Hoe krijg ik volle chem?

Hi,
Ik probeer messi in een team te krijgen met de volgende spelers: Courtois, varane, ramos, alba, kante, mbappe & neymar. (De rest van de spelers maakt me niet veel uit kunnen ook legends zijn) ik kan alleen geen opstelling of manier vinden hoe ik iedereen op 10 chem kan krijgen. Hebben jullie miss een idee?

En stel het lukt niet. Kan ik hem dan ook aan het begin als sub in brengen? Of speelt hij dan slechter als dat ik hem in de basis zou zetten?

Alvast bedankt!

Dit zou je kunnen doen, ik weet niet hoeveel coins je hebt. Neymar zou eventueel ook met een andere braziliaanse icon (Pele, Ronaldinho, Socrates, Rivaldo) kunnen linken of met Cavani bijvoorbeeld.

Messi kun je niet op heel veel manieren linken zodat iedereen 9/10 chem komt. Of eventueel een andere (Argentijnse ) Icon. Crespo of Maradonna evt.

En zoals je kan zien in de afbeelding heb je nu geen 100 teamgeest, maar dat komt omdat bijv. Messi niet op de juiste positie staat, als je deze met positie kaartjes aanpast lukt het wel.

Bedankt man!
ik denk dat ik hier voor ga:
5d96057bda20c77063868386db337b0b
Alles staat dan op 10 chem. Dan in game switch ik naar 4-2-3-1. Dan speel ik neymar op cam en messi sp. En breng ik lucas potm (tijdelijk) in voor gustavo en zet ik hem op rechter cam, zodat ik met zn rechter voet naar binnen kan komen.

toevallig heb ik lala zn rode kaartje al :wink:

Sjeuzus wat een team! Pack luck gehad?