Gameface na update niet in careermode

Heeft er iemand een idee hoe je de nieuwe gamefaces in je huidige carreer mode krijgt?
Bij mij blijven het de oude :frowning:

Een nieuwe carrière starten. Op pc kan je er wel een mauw aan passen, maar dat gaat je wel wat tijd kosten.

serieus ?
wat een debiel gegeven… k vraag mij af waarom het niet gewoon mee veranderd… das echt debiel …

Dat heeft met de structuur van het spel te maken. Is al jaren zo, valt ook niets aan te veranderen. Ik snap alleen niet dat ze nu nog met face updates komen, die hadden er bij de release allemaal al in moeten zitten.

1 like

Iemand toevallig een idee of deze kerels nog ‘n gameface krijgen in de nabije toekomst? :thinking:

Ik weet niet meer waar maar ik las dat PSG en Atletico Madrid ook nog aan de beurt kwamen

1 like

Net gespot op Twitter … :star_struck:

1 like

Ook Nicolas Pepe z’n real face is geüpdated! :blush:

1 like

:boom: Bam, de volgende update wordt de max! :boom:

afbeelding|470x500

Ik adviseer iedereen om geen afbeeldingen van onbekende bronnen te downloaden. Over wat gaat het hier, @Matthi9s?

Excuses, @Raindog! Het gaat over titelupdate 10, waarbij er maar liefst 71 nieuwe starheads aanwezig zullen zijn én met de nieuwe PSG-faces. De afbeelding komt trouwens van FifaCMTips, een twitteraar. Heb je liever dat ik m’n vorige post verwijder? :woozy_face:

Als je op twitter naar @FifaFaces1 zijn account gaat kun je er al een aantal zien. Vooral PSG spelers die geupdate zijn maar ook een paar van Roma.

1 like

Ik hoop nog op Renan Lodi … :crossed_fingers:t3::red_circle::white_circle:

Lijst van welke spelers?

Je kan beter een link naar die Twitter plaatsen. Een afbeelding als download aanbieden vind ik vaak nogal shady.

Ok, bedankt voor de info. Ik zal er in de toekomst rekening mee houden!

Zo geweldig lijkt die update me trouwens niet. 80% van de nieuwe faces ga ik nooit tegenkomen omdat ze bij Zuid-Amerikaanse teams zitten en 90% ga ik nooit gebruiken.

https://twitter.com/careermodeinsid/status/1217437493794103297?s=21 Voorlopig 45/71 bekend.

Hier 68/71: https://fifaforums.easports.com/en/discussion/469299/fifa-20-star-heads-thread#latest

1 like

Zitten wel wat talenten bij daar in zuid amerika die dan interessant worden om naar Europa te halen.