Keuken Kampioen Divisie in FIFA 20

Jaja, geloof het of niet… De Keuken Kampioen Divisie, het tweede niveau van Nederland komt naar FIFA 20 ! Ik ben bezig met een ‘kleine’ Keuken Kampioen Divisie voor fifa 20 bestaand uit 11 teams. Ik zit op dit moment op zo’n 40% van heel de mod.

Hierbij een aantal screens voor een voorproefje. Let niet op de kleine foutjes, die moeten nog hersteld worden. Tips zijn altijd welkom !

Updates volgen later !

1 like

Ik heb een vraagje kan je de KKD competitie ook in Fut Ultimate team spelen. Of alleen in de al modus. En om welke 11 teams gaat het precies. Of komen ze allemaal er in.

En ik vind het heel knap dat je dit doet. En ook goed ook want als EA ons niet de KKD divisie wil geven doen jij het wel.

Veel respect dat je dit doet @Jochem, want dit is echt een monsterklus!

Dank! Ik krijg veel hulp van iemand van FIFAplannet. Ik heb vanavond de kits afgerond en heb daarmee een enorme slag geslagen ! De Database met budgets en het jaar van oprichting is zo goed als af, de bewerking van de taal database is volledig gedaan.

Nu komt het moeilijkste met selecties ect… de kits bestaan deels uit fanatsie en standaard kits zoals die uit de Serie B. Ik denk dat de selecties ook deels gaan bestaan uit fantasie spelers omdat anders de motivatie afneemt, de spelers maken is namelijk het saaiste van de hele mod.

Gelukkig gaat het maar om 11 clubs uit de Keuken Kampioen divisie, anders was er zelfstandig echt geen beginnen aan.

Hier nog een screenshot:

fijn weekend !

Ziet er heel strak uit!

Ben bezig met de selecties op dit moment. Elke club uit de patch zal drie echte selectie spelers hebben in de basis hebben staan. Hier enkele spelers die in de patch aanwezig zullen zijn :slight_smile:

Sydney van Hooijdonk NAC Breda

Ralf Seuntjes De Graafschap

Guus Joppen Helmond Sport

Givan Werkhoven Helmond Sport

Issa Kallon SC Cambuur

Dit zal waarschijnlijk alleen voor de PC te verkrijgen zijn?

Goed dat je dit doet! Maar hoe is dit te vinden zonder het Creation Center? Minder vind ik dat er fantasiespelers in komen ipv echte. Dat is juist het leukste: rankings beoordelen en spelers namaken. Zou ik dat misschien dan voor je kunnen doen?

Hi! Is this still in development?

Greetings from Sweden

No sorry man, the FIFA 20 modding methods are very annoying to push this furder. I stopped the mod some months ago.

1 like

Hoe kan ik kkd in fifa 20 spelen??? Downloaden of iets ??

1 like

En kun je dan ook promoveren ? Als je carriere modus doet wil graag cambuur zijn, hoe kan ik dit downloaden of dergelijks? Graag stap voor stap uitleggen want wil dit heel graag

1 like

zou je mij die download van deze mod door kunnen sturen want mijn editor doet het niet maar de mod manager wel…

zou je wat je al hebt als mod willen exporteren en naar mij toe sturen want ik kon toen niet wachten totdat het allemaal af zou zijn en vind het dus heel jammer…
als je het zou willen doorsturen kan dat via legoniek@gmail.com

met vriendelijke groet

Niek

Hoe kan ik de kkd in fifa krijgen want ik wil metnac spelen

Ik zal voor iedereen nog een keer duidelijk maken dat het niet mogelijk is om de keuken kampioen divisie beschikbaar te maken voor fifa 20. Het is helaas te veel werk om dat mogelijk te maken.

Hey! Is dit nog ergens te downloaden? Ik probeer nu zelf een versie van de Keuken Kampioen Divisie voor fifa te maken en zou graag verder gaan met jouw werk als dat mogelijk is. Het is voor eigen gebruik en als ik het zou delen zal dat uiteraard met jouw credits zijn.

Cheers!