FUT 19 Web App & Packs

Dit team word nie realistisch want is niet te betalen! Heb me vergist want spellers worden straks veel duurder dan waarvoor ze nu staan! Ik had ederson die keeper is al flink duurder dan waarvoor ik hem heb gekocht!

Ga nu Virgil van dijk proberen op te pikken en dat kost me dan 18 euro

@Alwin we gaan het mee maken de komende week maar verwacht dat de bruyne de eerste weken echt niet te betalen is bijv. Ik zou ook graag dybala willen maar dat kan ik ook wel vergeten :joy:

Haha precies ! De Bruyne gaat nu weg voor 100k en dadelijk als FIFA er is denk wel voor 400k

Volgend jaar ga ik het anders doen was het helemaal vergeten!

Ga gelijk spelers kopen en daarna dikke winst maken. Het is ook uitgelegd op video’s op YouTube maar ben het vergeten!

Gelukkig heb ik al vardy voor een prikkie en ederson dus die spelers heb ik goedkoop kunnen oppikken en kan ik volgende week mee gaan vlammen!

Ik ben nu aan het wachten tot dat ik zo cions kan kopen op site! Ze kunnen ze pas 23:00 leveren dan ga ik nog speler pakken denk Marhez van city of een goeie verdediger

Vaak gaat alles nog stijgen vooral tot de eerste paar WL en nog een tip. Investeer eventueel in silvers voor marquee matchup. Staan op verschillende sites verwachtingen voor de aankomende marquee matchup en dan kunnen silvers van de lagere teams zoals een derby in Australië voor 10000 gaan

Wat is marguee matchupp?

Dat staat ook bij de sbc’s. Zijn 4 “belangrijke” derbys of wedstrijden. Bijv austria wien tegen rapid of Feyenoord Ajax. Meestal zijn het 3 wedstrijden waarin veel gouden spelers voorkomen en vaak 1 waarin clubs met bijna alleen maar silvers spelers zitten. Je moet vaak 1 speler van elk team hebben of 2-3 spelers in de combinatie van beide teams bijv 1 speler van Ajax en 1 van Feyenoord of 2-3 van Feyenoord en/of Ajax.

Oké thnx gaak dinsdag gelijk proberen die SBCS :sunglasses:

Mooi team al hoor goed gedaan zimoo9

Weet niet of ze dinsdag al beginnen of die week erop na de full release

Oké :sunglasses: heb er wel verschrikkelijk veel zin in vooral in de weekend league.
Heb nog nog spelertje gekocht shaqri van Liverpool

Dis me team tot nu toe

Ziet er goed uit. Vooral relaxt dat je al een goede keeper en spits hebt.
Weekend league red ik het eerste weekend niet want ik zit 29 in de Arena voor Glory59 en zondag en verjaardag. Weekend erop ga ik wel proberen om mee te doen.
Eerste week dus ff focus op SB en rivals.

Oké

Ja ik ga ook rivals en Squad battles doen eerst en de SBCS hen vrijdag zelf dag vrij genomen om vrij te nemen!
Glory vet hoor in de JCA veel plezier en voeg me maar toe spelen we over tijdje keer tegen elkaar vriend! Goed weekend nog groetjes Alwin

Geen slecht team tot nu toe. Alles gekocht of deel gepackt?

Gekocht met cions uit packs had 22.000 uit die welkoms packs

Lekker. Mijn beste speler was telles en die was maar 8k ofzo

Ja ik had navas van real Madrid van 87 en nog een goeie weet niet meer welke het was :cry:

Alsnog lekker. Ben nu vooral bezig met traden en ga dinsdag pas aan een team bouwen

Oké :+1: lukt het met traden ?

Half. Nadeel is dat je maar 30 spelers erop kan zetten. Zit ook beetje naar verschillende methodes te zoeken

Ok haha succes :+1: klopt kan maar 30 nu ja