FUT 19 Web App & Packs

Ik heb al zeker 22000 cions verdiend aan die gratis pakketjes! Had paar leuke spelers gepackt!

Ga zo al wat aankopen doen voor me team
Ga en premier league team maken
Shirtjes heb ik al gekocht ballen en een logo voor me team.
Kan de web app niet openen op de pc word niet goed weergegeven
Zit nu via me mobiel op een browser

Hoop dat de smartphone app snel uitkomt
Kan niet wachten dat het 25 september is lekker aan de slag voor een nieuw seizoen FIFA

Lekker he! Ik ben ook al een beetje aan het bouwen. Nu italiaans en omdat ik Dzeko heb gepackt. Probeer nu wat coins bij elkaar te sprokkelen om nog wat te kopen zodat ik de 25ste klaar ben om te knallen. Zie via youtube dat koppen echt OP is dus daar hebbik mandzukic naast dzeko gezet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hallo Alemaal.
Ik heb ook de web app op mijn mobiel via de browser. Via de laptop kan niet want hij zegt datFIFA
Hij kan draaien want de applicatie is ondersteunt hem niet.
Verder heb ik geen bijzondere spelers ontvangen.
Dus ik bouw gewoon door aan mijn Premier League team.

Ik heb ook al zo’n 30K verdiend aan de starterpakketjes en d.m.v. handelen. Ik weet alleen nog niet wat voor team ik zal maken.

Dit probleem had ik ook Kevin echt raar snel de smartphone app maar als ie uit is

Heeft iemand enig idee waarom sommige champions league kaarten al bekend zijn?

Waar kun je die vinden dan?

Zie ze op zowel futbin als op futhead. Zoek maar op naldo en dan zie je het vanzelf

Oké thnx zal eens kijken

Heb ze gevonden jah

Ja ben alleen benieuwd waarop dat gebasseerd is.

Ja ik ook wel ja haha

PSV en Ajax hebben het ook. Denk dat het een soort OTW/Path to glory is?

Hallo allemaal.

Ik meldt even dat je de Fifa 19 web ap voor de smartphone, nu kan downloaden in de Play store.

Top gaak gelijk doen dan

Mannen, ik heb nu 9.2k en alles bijna verkocht. Zelf ontzettend slecht met “traden”, dus heeft er iemand tips? :slight_smile:

Heb je echt al je spelers verkocht? Met 9.2 K wordt het moeilijk om een deftig elftal te kopen. Best in het vervolg je beste gouden spelers houden en rond deze spelers een team bouwen…

Krijgen jullie ook league 1 pakketten ? Ik wil die fransen niet :wink:.

Ja, en nog met mindere spelers ook.

haha Kreeg idd ook een Ligue 1 pack. Zat niets boeiends in.
Iedere speler in de CL heeft een blauwe CL kaart gehad van +1 van zijn normale kaart. Ik verwacht idd net als @thebriann dat dit een OTW/Path to glory kaart wordt. Misschien dat de kaart wel mee groeit als de club een ronde verder komt? Of dat er een CL totw komt waar deze spelers wellicht een upgrade krijgen?
Ik vind het design van de kaart iig heel nice.

@Scrum als je wilt traden kan je je het beste richten op spelers kopen door bieden. Zoek spelers op die voor bijv 1000 nu kopen gaan, en probeer ze voor 800 tot 900 te kopen via bieden. Daarna list je ze voor 1000 nu kopen.
Vorig jaar was de goedkoopste linksback van de PL 1100 munten. Dus ik zocht op LB in de PL, bod tot max 1000. Dan krijg je allemaal resultaten en daar ga je dan op bieden, maar dus niet boven de 1000, want anders maak je geen winst ivm de 5% tax die je betaalt.

Als je straks meer geld hebt kan je het op duurdere spelers doen. Vorig jaar heel vaak siggurdson van everton gekocht voor 850 coins en voor 1.100 verkocht.

Succes ! :wink: