FIFA21 - Club gezocht

Aangezien dit topic er nog niet was dacht ik ik zal er eens een maken. Tevens ook om ideeen op te doen met welke teams jullie je cariere mode starten!

Weet niet of iemand al met Hull City begonnen is maar dat lijkt mij ook wel een toffe uitdaging.

Zie net dat ze gedegradeerd zijn naar League one. Weer een extra club met een stadion op het 3e niveau, maakt de competitie al leuker voor een rtg carrière. Ik volgde die club een beetje zolang dat Bowen er speelde die vertrok eind januari en toen stonden ze nog 12e van de 24 :laughing:. Had een groot aandeel met 16 goals en 6 assist op een half seizoen.

Ja inderdaad, Hull City heeft jaren lang gezeur gehad met de eigenaar volgens mij en daardoor deze val. Jordy de Wijs (ex-psv) speelt er nog steeds.

1 like

Op zoek naar een club waar uitdaging inzit. In een van deze competities: PL of Bundesliga of Ligue 1.
Wil een team wat afgezwakt is en nu juist jeugd erbij wil gaan betrekken.
Een team met al redelijk wat real faces en een echt stadion.
Ik hoor graag jullie ideeën

1899 Hoffenheim ? Leuk stadions, aardig wat faces en geen echte topper.

Zou eens kijken naar Schalke, Werder Bremen, Newcastle of Aston Villa.

Het is na lang twijfelen toch schalke geworden ondanks dat ik met dit team ook een carriere heb gehad op fifa 20!
Eens kijken wat ik er van kan maken!

Borussia Dortmund is een leuke start in carrière mode, vooral de muziek voor de wedstrijd en en tijdens een doelpunt is een leuk iets, verder ook de spelers die je hebt

1 like

Zijn er meer clubs die dat hebben?

Goaltune weet ik niet zeker (volgens mij Real Madrid ook). Muziek voor de wedstrijd hebben inmiddels aardig wat clubs. Liverpool, Manchester City, Man Utd, Chelsea, Atletico M en AC Milan weet ik dat clubmuziek hebben voor de wedstrijd.

Op dit moment ben op zoek naar een club waarmee ik een soort ‘proefcarrière’ mee kan starten. Aangezien ik momenteel voornamelijk buiten carrière mode om aan het proberen ben met sliders en niveau, wil ik ook graag een keer echt aan de slag met een club.

Hiervoor zoek ik eigenlijk een elftal welke als een middenmoter/degradatiekandidaat beschouwt kan worden, met een voorkeur voor een competitie waar je ook daadwerkelijk kan degraderen natuurlijk. Heb zelf wel wat rondgekeken, maar ben nog niet echt van een club gefascineerd geraakt. Als je een leuke suggestie hebt, hoor ik dit graag!

Mij lijken Stuttgart en Augsburg dan wel leuke clubs om mee te starten.

1 like

Sowieso AC Milan en volgens mij ook Inter heeft hun goaltune in het spel

Ook is bijvoorbeeld Atletico heel aantrekkelijk om nu mee te beginnen. Zie de opkomst uit onderstaande link. Ik persoonlijk word daar erg gelukkig van als je zo’n ambiance hebt

1 like

Aston Villa wellicht? Spelen mooi voetbal en hebben met Grealish en Watkins twee heerlijke spelers + ook nog eens El Ghazi.

1 like

Fc Köln. Is wel een leuke ploeg. Of inderdaad Aston Villa. Fulhem fc. Of Stuttgart.

1 like

AS Monaco lijkt mij ook een leuke club om weer glorieus te managen, maar eeuwig zonde dat het stadion niet in de game zit… Daarnaast is het stadion ook te uniek om een ‘standaard’ stadion te gebruiken dat erop lijkt en daar dan de naam van aan te passen.

Ben van plan om FIFA 21 aan te kopen, hoewel ik hoor dat er nog steeds verschillende bugs en onrealisme in zit. Toch wil ik me eraan wagen vermits ik FIFA 20 amper heb gespeeld. (hooguit 10 matchen)
Ben wel fan van de Duitse competitie en de stadions, licenties zijn in FIFA 21 dus geheel nieuw voor mij. Heb alle clubs vergeleken en twijfel nog tussen:
Dortmund - geweldige selectie, doel is om zich te nestelen langst München en talenten kopen en verkopen (Sancho,…)

Leverkusen - heb er wel een soort sympathie voor, leuk stadion, top 4 bevestigen. Nadeel zijn de aartslelijke tenues (persoonlijk)

Gladbach - proberen een beetje een Dortmund verhaal te schrijven, heerlijk stadion

Frankfurt - lijkt me de mooiste uitdaging, hebben me vorig jaar in de Europa league toch verrast, bij deze weet ik niet goed welke realistische doelstelling ik voor ogen moet hebben.

Meningen?

Gladbach lijkt me ook een mooi team voor een manager carriere

Hi Allen,

Voor een nieuwe Carriere ben ik opzoek naar een ploeg in de buitenlandse competitie. Het liefste een ploeg op het tweede niveau. Het liefste een club met een verhaal of een verloren visie, een club die weggevallen is en waar een nieuwe manager + beleid niet onrealistisch zou zijn. Het liefste een ploeg waar het mogelijk is wat Nederlandse inbreng toe te passen en waarmee in 2 a 3 seizoenen het een realistische middenmoter op het 1e niveau moet kunnen zijn. Tevens ben ik van plan mij op de jeugdopleiding te storten en de 1e transferperiode uit te zetten.

Groeten!