FUT TEAM ideeen

Afgelopen fifa’ s gebruikte ik in FUT altijd 2 teams. Een hoofdteam voor online en een b team voor offline toernooien. Hoe doen jullie dat?
En bouwen jullie teams van een competitie (dat doe ik, bijv een la liga en premier league team) of maken jullie 1 sterk team met spelers uit verschillende competitie’ s maar wel 100 chem?

Zelf kies ik er altijd in het begin van een nieuwe FIFA voor om in FUT twee teams te gebruiken.
Het bespaart je coins in het kopen van fitness kaarten en -voornamelijk- leer je hierdoor meer verschillende spelers kennen. Deze teams zijn dan ook in balans qua coins die erin gestoken worden.

Naar verloop van tijd switch ik naar een of twee hybrid team(s), waarbij ik de best spelende spelers wil combineren en ook hier weer nieuwe mogelijkheden ontdekken.

Uiteindelijk, als ik echt veel coins ga uitgeven aan specifieke spelers, ga ik vaak met één team verder. Dan heb je vaak ook genoeg coins voor het kopen van squad fitness kaarten.

Ja dat doe ik dus ook vaak. Heb eigenlijk altijd wel een PL team. Denk dat ik nu als tweede team seria a/calcio a doe. Die hebben best leuke en nederlandse spelers die niet super duur zijn maar wel goed te gebruiken, zoals kluivert, karsdorp, de roon, maar ook bij gervinho van Parma zal niet mega duur zijn maar was voorgaande fifa’ s wel goede begin speler.

Of zou jij voor een andere competitie gaan?

Hallo allemaal.

Ik zou inderdaad voor deze competitie gaan.
Hoe ik het doe is het volgende ik maak altijd eerst een goedkoop PL team. Bij die competitie blijf ik ook.
Vervolgens ga ik sparen voor Kane want ik ben fan van hem. En dan bouw ik een goed team om hem heen.

Als ik een goed team heb dan maak ik een tweede team.
En dan probeer ik alle inform kaartjes van de Premier Leauge te halen.
Ik speel trouwens altijd 4-3-3.

Groetejs Kevin88( kevin gstar8)

Aha. dat is ook een manier, maar hoe doe je dat dan in het begin met je conditie als je maar 1 team hebt en wss weinig geld?

Ik probeer altijd een goedkoop team te maken voor 6/8 duizend munten(afhankelijk of ik al spelers uit pakketten heb gehad), naast mijn PL team. Dat goedkope team gebruik ik dan voor offline wedstrijden (seizoen/toernooi) zodat mijn goede spelers van mijn online team uitrusten. Dan verdien ik nog munten door zo’n potje te spelen en toernooien te winnen en rust mijn goede team uit. Zo kan je online en offline snel groeien en munten winnen.

Kane vind ik ook altijd relaxte speler, maar gebruik hem zelf dan vaak als CF in 4-3-3 false 9 of als cam in een 4-1-2-1-2 opstelling omdat ik hem als diepe spits net te traag vind.

Hallo Zimoos. Ik koop in het begin veel bronzen spelers. Zodat ik die ook in kan zetten. En als ik veel geld heb koop ik conditiekaaarten.

Groetjes Kevin88

i got it. Heb je al een voorkeur voor je andere competitie naast de PL?
In de ratings zie je veel goede serie A spelers, dus neig naar die competitie

Hallo Zimoos
Ik heb aleen interesse in de Premier Leuage.
Misschien maak ik een team met spelers uit andere competities die ik heel.goed vind zoals modric en suarez.