeft iemand een mod voor de echte clubs in Italië (Lazio, AS Roma en Atalanta). Ik ben echt een noob op dit gebied dus elke help is welkom.

1 like

Ik heb zojuist de reality-mod van Fifer gedownload. De mod is in het spel, maar als ik het spel wil opstarten krijg ik een melding dat ik EA-app moet downloaden. Ik krijg dat scherm ook niet weg. Iemand met een oplossing?

De EA-app downloaden lijkt me een goede eerste stap. Origin gaat toch verdwijnen.

1 like

Heb ik gedaan en ik kan het spel weer spelen. Hoewel de mod geïnstalleerd lijkt, werkt hij niet. Wat moet ik nog doen of wat heb ik verkeerd staan?

Ga in de EA app naar manage, kies properties en vul dan in het venster ‘advanced launch functions’ hetvolgende in: -dataPath FIFAModData"

1 like

Waar kan ik dat eigenlijk vinden. Ik heb voor mijn gevoel overal gezocht en niets gevonden.

Wat vind je niet? Manage? Dat staat gewoon in het venster van je game zelf.

1 like

eindelijk gevonden. krijg ik dit scherm…

Excuus, mijn fout, ik heb per ongeluk de laatste " mee gekopieerd. Haal die weg en 't zou moeten werken.

1 like

Het werkt eindelijk. Nu nog op zoek naar een recente mod voor alle licenties…

Heb je die niet net geïnstalleerd, dan? Welke licenties mis je nog? Als je trouwens voor FIFER’s (betalende) beta gaat, krijg je 34 managerfaces en 883 playerfaces extra.

1 like

Ik had bepaalde dingen nog niet gedaan. Vanmorgen op youtube gekeken en hij werkt. Heb jij trouwens nog andere niet betalende mods voor mij waar het spel aanzienlijk realistischer van wordt?

Nee, ik gebruik die van FIFER en voorlopig is die nog betalend. Binnenkort zal die wel gratis worden. Ik vind ze echter wel z’n geld waard.

1 like

Ik had alles voor elkaar tot het spel een beetje vaag deed. Ik heb het spel succesvol opnieuw geinstalleerd, maar nu pakt hij de mods niet meer. Hij zegt dat er een nieuwe update (die ik niet kan vinden) is. Wat nu?

EA heeft een nieuwe update doorgevoerd. Daardoor werken de mods niet meer. Het is nu wachten op een nieuwe versie van de mods. Daarom moet je Origin/Steam offline zetten, zo kies je zelf wanneer je EA’s mods download.

1 like

Heeft iemand een link voor een goede (recente) face-update voor career mode?