Manager gezocht fifa 20

Waar kan ik de icons vinden bij clubtransfers ?

‘Zoeken op achternaam’ en dan kiezen wie je wilt.

1 like

Werkt precies niet bij mij op ps4

Toch gelukt! Bedankt !
Ga denk ik met Luis Figo beginnen bij Lissabon, net zoals zijn spelerscarriere

1 like

Je kan niet met alle icons een carrière starten… wel met oa Kluivert Seedorf vd Sar Maldini Figo Maradona Desailly Giggs

Na lang zoeken heb ik eindelijk een realistische carrière gevonden!
Ik heb besloten om een carrière aan te gaan al ‘Patrick Vieira’. Het is Nice die de Fransman en icoon van Arsenal in 2018 terug naar Europa heeft gehaald na zijn avontuur in NY bij het plaatselijke New York City FC.
Hiermee volgde hij Lucien Favre op die vertrok naar Dortmund.
Na zijn carrière als speler bij onder meer Cannes, Arsenal , Juventus , de beide ploegen uit Milaan en Manchester City, ging hij bij de laatstgenoemde club aan de slag als jeugdcoördinator om zo Trainer te worden van het B-elftal en daarna via NY City, bij Nice te belanden.
In zijn eerste seizoen bij Nice, deed hij het meer als behoorlijk met een 7e plaats. Dit leverde interesse op van onder meer Arsenal.
Nu wil ik in het seizoen 2019-2020 beter doen dan het afgelopen seizoen en zo eventueel een transfer versieren naar een van de ex-clubs. Dit zijn allemaal topclubs die de laatste jaren niet meer zijn wat ze waren. Dit is dan de uitdaging om een van hen weer DE topclub te maken!

Ik wil graag een carrière beginnen. Met Giggs naar welke club zouden jullie hem als eerste zien gaan ?? Ik twijfel erg tussen Swanse City of Middelesbrough. Beiden een ploeg waar veel werk aan gedaan moet worden. Wie heeft tips?? Ik dacht ook aan Fulhem. Maar die kon ik nog niet kiezen.

Swansea lijkt me voor Welshman Giggs een prima club!

Klopt. Daar moet wel veel gebeuren bij die club. Dus de andere kant is het wel leuk als ik van Swanse City weer een ploeg kan maken die op het hoogste niveau terug komen. Maar dat kost wel denk ik een paar seizoenen.

Als je met Giggs gaat beginnen lijkt het einddoel me manager worden bij United. Gezien het verleden van Giggs bij United lijkt het me helemaal niet gek dat ze hem een kans geven als hij goed presteert bij Swansea, kijk naar Lampard bij Chelsea. Zodra de kans zich voordoet zou ik Swansea dan ook inruilen voor Man United. Als je niet van club wil veranderen is Swansea misschien niet de beste keuze, al kan je je dan ook afvragen of je een verhaal rondom Giggs wilt volgen.

Kijk hier heb ik wat aan dank je wel man. Ik wil 2 carrière gaan doen. 1 met Giggs dat is wat zeker is. Ik wil ook dat Giggs uiteindelijk trainer word van Man United. Dat is het verhaal wat ik zeker wil gaan doen. Of proberen dan. Ja het mooiste is natuurlijk dat hij bij Swanse gaat beginnen. En daarna naar Man United kan gaan.

Ik heb wel een iedee erbij en een eigen verhaal. Ik denk dat ik het ga doen. Giggs Trainer van Swanse City. En dan spelers kopen of huren van Man United. Daar eerst mee beginnen.

In de selectie van United zitten wel een paar spelers die voor Swansea interessant kunnen zijn. Tuanzebe, Fosu-Mensah, Chong en Garner kun je prima (op huusbasis) halen. De gunfactor is er vaak ook wel als een clubicoon aanklopt voor spelers (zie Derby vorig jaar bij Chelsea).

Ik ga deze Career met Giggs. Beginnen bij Swanse City. Kijken hoe het mij bevalt. En kijken of ik het leuk vind.

Je kan ook tegelijk bondscoach van Wales worden aangezien Giggs dat in het echt ook is.

Dat klopt inderdaad. Maar dan moet ik wel een aanbieding krijgen van Wales. Ik zal vanavond eens gaan rond kijken. Ieder geval bedankt voor de tips!

Of je activeert in de store aanbieding bondscoach.

Ik zelf ben een Carrier begonnen met Luis Figo. Ik heb eerst Luis Figo naar Porto gedaan als speler.Daarna ben ik gestart bij FC Porto met Luis Figo. Toen heb ik meteen Luis Figo laten stoppen als voetballer. En nu is hij trainer/coach bij het Portimonense SC. Ben nou daar met het eerste seizoen bezig en het bevalt mij heel goed. Hopelijk doet Figo het zo goed dat hij trainer kan worden bij Sporting Lissabon Of FC Porto.

Wanneer je dit doet is de aanbieding toch willekeurig?

Ik krijg eigenlijk altijd een aanbieding van het land van herkomst van je coach.