FUT 19 Web App & Packs

Wat een geluk hebben jullie allemaal :stuck_out_tongue:

Mijn beste speler uit die packs is Clyne van Liverpool.

Lekker hoor Insigne!

Ik zit op mijn 4e toegangscode te wachten haha hoop dat ik ook pack luck heb zo

Is het al gelukt @Alwin :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zit op mijn 3e toegangscode te wachten. Hoop dat het niet te lang meer gaat duren

Bij mij lukte het gisteravond op de laptop binnen een paar minuten, maar nu via de mobiel krijg ik ook niks binnen. How to overleef een hele werkdag zonder web appā€¦

Lekker dan, Harry Maguire als beste speler gepacked (82)ā€¦ Wat is jullie tip, alles verhandelen of deze spelers gebruiken in je team?

Ik krijg tot 4 keer toe de beveiligings code toegestuurd, en tot 4 keer toe voer ik deze in maar ik word alsnog geweigerd? Hij geeft aan dat de code onjuist is

De loyality packs hebben mijn geen toppers gegeven. Dit zijn de spelers die ik nu heb:

image

Ja het is gelukt haha

navas 87 ranking lekkkwr hoor

Ik heb uit de Loyality packs nu 9K bij elkaar kunnen krijgen, hopelijk kan ik dat nog wat aanvullen met die Daily Gifts en zijn de gratis packs bij de Ultimate Edition wat beter :slight_smile:

@Alwin: meteen een van de beste keepers! Mazzelpik :smiley:

@Alwin zooo! Lekker hoor!

Wat is loyality packs Rick?

Dat zijn die pakketjes die je krijgt omdat je FIFA 18 FUT ook gespeeld hebt.

Ik heb nu ook 4 codes geprobeerd en telkens doet hij het nog nietā€¦ vrij irritant. Veel anders kan ik het niet doen toch? Wacht nu alweer een uur op een nieuwe code

@LucBelt: mail server is van EA is overbelast, daarom duurt het zo lang.

De code werkt niet meer, omdat er dan een time-out ontstaat (bepaalde tijd dat je de code kan invoeren )ā€¦ een nieuwe code aanvragen heeft nu weinig zin, maar ik begrijp dat je het blijft proberen.

Op mijn mobiel probeer ik er ook op te komenā€¦ helaas hetzelfde probleem. Via de PC was ik eerder al ingelogd met een code, voor mij werkt het daar wel. Succes!

Ik zou hem een paar dagen na de release van FIFA 19 verkopen.
Dan is hij volgens mij het meeste waard :wink:

Jup, gisteren op pc inderdaad al wel beginpacks geopend en wat sbcā€™s gedaan. Uiteindelijk was mijn beste David Villa van 82ā€¦ Niet echt bruikbaar. Blijf het proberen! :wink: