FUT 19 Web App & Packs

Waarom krijg je geen beloningen meer op de web app?

Technische storing van EA. Ik kreeg gisteren een melding dat door een storing we tijdelijk geen dagelijkse beloning ontvingen maar dat ze eraan gingen werken…

Krijg je ze dan nog achteraf? Of loop je die nu mis @Zimooo9

Is nog niet bekend gemaakt voor zover ik weet, ik hoop wel dat ze dat nog compenseren…

@Alwin wat @RickGAE zegt. Nog niet bekend. Ga er vanuit dat we wel gecompenseerd worden. Vaak is dat wel zo.

Hoe koop ik fifa points voor de web app? kan ik nergens vinden

Hallo Zarellie.

Het is niet mogelijk om FIFA points te kopen via de web app.
Als je FIFA points wil kopen moet je dat op internet doen.
Maar ik raad het je af want je word er verslaaft aan en ik vind dit geen eerlijke manier van FIFA Ultimate team spelen.

Ik heb het ook gedaan maar ik ben er mee gestopt. Nu spaar ik gewoon met de coins die ik heb voor een goed team.

1 like

Heb net nog een SBC gedaan 8k verbruikt en stom goud jumbo pakket gekregen waar ik verlies uit haal

Heb ook nog Valencia gekocht van manchester united

En me spel is al gedownload voor morgen 00:00

Hoe dan via internet?

Heb hem ook gedownload. Dinsdag na werk kan ik beginnen!

Hallo Zarellie.

Je kan die points kopen via een site Beltegoed.nl. Typ gewoon FIFA points in bij Beltegoed en je hebt het.

pionts kun je wel kopen maar heb je niks aan! Je kan ze pas verzilveren als je FIFA 19 zelf hebt dan worden ze geactiveerd

Ik heb zelf ook pionts gekocht en die werken nie op web app was ook fout van me

Wat is het nou dan? Want heb op YouTube mensen gezien die FIFA point hadden op de web app

Kan niet! Zijn denk spelers die het spel premoten en gesponsord worden

Geen zorgen, de weekend league begint pas een week later (5 oktober).
Wel zo eerlijk, anders zouden bij de officiële release alle nieuwe spelers niet mee kunnen doen.

Waarom kocht je de ultimate versie niet? Was even duur en meer pakketten.

Kost 10 euro duurder @Fremeyer en ik stop er zo nog geld in

Wat staat er ben niet zo goed in Engels :joy:

Niet als je het via fifa 18 kocht. Ik heb 89.99 betaald voor ultimate editie.