FIFA 23 Modding (PC)

Aranaktu heeft intussen een Live Editor uit (voorlopig enkel voor z’n patreons) en FIFER heeft laten weten dat modding zou lukken zonder de Anti-Cheat-dinges uit te schakelen. Da’s twee keer goed nieuws!

@Joostvans, jij hebt al ervaring met de Live Editor? Ik heb tot nu toe vooral Cheat Engine gebruikt…

1 like

Geweldig nieuws! Is het ook mogelijk om toegang te krijgen tot de Live Editor met een eenmalige donatie? Steun dit soort initiatieven namelijk graag (zolang het gebruikt wordt voor goede doeleinden binnen career mode), maar heb geen zin om vast te zitten aan een maandelijks terugkerend verhaal.

In principe werken al deze programma’s op een soortgelijke manier, alleen de interface verschilt een beetje. Dus het is niet erg lastig om de Live Editor uit te vogelen.

Jazeker, maar dan wacht je best nog even want ik vermoed dat deze eerste versie lang niet de definitieve zal zijn.

1 like

@Joostvans: Aranaktu, op mijn vraag of hij nog plannen heeft om het terugdraaien van transfers in de Live Editor mogelijk te maken: “One of the ideas for future is some kind of transfer history list there you will be able to “cancel” transfer with single button click”

1 like

Geweldig, die functionaliteit werkte namelijk uitstekend in voorgaande versies. In andere Cheat Engines moest je handmatig codes veranderen om dat te regelen.

De eerste Lite-mod van FIFER is inmiddels uit. Deze is gratis en zorgt ervoor dat Atalanta, Roma, Lazio en - welke was die vierde club ook alweer - de juiste logo’s en shirts hebben.

De eerste Alpha is al geteased en zorgt voor nieuwe faces, face-updates, managerfaces, tattoos, schoenen en andere grafische updates. Deze is wel betalend, al komt die (veel) later ook wel gratis uit.

Alle info staat op Discord: FIFER's Realism Mod

1 like

De eerste Alpha is uit; 332 nieuwe faces, 520 tattoo’s en 125 managerfaces.